Onko 200 euroa maksava kello mielestäsi kallis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maksaisin rannekellosta max 20€. Melkein kaikkialla kännykkä toimii kellona, joten erilliselle kellolle olisi käyttöä vain tilanteissa, joissa kännykkä ei voi olla mukana tai päällä.

Muoks. Korotetaan maksimihinta 30 euroon. Tää olisi esmes omiin käyttötarpeisiini ja makuuni sopiva rannekello

Esprit PETITE ROMANCE - Rannekello - sininen - Zalando.fi

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;27048190:
Maksaisin rannekellosta max 20€. Melkein kaikkialla kännykkä toimii kellona, joten erilliselle kellolle olisi käyttöä vain tilanteissa, joissa kännykkä ei voi olla mukana tai päällä.

Muoks. Korotetaan maksimihinta 30 euroon. Tää olisi esmes omiin käyttötarpeisiini ja makuuni sopiva rannekello

Esprit PETITE ROMANCE - Rannekello - sininen - Zalando.fi

Minulla taas on ollut hankalaa siitä asti, kun rannekello hajosi. Ei ole kiva katsoa kellonaikaa puhelimesta. Kellosta paljon helpompi ja mukavampi katsoa. Taidan ostaa huomenna jonkun kellon, uskoisin täältä miljoonakaupungista löytyvän. Ainakin tänään oli kivoja kelloja tarjolla, mutta ei tullut vielä ostettua. Entinen kelloni kesti 4,5 vuotta, jos uusikin kestää saman ajan, niin ei tule kovin suuri vuosihinta kellolle.

Minulla taas on ollut hankalaa siitä asti, kun rannekello hajosi. Ei ole kiva katsoa kellonaikaa puhelimesta.

Tottumuskysymys varmaan ainakin osittain? Mulla on muistaakseni ollut rannekello viimeksi lukioikäisenä. Sen jälkeen olen käyttänyt kännykän kelloa, tietokoneitten kelloja sekä rakennusten sisällä ja ulkona olevia kelloja.

Raaskisitko ostaa noin kalliin kellon vai ostaisitko halvemman?

No, tuohan riippuu ihan tuloistasi. (Tuskin tuo Hjallikselle tai Koivun Mikolle on suuri summa.)

Mä suhteutan ton aina siihen, kuinka monta tuntia joudun painaa duunia ton eteen. Jos jää reilu 10e käteen tunnissa, niin miettisin tovin tai kahdin viittikö tehdä 20 h töitä yhden kellon takia.

Mutta, omat valinnat, omat polut kullakin.

Mielummin vaikka sitten kalliimpi laadukas kello kuin monta rimpulaa... Muutenkin haluan vähentää materiaalien tuhlausta roskaan. Parempi siis kunnollinen klassinen ja jopa korjattavissakin oleva.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Ei ole, mutta käytänkin kelloa päivittäin. Nykyisen sain lahjaksi mieheltäni kuusi vuotta sitten esikoisen syntymän jälkeen. Toimii kuin unelma, kun kyseessä on laatukello. Kello on kaunis ja korumainen, aivan ihana!

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Kello on itselleni pukeutumiseen liittyvä asia ja vahvasti sidoksissa perinteisiin. Rannekellolla ei ole minulle juurikaan käyttöarvoa, normaalisti en käytä. Niiden jälleenmyyntiarvoa en tiedä, eikä sillä ole merkitystä.

200 euroa kellosta on ennemmin vähän kuin paljon.

Mielummin vaikka sitten kalliimpi laadukas kello kuin monta rimpulaa... Muutenkin haluan vähentää materiaalien tuhlausta roskaan. Parempi siis kunnollinen klassinen ja jopa korjattavissakin oleva.

Heh. Minä sain ensimmäisen rannekelloni 7-vuotiaana, ja edelleen se olisi toimiva (olen nyt yli 30, tosin en näytä rannekelloa). Veikkaan, että vanhempani eivät ostaneet mitään laatukelloa sen ikäiselle lapselle, joten näyttäisi siltä, että halpa peruskellokin kestää ihan mukavasti.

Itse aloittajan kysymykseen... en maksaisi mainittua hintaa rannekellosta. En edes halua rannekelloa, ei sopisi tyyliini ollenkaan ja haittaisi pukeutumista (monen vaatteen kanssa ei sopisi tai pömpöttäisi tyhmästi hihan alta tms). Ainoastaan jossain lenkillä voisi tarvita kelloa, ja siihen kyllä kävisi joku halpiskello. Kalliimpi voisi näyttää jopa mauttomalta ja tyylittömältä lenkkipolulla. Minulla on kello kännykässä ja lisäksi kaupungilla on näkyvillä olevia kelloja joka puolella. Ja toisaalta aika usein minulle on ihan samantekevää, mitä se kello tarkalleen on.

Ostan mieleisen kellon hinnasta riippumatta. Tosin jos hinta alkaa olla yli 500 euroa, niin silloin siinä pitää olla jo jotain erityistä. Yli 1000 euron hintaista kelloa en ostaisi. Kelloni pitää olla käytännöllinen eikä mikään koriste. Nykyinen kelloni maksoi ehkä 1000 markkaa tai vähän enempi, mutta olen pitänyt sitä jo 15 vuotta. Rannekellon laitan käteeni aina, kun poistun kotiovesta.

Uusimmat

Yhteistyössä