V
vierastaja
Vieras
mulla on ollut kondylooma v -96 ja sen jälkeen ei ole ollut mitään muutoksia, aina luokka 1, ja th sano että käydä 2-3 vuoden välein. ja minusta se on kyllä aika harvoin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:mulla on ollut kondylooma v -96 ja sen jälkeen ei ole ollut mitään muutoksia, aina luokka 1, ja th sano että käydä 2-3 vuoden välein. ja minusta se on kyllä aika harvoin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:mulla on ollut kondylooma v -96 ja sen jälkeen ei ole ollut mitään muutoksia, aina luokka 1, ja th sano että käydä 2-3 vuoden välein. ja minusta se on kyllä aika harvoin.
No on minustakin 3v turhan harvoin jos on kondylooma.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:mulla on ollut kondylooma v -96 ja sen jälkeen ei ole ollut mitään muutoksia, aina luokka 1, ja th sano että käydä 2-3 vuoden välein. ja minusta se on kyllä aika harvoin.
No eihän hoidettu kondylooma sen kummemmin syöpää aiheuta... Suurin osa naisista kantaa papilloomavirusta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:mulla on ollut kondylooma v -96 ja sen jälkeen ei ole ollut mitään muutoksia, aina luokka 1, ja th sano että käydä 2-3 vuoden välein. ja minusta se on kyllä aika harvoin.
No eihän hoidettu kondylooma sen kummemmin syöpää aiheuta... Suurin osa naisista kantaa papilloomavirusta.
Mikäs tieto tämä on? Miteniin suurin osa kantaa papilloomavirusta? Olipa omituinen väite.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja basilica:Minullakin on tuo 3,5 vuotta edellisestä ja sanoi jälkitarkastuksen yhteydessä, että olisi jo korkea aika ottaa näyte. On kuulemma sellaisiakin jotka eivät ole käyneet papassa edes tällä vuosituhannella. Kyllä minusta on ihan asiallista käydä tai ainakin tarjoutua sinne kerran vuodessa. Jos suinkin muistaa.
No minä olen mielestäni toiminut ihan oikein, kun olen käynyt papassa kuten asiantuntija on neuvonut. Vai minunko vika se sitten on? Jotenkin sitä olettaa, että terveydenhuoltohenkilökunta antaa ne neuvot joiden mukaan minun tulee toimia enkä minä ole se, jonka tulee tietää miten pitää tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No onko sulla jotain riskitekijöitä? Kuten tupakointi, varhain alettu seksielämä, kondylooma, vaihtuvat partnerit? Mulla ei näistä mitään. 18v aloitettu seksielämä ja aina sama mies, miehelläkään ei muita. Ei sukupuolitauteja. Tuollaista ehkäisyvälinettäkään en ole käyttänyt minkä mainitsit.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No onko sulla jotain riskitekijöitä? Kuten tupakointi, varhain alettu seksielämä, kondylooma, vaihtuvat partnerit? Mulla ei näistä mitään. 18v aloitettu seksielämä ja aina sama mies, miehelläkään ei muita. Ei sukupuolitauteja. Tuollaista ehkäisyvälinettäkään en ole käyttänyt minkä mainitsit.
Seksielämän sloitin 18-vuotiaana. En tupakoi. Koskaan ei ole ollut kondyloomaa eikä sukupuolitautia. Muutama partneri on ollut, nyt tosin jo 13 vuotta sama mies. Ehkäisynä pillerit, jotka aloitin silloin 18-v. Välillä vaan kokeilin Nuvaringiä ja kokeiluksi sai jäädäkin!
Eli mun mielestä kanssa 5 vuoden välein on turhan harvaan.