Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Ei, ei yletä![]()
Voisi näin äitienpäivän kunniaksi joku kaivaa ruohonleikkurinkin esiin ja huristella nää miun säärikarvat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
tyyli ennen kaikkea..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu tottakai http://www.sonypictures.com/tv/shows/ripleys/database/assets/photo_toenail.gif
miulla kans..Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:Ei. Koko kesä menee sukat jalassa. Minulla on maailman rumimmat varpaat :x.
Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:miulla kans..Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:Ei. Koko kesä menee sukat jalassa. Minulla on maailman rumimmat varpaat :x.
Alkuperäinen kirjoittaja Inkivääri:Ympäri vuoden on kunnossa. Mutta nyt on vähän tikkuiset kun tilasin sellaisia vahaliuskoja, ja nyt pitäis malttaa sen verran kasvattaa että ne liuskat pystyis noihin. Jos en kestä, pitää käyttää liuskat bikinirajaan. AUTS.
Alkuperäinen kirjoittaja Inkivääri:Ympäri vuoden on kunnossa. Mutta nyt on vähän tikkuiset kun tilasin sellaisia vahaliuskoja, ja nyt pitäis malttaa sen verran kasvattaa että ne liuskat pystyis noihin. Jos en kestä, pitää käyttää liuskat bikinirajaan. AUTS.
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Inkivääri:Ympäri vuoden on kunnossa. Mutta nyt on vähän tikkuiset kun tilasin sellaisia vahaliuskoja, ja nyt pitäis malttaa sen verran kasvattaa että ne liuskat pystyis noihin. Jos en kestä, pitää käyttää liuskat bikinirajaan. AUTS.
mulle tuli ainakin veetin sensitive-liuskoista ihan kauhee ihottuma ja tikut jäi.. prkl..
Alkuperäinen kirjoittaja Inkivääri:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Inkivääri:Ympäri vuoden on kunnossa. Mutta nyt on vähän tikkuiset kun tilasin sellaisia vahaliuskoja, ja nyt pitäis malttaa sen verran kasvattaa että ne liuskat pystyis noihin. Jos en kestä, pitää käyttää liuskat bikinirajaan. AUTS.
mulle tuli ainakin veetin sensitive-liuskoista ihan kauhee ihottuma ja tikut jäi.. prkl..
Kääk, mitä mä sit niillä teen? Nypin kissankarvoja mustista vaatteista? =)