Onko aihetta kehuskella englannin kielen taidoillaan

• Viestiketjun aloittaja kunhan kysyn
  • Ensimmäinen viesti
kunhan kysyn
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30581753:
Jos oikeinkirjoituksesta kiikastaa, niin sittenhän natiivipuhujatkaan eivät voi kehuskella englannin kielen taidollaan.
Kyseisen ihmisen mielestä kukista kuuluu kiittää englanniksi "thanks beatiful roses"

Sama ihminen on leijunut, että "oikeestaan mullon espanja viellä vahvempi ku enkku"

Kyseisen ihmisen mielestä kukista kuuluu kiittää englanniksi "thanks beatiful roses"

Sama ihminen on leijunut, että "oikeestaan mullon espanja viellä vahvempi ku enkku"
:LOL: välillä kyllä ihan oikeasti ihmetyttää joidenkin ihmisten ajatuksenjuoksu. Ihan kuin jonkun täysin tuntemattoman ihmisen kielitaito liikuttaisi minua tai ketään muuta suuntaan taikka toiseen. Mikä tämän keskustelun tarkoitus on? Nauraa tälle mysteerihenkilölle kun hän on ilmoittanut sinulle osaavansa englantia ja espanjaa? Ratkokaa kinanne keskenänne.

kunhan kysyn
Muistuikin mieleen eräs skitsofreenikko, joka kertoi puhuvansa sujuvasti olikohan seitsemää kieltä, koska osasi sanoa mm. bon appetit, good morning, tack ym. yksittäisä sanoja :D

vierass
No, mies käyttää englantia työkielenään joka päivä, hänkään ei tosin kehuskele sitä hyvin osaavansa, esimerkiksi mun alan sanat hänellä on erittäin heikot, että tottahan siitä puhuu, mistä tietää ja osaa.

No, mies käyttää englantia työkielenään joka päivä, hänkään ei tosin kehuskele sitä hyvin osaavansa, esimerkiksi mun alan sanat hänellä on erittäin heikot, että tottahan siitä puhuu, mistä tietää ja osaa.
No voi vittu ei kai kukaan tiedä toisen ammattisanastoa, ellei ole sattunut perehtymään siihen? Monellako kielellä osaat sanoa osmankäämi? Tai valkovuokko?

Yhteistyössä