R
redishbrun
Vieras
jotensakin huomannut että vaikka olisi ns."ei niin kauniskaan" blondi niin saa ukkoja helpommalla kuin vaik just brunette joka on kauniimpi naamaltaan ja kropaltaan. Häh. Taian blondata ja kokeilla
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:kyllä mulla vientiä on, oon vielä avoliitossa, mutta äkkiseltään laskettuna on nyt 11 ihailiaa kintereillä tai oli osalle oon tehnyt jo selväksi, että ei kiinnosta. Miksiköhän tämä muuttu, kun oon lopullisesti sinkku ;D Mutta blondi olen siksi, että koko ikäni olen ollut vaaleehiuksinen ja nyt vasta alkanut tummummaan ja värjännyt blondiksi, en edes uskalla muuta väriä päähäni laittaa..
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mä tykkään kyl paaaljon enemmän bruneteista. Muija siitä vihjaileekin, ku on ite blondi
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja ...:kyllä mulla vientiä on, oon vielä avoliitossa, mutta äkkiseltään laskettuna on nyt 11 ihailiaa kintereillä tai oli osalle oon tehnyt jo selväksi, että ei kiinnosta. Miksiköhän tämä muuttu, kun oon lopullisesti sinkku ;D Mutta blondi olen siksi, että koko ikäni olen ollut vaaleehiuksinen ja nyt vasta alkanut tummummaan ja värjännyt blondiksi, en edes uskalla muuta väriä päähäni laittaa..
Kyllä meille bruneteillakin on vientiä, vaikka naimisissa ollaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja teoria:Eikö usein brunettimiehet tykkää blondinaisista ja blondimiehet brunettenaisista?
Mutta ketkä punatukkaisista sitten tykkää?
Alkuperäinen kirjoittaja puol pitkä:ai pituudella väliä?miehet kyl aika varmasti pitkätukkasista tykkäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Kyllä mulla ainakin oli enemmän vientiä blondina![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja puol pitkä:ai pituudella väliä?miehet kyl aika varmasti pitkätukkasista tykkäisi.
juu näin minäkin olen kuullut, pitkät hiukset kuulemma tekee naisenlyhyet on poikamaiset
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja puol pitkä:ai pituudella väliä?miehet kyl aika varmasti pitkätukkasista tykkäisi.
juu näin minäkin olen kuullut, pitkät hiukset kuulemma tekee naisenlyhyet on poikamaiset
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja puol pitkä:ai pituudella väliä?miehet kyl aika varmasti pitkätukkasista tykkäisi.
![]()
Kasvunopeus on myös eri, jos puhutaan aidosta hiustenväristä!
Ruskea tukka kasvaa 9-12cm vuodessa, mutta vaalea jopa 18cm vuodessa! Siinä mielessä blondi on paljon helpompi kasvattaa pitkäksi!
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja puol pitkä:ai pituudella väliä?miehet kyl aika varmasti pitkätukkasista tykkäisi.
![]()
Kasvunopeus on myös eri, jos puhutaan aidosta hiustenväristä!
Ruskea tukka kasvaa 9-12cm vuodessa, mutta vaalea jopa 18cm vuodessa! Siinä mielessä blondi on paljon helpompi kasvattaa pitkäksi!
Mistäs sä tällaisen tutkimuksen oot repässyt?
Ikinä tuollaista kuullutkaan..-kampaaja-