vieras
Olen nyt monena päivänä joutunut syömään buranaa niskakipuun. Nyt alkanut närästys sekä vasemmanpuoleinen ylämahakipu..
Noinkohan....sittenhän mullakin pitäs olla jo iso haava buranasta. Mutta ei mul oo tähystyksissä ollu merkkiäkään vatsahaavasta.Alkuperäinen kirjoittaja joo:joka ikinen burana tekee pienen pienen vatsahaavan, näin mulle sanottiin tähystyksessä (mulla oli jo sitten vähän isompikin vatsahaava). kannattaa aina syödä panadolia tai jotain muuta... tosin mä en saa edes syödä sitä tuon vattan takia. mutta siis kannattaa vaihtaa lääkettä, varsinkin jos joudut syömään usein esim. päänsärkyyn
Mun sh-mutsi sanoi kanssa et joka ikinen burana aiheuttaa vatsan limakalvolle verenpurkauksia. Tietysti tämäkin asia on niin, et eri ihmisillä tulee herkemmin kuin toisilla. Toisilla on herkkäv vatsa ja toiset saa vetää mitä vaan eikä tunnu missään.Alkuperäinen kirjoittaja joo:no niinpä, tiedän ihmisiä jotka syö tod paljon buranaa (esim veljeni), mutta ei tähystyksessä ollu haavaa. noin ne vaan mulle sano ja syytti koko haavan muodostumisesta buranaa.