onko 10euron lahjakortti h&m:ään liian pieni joululahjaksi ?

• Viestiketjun aloittaja onko köyhää..
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vähän nihkee:
Eihän sillä mitään saa valitettavasti :/ mun mielestä 20 e olis minimi tuollaiseen...
mut sit menis jo 40e noiden lahjoihin, eikä oo es omaa perhettä.. tiiän et on tyhmä ajattelutapa..
No se riippuu aivan sinun rahatilanteesta.
Jos on tiukkaa niin pelkkä korttikin riittää. Ei joka joulu tarvi muistaa.Ja varsinkin jos kyse on nuin isoista. Sanot ettei nyt ollu mahdollista hommata.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vähän nihkee:
Eihän sillä mitään saa valitettavasti :/ mun mielestä 20 e olis minimi tuollaiseen...
mut sit menis jo 40e noiden lahjoihin, eikä oo es omaa perhettä.. tiiän et on tyhmä ajattelutapa..
No se riippuu aivan sinun rahatilanteesta.
Jos on tiukkaa niin pelkkä korttikin riittää. Ei joka joulu tarvi muistaa.Ja varsinkin jos kyse on nuin isoista. Sanot ettei nyt ollu mahdollista hommata.
tätini lapsi on toinen ja toinen on miehen serkku ( odottaa vauvaa niin aattelin et kybäl saa kyl jotai esim bodei vauvalle jos haluu.. ) .
mut vissii ei sit kehtaa noit antaa..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja idea:
Mitäpä jos ostaisit tytöille vaikka suklaalevyt ja pistäisit levyjen mukana 10 euron setelit? Saisivat tytöt ostaa mitä haluavat ja mistä haluavat? :)
no olen jo hankkinut noi lahjakortit. mut pittä sit vissiin laittaa toiselle molemmat ja toiselle jotain muuta tai hankkii isompi lahjis hänellekki.
tai sit vaa annan noi "nolona"..

joo
Mä en oo ikinä ymmärtänyt miksi pitää ostaa lahja jokaiselle kissankumminkaimalle, vaikka ei olis varaa. Meillä ostetaan vain omalle perheelle ja kummilapsille. Vai vietättekö kenties joulun yhdessä?

no mutta saahan hm:ltä kympilläkin jotain ja loput voi kustantaa itse, mie tekisin niin et jos sulla on ap ton verran laittaa siihen lahjaan, niin ostat suklaalevyn ja lahjakortti siihen päälle, ehkäpä he yllättyy kun päällepäin näyttää pelkältä suklaalevyltä ja sit siel onkin lahjakorttikin, kympillä saa tosiaan korun, t-paidan, vyön, jopa laukkuja on ollut sillä hinnalla siellä, tai pipon ja hanskat tms. jos eivät ole edes sitä lähisukua niin ei lahjan tartte olla niin iso.

ja saa sillä kympillä tosiaan vauvakin vaatetta, annat vaan etkä mieti enää koko asiaa!

MintunKukka
Alkuperäinen kirjoittaja idea:
Mitäpä jos ostaisit tytöille vaikka suklaalevyt ja pistäisit levyjen mukana 10 euron setelit? Saisivat tytöt ostaa mitä haluavat ja mistä haluavat? :)
no olen jo hankkinut noi lahjakortit. mut pittä sit vissiin laittaa toiselle molemmat ja toiselle jotain muuta tai hankkii isompi lahjis hänellekki.
tai sit vaa annan noi "nolona"..
Et hae enään mitään muutaku sulkaata molemmille.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mä en oo ikinä ymmärtänyt miksi pitää ostaa lahja jokaiselle kissankumminkaimalle, vaikka ei olis varaa. Meillä ostetaan vain omalle perheelle ja kummilapsille. Vai vietättekö kenties joulun yhdessä?
no ei ole rahast kiinni, mutta en silti vaan kokenut et pitäs olla isompi arvoltaan. nyt vasta alkoi mietityttää.. eikä noi ole mitään kissankumminkaimoja kuitenkaa. samal lail he ostaa meille lahjat . joka vuotinen juttu.

Yhteistyössä