Onko Carenan tuplarattaat hyvät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsellä ei ole, mutta kaverilla on, ja sanoi että niitä käyttävät vain ulkoillessaan. Kauppoihin eivät koskaan niillä mene koska eivät kuulema mahdu mihinkään niiden kanssa. Itse ostin carenan sprint-rattaat ja möin ne heti eteenpäin, koska olivat paljon leveemmät kuin meidän emmaljungan yhdistelmät.

Alkuperäinen kirjoittaja Ennariina:
Itsellä ei ole, mutta kaverilla on, ja sanoi että niitä käyttävät vain ulkoillessaan. Kauppoihin eivät koskaan niillä mene koska eivät kuulema mahdu mihinkään niiden kanssa. Itse ostin carenan sprint-rattaat ja möin ne heti eteenpäin, koska olivat paljon leveemmät kuin meidän emmaljungan yhdistelmät.

Kyllä me vaan mahdutaan =) Ihan hyvin. Ollaan tykätty, kohta vuoden olleet käytössä.

Täältä löytyy :wave: ja hyvin mekin jokapaikkaan mahdutaan :laugh: ! Mun mielestä tosi hyvät rattaat. Kevyet ja näppärät työntää, pyörivät tosi pienessä tilassa akselinsa ympäri kiitos kääntyvien etupyörien. Erilliset kuomut on tosi hyvä juttu, koska esikoinen ei halua kuomua ylös ja vauvalle se on välttämättömyys. Me ollaan pärjätty hyvin pehmeällä kopalla, ainoa miinus silloin on, että vauvaa ei näe, on ns. työntäjästä poispäin. Asfaltilla kulkee kuin unelma ja sohjossakin jotenkuten, ei kai mitään tuplia oo niin helppo lykkiä puolenmetrin hangessa :laugh:. Mun mielestä nää on jopa kevyemmät kuin esikon Brion Kombit, nuo kääntyvät etupyörät helpottaa oikeesti tositosi paljon! Suosittelen lämpimästi =) .

Yhteistyössä