Onko 200 euroa maksava kello mielestäsi kallis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lahjaksi ei minusta ole kallis, olen tuonhintaisen ostanutkin joskus lahjaksi miehelle. Itelle en ehkä raaskisi ostaa. Kai se on vähän ihmisestä kiinni miten ajattelee, mä en perusluonteeltani osaa oikein ostaa mitään kalliimpia juttuja itelleni, mutta tykkään antaa paljon lahjoja ja niissä en hintoja ikinä mieti, oli öky tai vaikka itse tehty jos vaan tiedän että se ilostuttaa :)

200 euroa kellosta ei ole paljon mutta kuitenkin siinä mielessä sopiva summa että hyvän kellon sillä saa. Itse kuitenkin panostan kelloihin enemmän ja harvoin alle 1000 euron kelloa on kädessä. Kestävät hyvin aikaa - 10 vuotta ei ole aika eikä mikään ja aina on tyylikäs kello ranteessa.

No ei se oo kallis verrattuna niihin mitä ei valmisteta. Mun mutsi oli nimittäin aika vihanen ku satuin särkemään yhen sellasen ku olin 6v. Se tais olla jonku 100 000- 30 000 markan arvonen

Raaskisitko ostaa noin kalliin kellon vai ostaisitko halvemman?

En kun kalliimman.

Itselläni on (alle) satasen sykemittaria ja pari kpl muutaman kympin mökki/resukelloja, yksi vanha mutta halpa taskukellokin , kosja on hauskan näköinen.

Mutta niin harva lopulta nykyään edes åitää kelloa, kyllä rannekello jo sinänsä on statement, joten mieluumin pidän sutten kunnon kelloa.
Laadukasta, hyvännököistä jne

Yhteistyössä