Onhan tää vähän (todella ) outoa olla kotona kun lapset hoidossa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmis"

Vieras
Jotenkin niin tylsiä päiviä, kun ennen ole touhua ja tohinaa jatkuvasti, ei paljon kerinnyt istuksia.. Mut vaikka joskus omaa aikaa tarviiskin, niin en kyllä tämmöistä jaksais... Tosin mulla on nyt raskaat hommat kielletty, niin en voi oikein siivoillakkaan, yms. Meillä on molemmat 2v ja 3v lapset siis päiväkodissa ja itse olen sairaslomalla/työttömänä tän kuun. Ens kuusta sit työt alkaa..
No saapahan käyttää tän ajan työn aloituksen suunnitteluun ja kerrata työaisoita et on sit hyvässä vedossa heti töiden alettua

Hyvähän niiden on vaikka lyhyemmällä päivällä totutella tarhassa oloon. Minun mukula on 13 päivää kuukaudessa hoidossa, vaikka en ole töissä tällä hetkellä. Tuossa päiväkodissa on vaan liki 2 vuoden jono, joten en ota pois. Tiiä minne se sitten sitten joutuisi, kun minulla taas työt alkaa.

Juu no pakko ne oli totuttaa hoitoon, ennen kuin lähden töihin. Ja siksi ne on hoidossa, kun minä menen töihin, sekä mieheni on töissä. Ja juuri nyt ne on hoidossa vaikka minä olen kotona, koska minä en voi sairaslomani vuoksi hoitaa heitä täysin, eli minulla on tiettyjä rajoitteita joita en voi suorittaa..Voisi sanoa että olen tällä hetkellä vähän niinkuin "kädetön" No elämä helpottaa pikkuhijaa, ja eivät ole kovin pitkää päivää

Meillä kohta sama tilanne, kun lapse lähtee hoitoon ja mulla alkaa koulu ja opiskelut. Teen kuitenkin koululäksyjä ja etätöitä välillä kotonakin, kun lapset ovat hoidossa, niin silloin täällä kotona on ihan aavemaista. Siis niin outoa, kun ei ole jatkuvasti hirveä meteli ja lasten kitinä päällä....:) Jee...

Oisit hoitanu kotona.

No huomenna ois työsopparin teko, et just tuossa mieheltä kysyin, et mitäs jos peruttais koko homma : D et jos jäisinkin kotiin vielä... No ei vais, tuntuu kyllä et nyt on oikea aika mennä työelämään takas, mut onhan se kieltämättä haikeaa, mutta niinhän se on et elämässä on mentävä eteenpäin ja tää vaihe on nyt meillä ohi.. : ( Mut totta on et on ihan outoo olla kotona yksin kun yli 3.5v on ollut touhua ja tohinaa, eikä todellakaan oo saanut yksin kotona olla...

Yhteistyössä