Niaa (ap)
[QUOTE="vieras";24117684]Ja minua huvittaa sinun ja toisen kaltaisesi tyypit jotka ottaa lainaa sen minkä irti saa ja sitten ollaan pankin kanssa naimisissa 25 vuotta. Kun eihän nyt ME voida jäädä työttömäksi eikä nyt ME voida sairastua eikä MEILLE voi sattua mitään. Thank good itsellä on unelma-asunto, vakaa taloudellinen tilanne, mahdollisuus tehdä osa-aikatöitä ja pärjättäisiin HYVIN vaikka molemmilta menis työkyky tai työpaikat. Te tuskin eläisitte peruspäivärahalla noiden lainojen kanssa. Toivotaan parasta että TEILLE ei tapahdu mitään.[/QUOTE]
Missä kohtaa olen kirjoittanut, että MEILLE EI VOI TAPAHTUA KOSKAAN MITÄÄN? Totta kai voi, kenelle vaan voi. Mutta EN halua elää elämääni miettien "mitä jos". Jos jotain MEILLE tapahtuu, niin sitten eletään ja toimitaan sen mukaan. Nyt kun kaikki on hyvin (mikä on tuhat kertaa todennäköisempi olotila kuin se, että jotain todella pahaa tapahtuisi), niin elämme sen mukaan Nauttien
Missä kohtaa olen kirjoittanut, että MEILLE EI VOI TAPAHTUA KOSKAAN MITÄÄN? Totta kai voi, kenelle vaan voi. Mutta EN halua elää elämääni miettien "mitä jos". Jos jotain MEILLE tapahtuu, niin sitten eletään ja toimitaan sen mukaan. Nyt kun kaikki on hyvin (mikä on tuhat kertaa todennäköisempi olotila kuin se, että jotain todella pahaa tapahtuisi), niin elämme sen mukaan Nauttien