V
"vieras"
Vieras
Minua kiinnostaisi tietää, että mitä AP ajattelisi tai tekisi jos ottaisi asian puheeksi vaimonsa kanssa, mutta vaimo sanoisi, että ei ole kiinnostunut leikkelemään rintojaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28038698:Jos se vaimo voisi pitää paitaa päällä seksin aikana? Tai fyllata liivit vaikkapa tennissukilla tms.? Jos se visuaalinen efekti kerran riittää, niin eipä tämä tuon kummempi ongelma ole.
Just näin! Muhun on iskeny joku virus ja olen ostanut kaikenlaista naismaista härpätintä huulipunia myöten. Tarkoituksena kampata joku kakslahkeinen ja raahata se tänne meille. Olen kuitenkin realisti ja siksi etsin kakslahkeista sadomasopiireistä. Ryppyvoiteet ja meikit on ihan hanuristaJoo, ja säkki päähän sitten kun naamakaan ei enää miellytä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28040482:Just näin! Muhun on iskeny joku virus ja olen ostanut kaikenlaista naismaista härpätintä huulipunia myöten. Tarkoituksena kampata joku kakslahkeinen ja raahata se tänne meille. Olen kuitenkin realisti ja siksi etsin kakslahkeista sadomasopiireistä. Ryppyvoiteet ja meikit on ihan hanurista
![]()
Niin, en ole ylpeä tästä ongelmastani ja tiedän kyllä olevani tässä asiassa pinallinen! Mutta tiedän että tämä tulee haittaamaan parisuhdettamme tulevaisuudessa jos koitan vain kieltää asian niinkuin ennen tein! Ettekö te naiset sitäpaitsi aina puhu siitä, että haluaisitte rehellisesti kuulla mikä miehen mieltä painaa, varsinkin jos kyse on parisuhteeseen liittyvästä asiasta!?
Miksi muuten miesten varustus on naisten keskuudessa ihan ok ruotimisen aihe(ketjuja netti pullollaan), mutta auta armias jos mies asiallisesti kysyy rintaongelmaan ratkaisua, niin johan on helvetti irti!
Ap on ilmeisesti vieroitettu liian aikaisin kun on moinen fiksaatio päässyt syntymään rintoihin.
Onhan tissit kiehtova asia![]()
Nykyän tehdään paljon rasvan siirtoja. Eli vatsalta, jenkkakahvoista, reisiltä tai mistä nyt ylimääräistä lähtee siirretään rasvaa rintoihin. Luomumpi vaihtoehto silikoneihin. Otappa siitä selää ja voit keskustelun avata vaikka aiheell arasvansiirrot arpien hoidosa (vähentää kipua jos arpi juuttunut kiinni tms.) ja sopivasti sujahtaa sitten keskusteluun "ai tuota käytetään näköjään myös tissien suurentamiseenkin..".
Kysynkin teiltä arvon palstalaiset, miten voisin ottaa asian silikonien hankkimisesta esille vaimoni kanssa hienovaraisesti ja loukkaamatta häntä?