Hiusten pituudesta (taas).. Onko joku eri mieltä?

J.Ketkupolkka

Jäsen
08.07.2011
921
0
16
Väitän, että nainen kuin nainen on paremman näköinen ja naisellisempi pitkillä (tai ainakin polkkatukalla) hiuksilla, kuin "kananperseellä" tai jollakin muka-räväkällä poikatukalla.
VAIKKA hiukset olisivat kuinka ohuet.
Voiko joku todistetusti näyttää jonkun naisen kuvan, joka olisi kauniimpi lyhyillä hiuksilla? Kiinnostaa vaan tietää, kun täällä niin usein perustellaan tuota lyhyttä hiustyyliä kauniimmaksi, enkä ymmärrä miksi, kun ei se vaan ole.

• Tykkää
Reactions: mamacita_
Minä en käsitä mikä ihme vääntö pitää vetää naisten hiusten pituudesta. Kaunis on kaunis vaikka kaljuna.
Jokainen saa itse päättää edes omista hiuksistaan, että miltä ne näyttävät. Mitä hemmetin väliä sillä on? Pitääkö aina näyttää superkauniilta, jotta hyväksyntä tulee?
Get real"

• Tykkää
Reactions: rops ja BootyPeppi
No en mä osaa sanoa... Toisaalta joillain voi olla paksu tukka, joka ei kasva pitkäksi, jos yksitisen hiuksen elinikä ei ole pitkä. Silloin näyttää varmaan parhaalle, etttei väkisin yritä kasvattaa pitkää siitä. Voi pitää vaikka olkapäille ylettyvänä.

Itselläni tykkään pitkänä, kun mulla ei ole paksu tukka. Jos se olisi lyhyt, niin eihän se siitä sen paksummaksi tulisi. Nyt voin laitttaa tämän tukan kivan näköiseksi aina kun viitsin. Harvemmin esiinnyn liimalettinä missään.

Minä en ymmärrä miksi jotkut ihmiset eivät koskaan ymmärrä, että mielipideasiat ovat mielipideasioita. Vaikka itse olisitte jotain mieltä tällaisessa asiassa, ei se siitä mielipiteestä faktaa tee. Mielipideasioita ei muuta faktaksi edes se, että enemmistö maailman ihmisistä olisi samaa mieltä. Jokainen ihminen on oma persoonansa ja jokaisella on omat mielipiteensä. Miten se ap:n elämään vaikuttaa, jos joku pitää enemmän hiuksistaan lyhyenä?

Kyllähän eri ihmisille sopivat hyvin erilaiset hiustyylit. Monilla pitkähiuksisilla naisilla näyttää paremmalta, kun hiukset ovat kiinni = hiukset ovat tavallaan lyhyet. Itse pidän hiukset aika lyhyinä, koska pidemmät mallit saavat piirteeni näyttämään miehekkäiltä - eivät naisellisilta. Eräs ystäväni näytti myös aika "karjulta" :) sillon kun hänellä oli pitkär hiukset ja joskus piti niitä auki. Kun hän leikkasi hiuksensa ihan lyhyiksi, hän oli todella naisellisen ja kauniin näköinen.

Ei keski-ikäinen pyylevähkö harteikas nainen näytä paremmalta pitkissä hiuksissa/polkassa. Hiukset vetävät vain päätä kiinni hartioihin, ja roikkuvia suupieliä alas entisestään.
Ihan itsekin huomasin tuon menninkäisefektin kaupan lasiovessa..

Agyness Deyn ja Halle Berry on muuten molemmat loistavia esimerkkejä tähän. Siis molemmat on kauniita sekä pitkillä että lyhyillä, mutta kyllä vaan heille molemmille sopii se lyhyt paljon paremmin.

Uskon kyllä että sinusta asia on noin. Me emme kuitenkaan käsittääkseni tunne, joten minun ei ole myöskään tarpeen valita hiusmallia, joka on sinusta kaunein ja naisellisin. Itse pidän lyhyitä hiuksiani kauniina, ja naisellisuus ei edes kuulu kriteereihini.

[QUOTE="Joo";25216559]Ei keski-ikäinen pyylevähkö harteikas nainen näytä paremmalta pitkissä hiuksissa/polkassa. Hiukset vetävät vain päätä kiinni hartioihin, ja roikkuvia suupieliä alas entisestään.
Ihan itsekin huomasin tuon menninkäisefektin kaupan lasiovessa..[/QUOTE]
Ihana! :)

Mutta johan joku kaupan lasiovi vääristääkin ihmistä aika tavalla.
Itse havahduin tänään, miten vanhan näköinen olen tällä hetkellä. : /
Elämä vähän kuluttanut kasvojani, sitä ei mitkään tähkäpääefektit pelasta. :snotty:

mä oon samaa mieltä siitä, että pitkillä hiuksilla nainen on kauniimpi. mä en itse tykkää yhtään lyhyistä hiuksista naisilla, mutta jokaisella on omat mieltymyksensä ja mielipiteensä. :)

Mulla on lyhyet hiukset ihan oman mukavuuteni vuoksi. Vihaan sitä, kun hiukset on aina takussa, vaikka harjaisin niitä 10 kertaa päivässä. Illalla, kun menee suihkuun, eikä jaksa föönata hiuksia, ne on vilelä aamullakin märät, kun ne on niin paksut. Sitte, kun ne leikkaa kerroksittain, että olis kevyempi, ei niitä saa mitenkään, ponnarin kun yrittää laittaa niin ne pätkityt lyhyemmät hiukset ei pysy siellä jne. Siksi mulla on lyhyet hiukset ja MÄ tykkään niistä, ne jotka tykkäävät pitkistä, pitää varmasti itellään ne pitkär hiukset :D

Mun yhdellä kaverilla on ihan sentin pituinen tukka, se vieläpä leikkelee sitä itse ja saa siitä jotenkin älyttömän siistin näköisen. Sillä on muutenkin täydellisen pyöreä kuuppa ja täydelliset kasvot. Se on niin kaunis, että olis vaikee kuvitella joidenkin hiusten vielä lisäävän siihen jotain. Se on kyllä sikäli poikkeus, että en mä kellään muulla ole nähnyt että sellainen tukka sopisi.

en nyt kyllä ymmärtänyt koko aloitusta...eikö kaikilla saa olla ihan sen mittaiset hiukset missä itse viihtyy? Itsellä siis ennen puoliselkään ulottuvat hiukset, pitkään epäröin leikata, mutta mulle tosiaan sopii lyhyt paremmin, nyt jo toista vuotta parin sentin mittaiset hiukset. Näytin jotenkin surulliselta aina, kun mun hiuslaatu oli/on raskas ja paksu, siis sellainen roikkuva "moppi". En sitten ole kyllä kamalaa galluppia tehnyt, mitä muut ovat hiuksiistani mieltä, mies pitää enemmän mulla lyhyestä. Mutta kyllä minustakin pitkät hiukset joillakin muilla (sekä miehillä että naisilla ) ovat ihan kivat.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25216981:
Minusta Tatou on sellainen, jolle sopii parhaiten polkka ja lyhyt. Tässä kuvahaussa kaikenlaisia, helppo verrata. Makukysymys tietysti...
Audrey Tautou - Google-haku

No minustakin tuo polkka on nätti hänellä, mutta mielestäni taas ei tuo lyhyt poikamainen..

Älkääkä hyvät ihmiset nyt liian tosissanne ottako tätä keskustelua, ihan tarkoituksella kirjoitin hieman kärkevästi, että saisimme aikaan keskustelua. :D

Minun mielipide kyllä on edelleen se minkä sanoinkin, mutta en väitä että se olisi ainoa oikea mielipide.

Niin ja vielä, kyllä Halle Berry on nätimpi pitkillä hiuksilla. =)

Yhteistyössä