V
vieras
Vieras
Siis jos lapsi on hoidossa 7.45-16.30. Siitä tulee melkein 9 tuntia. Onko liian pitkä aika 4-vuotiaalle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minusta:normaali aika jos tekee normaalia päivätyötä 8tuntia .onhan se pitkä, mutta minkä teet.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja minusta:normaali aika jos tekee normaalia päivätyötä 8tuntia .onhan se pitkä, mutta minkä teet.
Toinen vanhempi vie ja toinen hakee. Yksinhuoltajilla ja reissutyöläisillä ei tietysti onnistu.
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Sanoisin, että pitkä on.... Mutta valitettava tosiasia, että tähän on tultu, kun vanhempien työajat ovat samat ja työmatkat vain pitenevät ja pitenevät... Minulla on lapsia, jotka ovat liki 10 tuntia päivässä ja 5 päivää viikossa hoidossa ja ikää vasta 1-2v.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Sanoisin, että pitkä on.... Mutta valitettava tosiasia, että tähän on tultu, kun vanhempien työajat ovat samat ja työmatkat vain pitenevät ja pitenevät... Minulla on lapsia, jotka ovat liki 10 tuntia päivässä ja 5 päivää viikossa hoidossa ja ikää vasta 1-2v.![]()
Näinhän se menee, onneksi nuo pienet nukkuvat kuitenkin yleensä melko pitkät päiväunet, niin ei tunnu hoitopäivä ihan niin pitkälle.
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Sanoisin, että pitkä on.... Mutta valitettava tosiasia, että tähän on tultu, kun vanhempien työajat ovat samat ja työmatkat vain pitenevät ja pitenevät... Minulla on lapsia, jotka ovat liki 10 tuntia päivässä ja 5 päivää viikossa hoidossa ja ikää vasta 1-2v.![]()
Näinhän se menee, onneksi nuo pienet nukkuvat kuitenkin yleensä melko pitkät päiväunet, niin ei tunnu hoitopäivä ihan niin pitkälle.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Syksyllä menee mun lapseni päiväkotiin joka silloin 1v ja tulee olemaan sen 9h.
Nyt jo ahdistunut asiasta. Onko muilla 1vuotiaat tuon 9h?
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Sanoisin, että pitkä on.... Mutta valitettava tosiasia, että tähän on tultu, kun vanhempien työajat ovat samat ja työmatkat vain pitenevät ja pitenevät... Minulla on lapsia, jotka ovat liki 10 tuntia päivässä ja 5 päivää viikossa hoidossa ja ikää vasta 1-2v.![]()
![]()
Mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:No, meillä 2-vuotias on joka päivä 9-16 hoidossa, siitä tulemme kotiin ja syömme niin kello on 17.30. Katsomme jakson lastenohjelmaa, leikimme yhdessä vajaan tunnin verran. Sitten meinaakin pikkuinen nukahtaa pystyyn ja täytyy mennä iltapesulle.
Ja aikuisen, kun ei tarvitse olla kuin muutama tunti lapsen kanssa... Sitten taas aamulla aikaisin raahataan hoitoon...Alkuperäinen kirjoittaja viersas:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Sanoisin, että pitkä on.... Mutta valitettava tosiasia, että tähän on tultu, kun vanhempien työajat ovat samat ja työmatkat vain pitenevät ja pitenevät... Minulla on lapsia, jotka ovat liki 10 tuntia päivässä ja 5 päivää viikossa hoidossa ja ikää vasta 1-2v.![]()
![]()
Mitä?
No, tottahan tuo on. Jos hoitopäivä on 9 tuntia ja siitä ajasta 2 tuntia ulkoilua ja 2 tuntia nukkumista niin meneehän se lapsen päivä nopeammin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:No, meillä 2-vuotias on joka päivä 9-16 hoidossa, siitä tulemme kotiin ja syömme niin kello on 17.30. Katsomme jakson lastenohjelmaa, leikimme yhdessä vajaan tunnin verran. Sitten meinaakin pikkuinen nukahtaa pystyyn ja täytyy mennä iltapesulle.
Niin sitähän se on, mutta oma on valintanne.
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Ja aikuisen, kun ei tarvitse olla kuin muutama tunti lapsen kanssa... Sitten taas aamulla aikaisin raahataan hoitoon...Alkuperäinen kirjoittaja viersas:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Sanoisin, että pitkä on.... Mutta valitettava tosiasia, että tähän on tultu, kun vanhempien työajat ovat samat ja työmatkat vain pitenevät ja pitenevät... Minulla on lapsia, jotka ovat liki 10 tuntia päivässä ja 5 päivää viikossa hoidossa ja ikää vasta 1-2v.![]()
![]()
Mitä?
No, tottahan tuo on. Jos hoitopäivä on 9 tuntia ja siitä ajasta 2 tuntia ulkoilua ja 2 tuntia nukkumista niin meneehän se lapsen päivä nopeammin![]()