onko 10euron lahjakortti h&m:ään liian pieni joululahjaksi ?

• Viestiketjun aloittaja onko köyhää..
  • Ensimmäinen viesti
höpsö
Eli kyseessä siis sinun serkkusi ja puolisosi serkku? Onko teillä ollut tapana muistaa heitä aina jouluisin? Entä saatteko te heltä jonkin lahjan? Vai haluatko ihan muuten vain muistaa heitä tänä jouluna?
Mun mielestä toi ei ole mintekään nolo summa!! Varsinkin kun kyseessä ei ole varsinaisesti oman perheen jäsen. Varmasti tuon ikäiset osaavat arvostaa 10 euron lahjakortteja (ainakin jos nyt eivät itse rahassa kylve). Mullekin kelpaisi tuollainen! ;) Itse tosin ehkä lisäisin siihen vielä vaikka jonkun joulusuklaalevyn/suklaarasian ihan vain siksi, että saisi tehtyä nätin paketin...

Nipsu
Mieluummin antaisin jotain itse ostamaani tavaraa samasta arvosta kuin noin pienen lahjakortin. Itse sain aikoinaan kummeilta aina just olemattomalla summalla lahjakortin liikkeeseen josta muutoin en olis mitään ostanut ja oli tosi ärsyttävää kun oli pakko sit laittaa omaa rahaa että sai edes vyön ostettua ko. liikkeestä.

4lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja onko köyhää..:
saajat ois 14v tyttö ja 17 v tyttö. molemmille siis oma lahjakortti..
Siis ihan kiva lahja, mutta kuten muutkin sanoivat jotain pientä voisit laittaa lisäksi. Etukäteen ostettuna ihan alle 1e saa vaikka mitä alekopista, shamppoot jne, samoin karkit on edullisia. Lisää jotain pientä niin lahja on oikein jees =)

MUTTA jos olisin sinä niin sopisin ettei lahjoja osteta ollenkaan. Me ostetaan vain vähän omille lapsille, jotain isovanhemmille ja kummilapselle. Ihan turhaa vaihdella edestakaisin paketteja ja yleensä aina joku edes vähän tyytymätön...turhaa stressiä

4lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:
Mieluummin antaisin jotain itse ostamaani tavaraa samasta arvosta kuin noin pienen lahjakortin. Itse sain aikoinaan kummeilta aina just olemattomalla summalla lahjakortin liikkeeseen josta muutoin en olis mitään ostanut ja oli tosi ärsyttävää kun oli pakko sit laittaa omaa rahaa että sai edes vyön ostettua ko. liikkeestä.
Tää on totta, mutta henkkamaukka on siitä hyvä, että sieltä kyllä saa ja muistaakseni lahjakortti on voimassa 4-vuotta (kauan joka tapauksessa)

Eri juttu olis jos oliskin lahjakortti urheilukauppaan tai pentik, marimekkko kauppoihin, niistä ei mitään saakaan tolla hintaa ja joutuu pakko-ostamaan jotain mistä ison osan maksaa itse.

vieras
Ei hitto! Mikä teitä vaivaa? Onko nutturat liian kireällä vai joku pissannu aamupuuroon kun olette tuollaisia?
Itse olisin ollut todella tyytyväinen jos olisin saanut edes 10e lahjakortin h&m:lle. Olisin vieläkin, ja ikää kohta 30v. :D
Kympillä saa jo vaikka mitä, vaikka jonkun kivan huivin, vauvalle vaatteita...
Ihme ahneutta havaittavissa palstalaisissa.

Ap, anna vain ne lahjakortit. Jos eivät osaa arvostaa niitä, se on heidän ongelmansa, ei sinun! :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja höpsö:
Eli kyseessä siis sinun serkkusi ja puolisosi serkku? Onko teillä ollut tapana muistaa heitä aina jouluisin? Entä saatteko te heltä jonkin lahjan? Vai haluatko ihan muuten vain muistaa heitä tänä jouluna?
Mun mielestä toi ei ole mintekään nolo summa!! Varsinkin kun kyseessä ei ole varsinaisesti oman perheen jäsen. Varmasti tuon ikäiset osaavat arvostaa 10 euron lahjakortteja (ainakin jos nyt eivät itse rahassa kylve). Mullekin kelpaisi tuollainen! ;) Itse tosin ehkä lisäisin siihen vielä vaikka jonkun joulusuklaalevyn/suklaarasian ihan vain siksi, että saisi tehtyä nätin paketin...
juu, tätini ostaa myös miehensä kanssa meille ja lapsillemme lahjat. ja me heille , miehen vauvaa odottava serkkutyttö ei ole ostanut koskaan, mutta hänhän nyt on oikeastaan vielä itsekin aika lapsi ollut aina ja siksi on hänelle ostettu kans aina jotain - hänen äitinsä sitten on meitä lahjonut kyllä aina. näin tehty aina :)
joulusuklaita kyllä olis, et jos sitten sellasten kans antas.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja 4lapsen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja onko köyhää..:
saajat ois 14v tyttö ja 17 v tyttö. molemmille siis oma lahjakortti..
Siis ihan kiva lahja, mutta kuten muutkin sanoivat jotain pientä voisit laittaa lisäksi. Etukäteen ostettuna ihan alle 1e saa vaikka mitä alekopista, shamppoot jne, samoin karkit on edullisia. Lisää jotain pientä niin lahja on oikein jees =)

MUTTA jos olisin sinä niin sopisin ettei lahjoja osteta ollenkaan. Me ostetaan vain vähän omille lapsille, jotain isovanhemmille ja kummilapselle. Ihan turhaa vaihdella edestakaisin paketteja ja yleensä aina joku edes vähän tyytymätön...turhaa stressiä
no ei meillä ole niin hirveesti sukus jolle ostaa taim uutenkaan. ei kai olis mikään pakko edes ostaa, mutta on vaan sellanen kiva tapa :)

tuota
Hauskaa että tuossa anna hyvän kiertä ketjussa on paljon ihmisiä jotka ottavat kiitollisena vastaan mitä vaan saa. Että ois edes jotain jouluksi. Sitten täällä on niin fiinejä ihmisiä joiden mielestä 10 euroa joka on siis 60 markkaa on liian PIENI tuon ikäisille lapsille. Ap:lle sanoisin, että annat juuri sellaisen lahjan kun haluat ja mikä omaan rahatilanteeseesi sopii. Jos eivät osaa arvostaa niin on heidän ongelmansa.

TilkkuTyttö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei hitto! Mikä teitä vaivaa? Onko nutturat liian kireällä vai joku pissannu aamupuuroon kun olette tuollaisia?
Itse olisin ollut todella tyytyväinen jos olisin saanut edes 10e lahjakortin h&m:lle. Olisin vieläkin, ja ikää kohta 30v. :D
Kympillä saa jo vaikka mitä, vaikka jonkun kivan huivin, vauvalle vaatteita...
Ihme ahneutta havaittavissa palstalaisissa.

Ap, anna vain ne lahjakortit. Jos eivät osaa arvostaa niitä, se on heidän ongelmansa, ei sinun! :)
:wave: Täysi peesi!
Mullekki kelpais vastaava lahjakortti, vaikka mäkin käyn lähelle 30v ja lapsiakin löytyy

Yhteistyössä