onko aivan liian aikaista ja typerää kasata jo pinnasänky valmiiksi?

• Viestiketjun aloittaja huusholli
  • Ensimmäinen viesti
"Meimi"
Jos oikein muistan niin kyllä se taisi meilläkin valmiina olla hyvissä ajoin.

Toiset kyselee, että mahtaako vaavi suostua sinne. Minä laitoin sen äitiyspakkauslaatikon sinne pinnikseen (juu, oli reunapehmusteet ja koristeet ja kaikki, ei sitä laatikoksi arvannu), mutta tämä ajatus taitaa olla ihan out...

Mekin kasattiin sänky joskus 32-33 viikolla, kun jäin pois töistä. Ja hyvä kun kasattiin, silloin oli jo niin iso maha ja selkä kipeä, että oli hankaluuksia värkätä pinnapehmusteet ja lakanat paikoilleen. Meillä on makkarissa alkovi, johon pinnis mahtuu hyvin, mutta jos sitä pitää kääntää tms. niin tiukkaa tekee. Ahdasta oli tässä taannoin, kun piti pohjaa laskea - silloin ajattelin, että miten ihmeessä minä sen mahan kanssa taiteilin sen sängyn nukkumiskuntoon...

"hassu"
Mun mielestä on outoa. Siksi meillä ei ookkaan tehty niin. Olis vaan turhaa tyhjänpanttina.
Mies on kummallakin kerralla kasannu sängyn ja laittanu makkariin paikalleen sillä aikaa ku olin laitoksella.
Ja mies oli tietenkin samaa mieltä? Se ei ole yhtään outoa, että äiti ennen vauvan syntymää makaa tyhjänpanttina ja mies sitten kiireellä laittaa rouvalle kaiken valmiiksi kun tää on sairaalassa?! Mun mielestä se on outoa...

Yhteistyössä