Onko Avonilla hyviä tuotteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laura

Vieras
Nyt saa kehua retostella mielin määrin kyseisen firman tuotteita. Kokemuksia nimittäin haluaisin tuotteista, meille kun oli naapurustossa asuva myyjä laittanut esitteen postilaatikkoon ja täs nyt mietitään, että tilataanko vai ei...

Reippaan neljä vuotta tuotteita käyttäneenä, olen löytänyt omat suosikkini ;)

Muistathan että sinulla 3 kk tyytyväisyystakuu, voit siis kokeilla riskittömästi.

;) Kannattaa kysellä myös tuotenäytteitä

Saa kysellä lisää YV:llä Avonin toiminnasta .

Shampoot ja hoitoaine varsinkin oli ISO pettymys, sekä joku naamarasva-systeemi missä oli sininen purkki yöksi ja päiväksi, kirvelsi niin että vedet tuli silmiin. Ihan kamalaa.

Mutta perusmeikit on hyviä, mulla on niiltä ripsari josta en enää luovu ja sitten jotain luomiväri-huulipuna-kynsilakka-osastoa, joiden laadulla ei mulle ole niinkään väliä. Aivan ihania tuotteita on ne Foot Works-jalkojenhoitorasvat, raspit, kuorinnat, dödöt ja muut jalkajutut ja sitten oon tykänny niiden onko Planet Spa (?)-sarjan alla olevista kasvonaamioista ja aika paljon oon tilaillu vartalonkuorintavoiteita ym.

Useimmat tuotteet on minusta hyviä.Itse tykkään Planet Spa sarjan tuotteista,varsinkin se oliiviöljy sarja on huippu.Huulipunat on hyviä myös.Tietty suihkugeelit kans.Tykkään hiuksille tarkoitetuista seerumeista,ihan ykköstuote!

Yhteistyössä