mut sit menis jo 40e noiden lahjoihin, eikä oo es omaa perhettä.. tiiän et on tyhmä ajattelutapa..Alkuperäinen kirjoittaja vähän nihkee:Eihän sillä mitään saa valitettavasti :/ mun mielestä 20 e olis minimi tuollaiseen...
No se riippuu aivan sinun rahatilanteesta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mut sit menis jo 40e noiden lahjoihin, eikä oo es omaa perhettä.. tiiän et on tyhmä ajattelutapa..Alkuperäinen kirjoittaja vähän nihkee:Eihän sillä mitään saa valitettavasti :/ mun mielestä 20 e olis minimi tuollaiseen...
ai on ? oikeesti, nolo summa.. eikö sillä nyt kuiteskin saa sieltä jotain korui esim tai halvan paidan ..Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:no on se kyllä aika nolo summa :/
Olisko siellä glitteri lähellä? Tai mikä se on se donitsipaikka? Onko nuo lapset tyttöjä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:ai on ? oikeesti, nolo summa.. eikö sillä nyt kuiteskin saa sieltä jotain korui esim tai halvan paidan ..Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:no on se kyllä aika nolo summa :/
tätini lapsi on toinen ja toinen on miehen serkku ( odottaa vauvaa niin aattelin et kybäl saa kyl jotai esim bodei vauvalle jos haluu.. ) .No se riippuu aivan sinun rahatilanteesta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mut sit menis jo 40e noiden lahjoihin, eikä oo es omaa perhettä.. tiiän et on tyhmä ajattelutapa..Alkuperäinen kirjoittaja vähän nihkee:Eihän sillä mitään saa valitettavasti :/ mun mielestä 20 e olis minimi tuollaiseen...
Jos on tiukkaa niin pelkkä korttikin riittää. Ei joka joulu tarvi muistaa.Ja varsinkin jos kyse on nuin isoista. Sanot ettei nyt ollu mahdollista hommata.
no olen jo hankkinut noi lahjakortit. mut pittä sit vissiin laittaa toiselle molemmat ja toiselle jotain muuta tai hankkii isompi lahjis hänellekki.Alkuperäinen kirjoittaja idea:Mitäpä jos ostaisit tytöille vaikka suklaalevyt ja pistäisit levyjen mukana 10 euron setelit? Saisivat tytöt ostaa mitä haluavat ja mistä haluavat?
Et hae enään mitään muutaku sulkaata molemmille.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no olen jo hankkinut noi lahjakortit. mut pittä sit vissiin laittaa toiselle molemmat ja toiselle jotain muuta tai hankkii isompi lahjis hänellekki.Alkuperäinen kirjoittaja idea:Mitäpä jos ostaisit tytöille vaikka suklaalevyt ja pistäisit levyjen mukana 10 euron setelit? Saisivat tytöt ostaa mitä haluavat ja mistä haluavat?
tai sit vaa annan noi "nolona"..
no ei ole rahast kiinni, mutta en silti vaan kokenut et pitäs olla isompi arvoltaan. nyt vasta alkoi mietityttää.. eikä noi ole mitään kissankumminkaimoja kuitenkaa. samal lail he ostaa meille lahjat . joka vuotinen juttu.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mä en oo ikinä ymmärtänyt miksi pitää ostaa lahja jokaiselle kissankumminkaimalle, vaikka ei olis varaa. Meillä ostetaan vain omalle perheelle ja kummilapsille. Vai vietättekö kenties joulun yhdessä?