Uskomaton mainos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tikkari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tikkari"

Vieras
Siis häh? Just tuli telkkarista mainos jostain Libresse (tai Always) alldays pikkuhousunsuojasta joka sanottiin olevan UUSI OSA PÄIVITTÄISTÄ KAUNEUDENHOITOA?? Siis PÄIVITTÄISTÄ???

Mitä helvettiä? Joka päiväkö pitäisi laittaa terveysside pikkareihin? Vai onko nykyään jollain menkat ihan päivittäin? Tai muuten niin falskaava reva että pitää käyttää päivittäin menkkasidettä?

En tosiaan tule laittamaan joka aamu mitää rättiä housuun vaikka olisi minkäläinen muotivillitys tahansa!!

Entäs sitten se embotailambimainos, jossa puhutaan ihon hoidosta ja sen tärkeydestä ja näytetään vauvaa aikuisen käsivarsilla... mä ainakin käytän vessapaprua vain ja ainoastaan persiin pyyhkimiseen. Arvosta persreikääsi!

Entäs sitten se embotailambimainos, jossa puhutaan ihon hoidosta ja sen tärkeydestä ja näytetään vauvaa aikuisen käsivarsilla... mä ainakin käytän vessapaprua vain ja ainoastaan persiin pyyhkimiseen. Arvosta persreikääsi!
Siinä sitä olisi yökkäystä pideltäväksi kun näytettäis persereikiä :laugh:

• Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
Gynet ei suosittele pikkuhousunsuojien käyttöä lainkaan.Lisää kuulemma hiivatulehduksen riskiä ja ylipäätään tulehdusten.
Kuka haluais aina kulkea rätti pöksyissä ja hiostuttaa toosansa muovilla?

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
On monia, jotka käyttää pikkarisuojia päivittäin. Tää siks, että jos joutuu joskus yllättäen riisuu housusilleen, ovat housut puhtaat, kun repäsee vaan suojan pois.

Joillain tulee vuotoa enemmän, joillain ei juurikaan. Aina ei vuoto johdu mistään bakteereista. Jos sitä on, niin silloin on hyvä käyttää suojia. En ollenkaan usko, että ne pikkuhousunsuojat itsessään lisäisivät vuotoa. Millä mekanismilla muka, kun housuissahan ne ovat eivätkä vaginassa. Mulla itselläni on toinen tilanne, vaikka vähän vastaava.. Mulla Tenat kuuluu päivittäiseen kauneudenhoitoon, ja siinä kohtaa ei voi edes harkita käyttääkö vai jättääkö pois ;)

Alkuperäinen kirjoittaja rättis;28835741:
Joillain tulee vuotoa enemmän, joillain ei juurikaan. Aina ei vuoto johdu mistään bakteereista. Jos sitä on, niin silloin on hyvä käyttää suojia. En ollenkaan usko, että ne pikkuhousunsuojat itsessään lisäisivät vuotoa. Millä mekanismilla muka, kun housuissahan ne ovat eivätkä vaginassa. Mulla itselläni on toinen tilanne, vaikka vähän vastaava.. Mulla Tenat kuuluu päivittäiseen kauneudenhoitoon, ja siinä kohtaa ei voi edes harkita käyttääkö vai jättääkö pois ;)

Kauneudenhoitoon? Pidä puutarhasi kunnossa ja sitä rataa vai ;)

Erikoisen hyvä gynen opettajani jaksoi aina muistuttaa että pikkuhousunsuojat on pahasta.
Eli: vain hätätilanteeseen, muuten vaihda puuvillaiset, hengittävät pikkuhousut tarpeeksi usein.
Suoja hauduttaa ja voi muuttaa bakteerikantaa epäedullisempaan suuntaan.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
[QUOTE="Vieras";28835667]On monia, jotka käyttää pikkarisuojia päivittäin. Tää siks, että jos joutuu joskus yllättäen riisuu housusilleen, ovat housut puhtaat, kun repäsee vaan suojan pois.[/QUOTE]

Mulle ei kyllä tule tuollaisia tilanteita mitenkään yllättäen. Ja kun vaihdan alushousut & peseydyn joka aamu, ei ole mitään hävettävää vaikka tulisikin sellainen tilanne.

[QUOTE="vieras";28835749]Kauneudenhoitoon? Pidä puutarhasi kunnossa ja sitä rataa vai ;)[/QUOTE]

Ap käytti aloituksessaan sanontaa "kuuluu päivittäiseen kauneudenhoitoon", ilmeisesti pikkuhousunsuojamainosta mukaillen. Joten niinpä minäkin käytin kyseistä sanontaa Tenojen yhteydessä ;)

Itse pidän pikkarin suojaa päivittäin siitä syystä ettei tällöin pikkareihin tartu pimpin hajua jota mieheni voisi salaa haistella ja masturboida samalla. En tosiaa hyväksy että mies kaivelisi pesukoneesta pikkareitani haisteltavaksi :(

Erikoisen hyvä gynen opettajani jaksoi aina muistuttaa että pikkuhousunsuojat on pahasta.
Eli: vain hätätilanteeseen, muuten vaihda puuvillaiset, hengittävät pikkuhousut tarpeeksi usein.
Suoja hauduttaa ja voi muuttaa bakteerikantaa epäedullisempaan suuntaan.

Olen ajatellut hommata pikkuhousunsuojia...ei kerta kaikkiaan aika riitä töissä vaihdella pikkuhousuja jatkuvasti, kotona vaihdan kahdesti päivässä. Eikä mukavakaan, mihin ne likaiset lykkäis? Käytän puuvillaisia pikkuhousuja ja kastuvat hiestä märiksi hetkessä ja alkavat haista. On myös inhottava pitää töissä märkiä pikkuhousuja. Valkovuotoa ei juuri yhtään ole, mutta hikoan kauheasti ja joskus pissaa voi hiukan lirahtaa.

Se on kumma, kun te, jotka ette käytä päivittäin pikkarinsuojia, olette kaikista innokkaimpia kertomaan, miten hirveästi niistä on haittaa! :D

Mulla on ollut aina suht kostea alapää, valkovuotoa alkoi tulla jo ennen menkkoja 11-vuotiaana, minulle tuli hiivatulehduskin kun oli nahkeat pikkuhousut ja oli epämukava olo. Äitini osti mulle pikkarinsuojia, ja oikeastaan siitä lähtien olen niitä käyttänyt lähes päivittäin, öisin en ikinä. Mun alapää ei haise pahalle, mulla ei ole epänormaali bakteerikanta, ei ole juuri koskaan hiivatulehduksia, ja iho on hyvässä kunnossa. Jos en käytä pikkarinsuojia, iho hautuu, pikkarit on nihkeän tuntuiset ja on inhottavan nahkea olo.

Että eiköhän nää ole ihan henk koht juttuja, jos et käytä, niin voit ihan yhtä hyvin pitää kitasi kiinni, en minäkään tule sulle pätemään ja esittelemään, miksi sun pitäisi käyttää pikkarinsuojia! :)

Yhteistyössä