?
"..."
Vieras
Löytyykö vaimoltasi 400ml rasvaa vartalolta jotta kumpaankin rintaan saadaan 200ml täytettä?? Ja huom tuolla määrällä rinnat eivät pahemmin suurene.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä kyllä niin toivon, että tämä on vain trolli. Onhan se todennäköisintä, mutta kun näitä aivokääpiöitä on ihan oikeastikin olemassa.
Toinen on muka vaan ihan täpinöissään puskemassa puolisoaan leikkaukseen, jota tämä ei halua, koska ei voi itse elää ilman isojen tissien kopelointia. Eikä kiinnosta pohtia olisiko siellä omassa pääkopassa kuitenkin jotakin selvitettävää.
Miksi tälläisten ongelmien yhteydessä aina joko a) epäillään trolliksi b) pyydetään tutkituttamaan pääkoppa.
Vähän sama kuin naisista, jotka pitävät pitkistä miehistä sanottaisiin samaa. Ja ennenkuin joku sanoo, että mitäs menit naimisiin, niin edelleen rakkaus on ainakin alussa sokea! Ja rakastan vaimoani vieläkin, niin en halua eroa. Ongelmat pitää mielestäni ensin pyrkiä ratkaisemaan, ennekuin vaan eroaa toisesta!
Elä jaksa jauhaa paskaa.
Miksi tälläisten ongelmien yhteydessä aina joko a) epäillään trolliksi b) pyydetään tutkituttamaan pääkoppa.
Vähän sama kuin naisista, jotka pitävät pitkistä miehistä sanottaisiin samaa. Ja ennenkuin joku sanoo, että mitäs menit naimisiin, niin edelleen rakkaus on ainakin alussa sokea! Ja rakastan vaimoani vieläkin, niin en halua eroa. Ongelmat pitää mielestäni ensin pyrkiä ratkaisemaan, ennekuin vaan eroaa toisesta!
Koska päässäsi se vika on. Hakeudu terapiaan, että pääset pakkomielteestäsi. Jos et halua, mutta haluat silti nauttia hyvästä seksielämästä, ei sinulla ole muuta vaihtoehtoa kuin erota ja etsiä isorintainen puoliso. Vaimosi ansaitsee miehen, joka himoitsee häntä.
Olipa hyvä vasta-argumentti! En ollutkaan ajatellut tuota! Kiitos!
Pitäisikö jokainen pitkiä miehiä vaativa nainen tuoda sinne terapiaan kanssani, niin voitaisiin käsitellä monta kärpästä(pakkomiellettä) yhdellä iskulla!
Pitäisi, mikäli nainen olisi itselleen lyhyen miehen ottanut ja hetken aviossa oltuaan alkaisi vaatia miestä jalkojenpidennysleikkaukseen.
Vähän eri juttu - rintojen suurennus on kuitenkin aika pikku juttu - vähän rasvaa/silikonia tissiin(toki siinä riskinsä) verrattuna luun murskaamiseen (Yleltä tuli dokkari) ja venyttämiseen!
Äh, sähän olet oikeastaan tosi surkea provo, joten en viitsi enempää.Keksi seuraavalla kerralla vähän parempi.
No jos se sulle antaa mielenrauhan, ni voit kyl ajatella mua provona. Mut keskustelu jatkukuun.
Joo, kömpelö trolli, mutta kuusi sivua on ihan hyvä saavutus.
Jos nyt kuitenkin olet tosissasi, niin selitys ongelmallesi on päivänselvä: sä tykkäät miehistä! Senhän näkee jo nimimerkistä, on se niin camp.
Yrität siis kompensoida kokemaasi miehekkyyden puutetta muuttamalla naisesi isotissiseksi trophy-vaimoksi. Tämä on vielä kaapissa oleville gay-miehille hyvin yleinen suojelumekanismi.
Rohkeutta ja voimia!
Joo, kömpelö trolli, mutta kuusi sivua on ihan hyvä saavutus.
Jos nyt kuitenkin olet tosissasi, niin selitys ongelmallesi on päivänselvä: sä tykkäät miehistä! Senhän näkee jo nimimerkistä, on se niin camp.
Yrität siis kompensoida kokemaasi miehekkyyden puutetta muuttamalla naisesi isotissiseksi trophy-vaimoksi. Tämä on vielä kaapissa oleville gay-miehille hyvin yleinen suojelumekanismi.
Rohkeutta ja voimia!
Mutta on provo, mikä provo niin saa halvalla ja helposti mielenrauhan ja voi jatkaa vaikkaa täysin ongelmattomiin aiheisiin(minkälainen pipo lapselle, lapsi sano tätä ja tät jne.)
Mahtaa muuten homomiehillä olla vittumaista, kun vieläkin tuota homokorttia käytetään miehen arvon täydelliseen mollaamiseen. "Se mitä olet on suurin loukkaus mitä miehelle voi sanoa"
No vaikka haluankin vaimolle suuremmat tissit(ja olen siis kauhea ihminen), en silti sorru käyttämään kenenkään suuntautumista mitä suurimpana loukkauksena...
Mahtaa muuten homomiehillä olla vittumaista, kun vieläkin tuota homokorttia käytetään miehen arvon täydelliseen mollaamiseen. "Se mitä olet on suurin loukkaus mitä miehelle voi sanoa"
No vaikka haluankin vaimolle suuremmat tissit(ja olen siis kauhea ihminen), en silti sorru käyttämään kenenkään suuntautumista mitä suurimpana loukkauksena...
*syvä huokaus* Kuten jo ihan muutamaan otteeseen olen ketjussa sanonut niin alussa kielsin asia ja alkuhuuma auttoi(montako kertaa tämä pitää toistaa).
Ja miten niin vaimoparkaa, on hyvin onnellinen kanssani!
Provo, homo, pikkukulli, mielisairas... BINGO! Mähä sain "uhatut palstamammat"-bingossa BINGON!
Provo, homo, pikkukulli, mielisairas... BINGO! Mähä sain "uhatut palstamammat"-bingossa BINGON!