Onko 1-2 kertaa viikossa liian vähän seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin vaan

Vieras
Ei taida halut oikein kohdata, mies haluaisi melkein joka ilta, ja mie en vaan yksinkertaisesti jaksa!!!! Eikä kerkee ees tehdä mieli! Miusta se kerran viikossa tai kaksi olis ihan sopiva. Jotenkin nurkkaan ahdistettu olo. Eilen keskusteltiin asiasta ja tais loukkaantua. Sanoin että voin mie olla, mutta en voi teeskennellä että haluis jos ei tee mieli.

Minusta tuo on normaalia enemmän. Koska ihmiset harrastavat keskimäärin kerran viikossa seksiä.
Meillä se on 0,8/vko, eli toisinaan aktiivisempaa ja toisinaan hiljaista. : /

Minusta tuo on normaalia enemmän. Koska ihmiset harrastavat keskimäärin kerran viikossa seksiä.

Näin. Enkä mä tajua, missä välissä ehdittäis edes tavallisina työviikkoina harrastaa seksiä enempää kuin se pari kertaa viikossa! Mä olen arkisin niin väsynyt, että nukahdan heti kun saan kaikki pakolliset hommat tehtyä ja pääsen sänkyyn. Eikä meillä edes ole vielä lapsia.

No huh huh...meillä yksi lapsi ja paukut riittää (minulla) pariin krt kk. Mies on aina valmis ;-)
Ennen lasta oli helpompaa, koska haluan viikonloppuaamuisin (levännyt, ei kiirettä minnekään). Nykyään aika hankalaa siihen aikaan....ja iltaisin nukahdan aikaisin.

Näillä mennään nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;22914257:
näin myös meillä... siihen tottuu kyllä - tosin eipä huvita enää sit sekää ko tottunu olee ilman...

Tuo on totta että tottuu olemaan ilman, eikä tee heikkoakaan, tosin ei miestäkään, ei vain jaksa kiinnostua.

halut lisääntyy vaan harrastamalla.. jos on kauan ilman niin voi käydä niin ettei enää halutakkaan.

Ja sitten joskus on vaan hiljasempaa kunnes taas on enemmän. Ihan normaalia parisuhteessa, vittumaista tietty sillon kun halut ei mene yksiin-

Meillä on seksiä 1-2 krt viikossa tällä hetkellä. Ei kumpikaan useammin oikeastaan halua. Mulle riittäisi ehkä yksikin kerta viikkoon, joskus annan "miehen mieliksi". Tosin kyllä mä silloinkin nautin läheisyydestä vaikka en erityisen kiihottunut silloin ole...

Vaimo on aina ollut suht pihtaavaa lajia. Sen jälkeen kun saimme lapsia kaikki läheisyys loppui kokonaan. Nykyisin jos oikein hyvin käy niin saan kerran kuukaudessa seksiä, mutta ei mitään muuta läheisyyttä. voisikohan vaimolla olla jokin salarakas, en uskoisi... Itse olen ainakin vielä jaksanut kituuttaa, mutta kyllä tästä onnellisuus puuttuu, ainoa onni on lapset. En ihmettele yhtään että maailmalla on niin paljon pettämistä ja eroja..

Ei taida halut oikein kohdata, mies haluaisi melkein joka ilta, ja mie en vaan yksinkertaisesti jaksa!!!! Eikä kerkee ees tehdä mieli! Miusta se kerran viikossa tai kaksi olis ihan sopiva. Jotenkin nurkkaan ahdistettu olo. Eilen keskusteltiin asiasta ja tais loukkaantua. Sanoin että voin mie olla, mutta en voi teeskennellä että haluis jos ei tee mieli.

Minulle on!! enkä voi ymmärtää vastaikkaista mielipidettä sillä ainahan seksi tuntuu hyvältä, ei siihen kertojen määrä viikossa vaikuta.

No tottakai loukkaantui! Ei minustakaan tunnu haluttavalta jos minut torjuttaisiin mahdollisesti monta kertaa viikossa!

Niin että miksei tee mieli?

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
jäi vielä mainitsematta että itelle tekee mieli joka päivä, Mulla onkin niin namu mies :D

Minä komppaan sinua. Meillä on ollut koliikkivauva, talonrakennukset, vaikka mitä väsyttävää yhteisen elämän aikana, mutta seksi päinvastoin on ollut aina voimaannuttavaa. Aina se tuo hyvänolontunnetta, rentoutusta, voimaa ja läheisyyttä miehestä. Vaikka todella tiedän mitä väsymys esimerkiksi on, niin seksi on aina parantanut kokonaisvaltaisesti oloa.
Valitsen aina mieluummin rakastelun kuin tv:n möllötyksen tai netissä roikkumisen vapaina hetkinä.
Seksin täytyy olla huonoa jos sitä lakkaa haluamasta. Mun kohdalla ainakin se pätee niin.

no todellakin olisi meillä liian vähän, molemmat haluaa vähintään kerran päiväss, onneksi yleensä useamminkin.

Onko teillä lapsia vai miten tuo on käytännössä mahollista?Siis jos vähintään kerran päivässä harrastaa?...Meillä mies lähtee töihin ennen seittemää ja kotiutuu yleensä kuuden aikaan illalla.Kolmen alle kouluikäsen lapsen kanssa touhutessa ilta menee ja kun lapset on saatu nukkuun on yleensä itekki aika poikki.Ite oon ihan tyytyväinen meidän tän hetken tilanteeseen, seksiä on keksimäärin se yks kerta viikossa.Joskus saatetaan viikonloppuna innostua ja harrastaa jopa kaks kertaa!

Seksiä pari kertaa viikossa. Ollaan molemmat enemmän kuin tyytyväisiä. Avain tyytyväisyyteen lienee siinä, että halut kohtaa. Samahan se onko seksiä kerran kuussa vai kolmesti päivään, kun määrä on molemmille sopiva.

Yhteistyössä