Ongelma vaimon kanssa - vinkkejä tarvitaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pulmainen aviomies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä siitä mihinkään pääse, että olet pinnallinen. Minä olen AA-kuppinen. Miestä ei haittaa. Tuskin haittaisi, jos olisi isommat, mutta koska minä olen hänelle juuri se oikea vaimo, niin rintani todellakin ovat sivuseikka.

Eihän siinä mitään pahaa ole, että mielessäsi joskus toivot, että vaimollasi olisi isommat rinnat, mutta ei ole kyllä mitään tapaa ehdottaa hänelle korrektisti silikoneja. Sinulla ehkä silikonien myötä ilmeisesti seksielämä paranisi, mutta koska naiset ovat yleisesti ottaen tunneihmisiä miehiä enemmän, veikkaan että naisesi halut laskisivat. Miettisi aina, ettei riittänyt sinulle omana itsenään. Haluatko siis, että sinun halusi ovat tärkeämmät kuin vaimosi.

Joten ei kiitos tuomitsemista(parisuhde on kompromisseja) ja jos jollain olisi nyt niitä vinkkejä!

Pulma kyllä on enemmän sinun ongelmasi kuin vaimosi. Yksi vaihtoehto voisi olla se että teet itsestäsi niin haluttavan ettei vaimo voi vastustaa mitään tuon kaltaisia pyyntöjä. Eräänlainen kompromissi ratkaisu tuokin tietysti olisi vaimo voittaisi enemmän kuin menettää.

Voi mää toivon niin ettei tämä kirjoittaja ole mun rakas aviomieheni! Kiva olis tällasta kuulla 7 aviovuoden jälkeen:/

Hei haloo, on kyllä melkonen tollo koko mies. Kuin isot toppaukset sillä naisella on ollut kun mies oli niiden koosta niin hämääntynyt. Vai pitääkö keksiä joku syy miksei enää seiso?

Joten ei kiitos tuomitsemista(parisuhde on kompromisseja) ja jos jollain olisi nyt niitä vinkkejä!

laughing-hysterically.gif

[QUOTE="jojo";28038684]Oikeasti, en mä ainakaan keksi yhtään säällistä tapaa loukkaamatta puuttua toisen ihmisen ulkonäköön, etenkin, kun asiaan liittyy vielä seksikin. Tiedän, ettei munkaan kroppani ole lähelläkään mitään ihannetta, mutta onneksi mies jättää kommentoimatta asiaa.

Vaimollesi rintojen koko voi olla kipeä asia, eikä häntä ainakaan auta se, jos hän kokee, ettei riitä sinulle omana itsenään. Tai hän voi olla tyytyväinen rintoihinsa, pitää niitä hyvänä puolena itsessään, eikä silloinkaan mieltä lämmitä, jos joku huomauttaa niistä päinvastaista.

Sun ainoa sauma on odottaa, jos hän itse joskus tahtoo silikonit, silloin voit lupautua jeesaamaan rahallisesti ja henkisesti, siltä kantilta, että VAIMOLLA olisi hyvä olo, eikä siten, että hän äkkää, että olet koko ajan kytännyt tilaisuutta hankkia hänelle tissit.[/QUOTE]

Eikö muka ole yhtään tapaa ottaa asiaa esille loukkaamatta? Toisaalta tuli mieleeni tuosta sinun "vaimo tahtoisi itse silikonit"-ajatuksesta, että entä jos vain vaivihkaa vihjailisi siihen suuntaan ottamatta asiaa suoraan puheeksi? Mutta miten vihjailla asiasta etteivät ne vihjaukset kuulostaa piikeiltä tai piilovittuilulta?

Hei kaikki palstalaiset!
Olen ollut vaimoni kanssa onnellisesti naimisissa pari vuotta. Suhde voi hyvin, meillä on molemminpuolinen luottamus, rakastamme ja kunnioitamme toisiamme ja olemme muutenkin ns. sielunkumppanit. Riitoja on joskus, mutta kelläpä ei?

Nyt vain kaipaan vinkkejä erääseen pulmaan, nimittäin vaimollani on pienet rinnat, mikä heijastuu makuuhuoneen puolella siihen, etten nauti seksistä enää kovin paljon. Aina kun katse osuu rintoihin, en halu vaimoani kohtaan miltei lakkaa! Toki tuosta tulee vähän pinnallinen olo, mutta tämä on minulle suuri ongelma! Ko. ongelma tuntuu jo heijastuvan vähän muuhunkin avioelämään.

Olen ajatellut, että suhde voisi paljon paremmin (makuuhuoneessa ja muutenkin) jos vaimoni hankkisi silikonit. Kysynkin teiltä arvon palstalaiset, miten voisin ottaa asian silikonien hankkimisesta esille vaimoni kanssa hienovaraisesti ja loukkaamatta häntä? Mitä kannattaa kertoa syistä, jotka edellä mainitsin, niin ettei se loukkaa? Miten itse haluisitte kuulla mieheltänne ko. toiveen siten ettei se suututa tai loukkaa?

Olisin itse valmis keskustelemaan asiasta asiallisesti ja hienotunteisesti ja lisäksi maksamaan ison osa leikkauksesta sekä tukemaan vaimoani!

Kiitos jo etukäteen vinkeistänne!

Typerä provo. Kaikki tietää, että miehet pitävät pienistä rinnoista.

Eipä siitä mihinkään pääse, että olet pinnallinen. Minä olen AA-kuppinen. Miestä ei haittaa. Tuskin haittaisi, jos olisi isommat, mutta koska minä olen hänelle juuri se oikea vaimo, niin rintani todellakin ovat sivuseikka.

Eihän siinä mitään pahaa ole, että mielessäsi joskus toivot, että vaimollasi olisi isommat rinnat, mutta ei ole kyllä mitään tapaa ehdottaa hänelle korrektisti silikoneja. Sinulla ehkä silikonien myötä ilmeisesti seksielämä paranisi, mutta koska naiset ovat yleisesti ottaen tunneihmisiä miehiä enemmän, veikkaan että naisesi halut laskisivat. Miettisi aina, ettei riittänyt sinulle omana itsenään. Haluatko siis, että sinun halusi ovat tärkeämmät kuin vaimosi.

Niin, en ole ylpeä tästä ongelmastani ja tiedän kyllä olevani tässä asiassa pinallinen! Mutta tiedän että tämä tulee haittaamaan parisuhdettamme tulevaisuudessa jos koitan vain kieltää asian niinkuin ennen tein! Ettekö te naiset sitäpaitsi aina puhu siitä, että haluaisitte rehellisesti kuulla mikä miehen mieltä painaa, varsinkin jos kyse on parisuhteeseen liittyvästä asiasta!?

[QUOTE="vieras";28038817]Typerä provo. Kaikki tietää, että miehet pitävät pienistä rinnoista.[/QUOTE]

No koska RAKASTUIN häneen, enkä ole koskaan tuntenut sellaista tuttuuden tunnetta kehenkään muuhun ensitapaamisesta lähtien!

että entä jos vain vaivihkaa vihjailisi siihen suuntaan ottamatta asiaa suoraan puheeksi? Mutta miten vihjailla asiasta etteivät ne vihjaukset kuulostaa piikeiltä tai piilovittuilulta?

Hemmetin harvakseltaan. Sulla on julmetun iso riski, että vaimo huomaa asian (etenkin, jos on epävarma kropastaan, kuten monet naiset ovat) ja alkaa laittaa sanomisiasi merkille. Ja jos hän havaitsee, että esimerkiksi katsomasi materiaali netissä jne sisältää isorintaisia naisia, siitäkin hän osaa ottaa vihjettä.

Jos nyt välttämättä haluat laittaa mulkkusi peliin ja sohia sillä ampiaispesää, voithan kysyä ihan muuten vain, millainen vaimosi mielestä olisi täydellinen naisvartalo. Pääsisit edes kärryille siitä, mille hän laittaa arvoa. Samalla tietenkin otatte sitten keskusteluun, millainen olisi täydellinen miesvartalo, ja siinä kohtaa sinun myös sopii olla korvana, tasapuolisuuden ja kompromissien nimissä.

Kysymys todennäköisesti johtaa vastakysymyksiin, joten kannattaa etukäteen vähän miettiä, miten selviää väistämättä eteen tulevasta tissikysymyksestä vaimoa loukkaamatta. Ja kommentoi itsekin myös miesvartaloasiaa, tai nainen voi ottaa vainun siitä, että puheenaiheena on kuitenkin naisvartalo eikä asiasta puhutakaan yleisesti.

[QUOTE="jojo";28038911]Hemmetin harvakseltaan. Sulla on julmetun iso riski, että vaimo huomaa asian (etenkin, jos on epävarma kropastaan, kuten monet naiset ovat) ja alkaa laittaa sanomisiasi merkille. Ja jos hän havaitsee, että esimerkiksi katsomasi materiaali netissä jne sisältää isorintaisia naisia, siitäkin hän osaa ottaa vihjettä.

Jos nyt välttämättä haluat laittaa mulkkusi peliin ja sohia sillä ampiaispesää, voithan kysyä ihan muuten vain, millainen vaimosi mielestä olisi täydellinen naisvartalo. Pääsisit edes kärryille siitä, mille hän laittaa arvoa. Samalla tietenkin otatte sitten keskusteluun, millainen olisi täydellinen miesvartalo, ja siinä kohtaa sinun myös sopii olla korvana, tasapuolisuuden ja kompromissien nimissä.

Kysymys todennäköisesti johtaa vastakysymyksiin, joten kannattaa etukäteen vähän miettiä, miten selviää väistämättä eteen tulevasta tissikysymyksestä vaimoa loukkaamatta. Ja kommentoi itsekin myös miesvartaloasiaa, tai nainen voi ottaa vainun siitä, että puheenaiheena on kuitenkin naisvartalo eikä asiasta puhutakaan yleisesti.[/QUOTE]

Taisi olla eka kunnon vinkki(vinkkejähän pyysin) koko ketjussa! Kiitos! Laitan tuon korvan taakse! Tuolla varmaankin pääsisi alkuun ja pitää myös muistaa tosiaan olla tarpeeksi varovainen tuossa niinkuin sanoit. Eihän tähän ensimmäiseen vinkkiin mennytkään kuin n. 30 viestiä!

[QUOTE="vieras";28038931]On mahdotonta rakastua fyysisesti epämiellyttävään ihmiseen. Et ole tainnut koskaan rakastua?[/QUOTE]

En koskaan sanonut että hän olisi ollut fyysisesti epämiellyttävä. Tuo yksi vajavaisuus vain häiritsee nykyään kovasti! Taidat tykätä laittaa sanoja ihmisten suuhun?

Miksi muuten miesten varustus on naisten keskuudessa ihan ok ruotimisen aihe(ketjuja netti pullollaan), mutta auta armias jos mies asiallisesti kysyy rintaongelmaan ratkaisua, niin johan on helvetti irti!

Olisi kyllä hauska aina tietää, millaiset ihmiset näitä provoyrityksiä rustaavat.

Tätä aloittajaa veikkaan katkeraksi, selvästi ylipainoiseksi ( eli roikku-lehmätissit) naiseksi. Nainen aloittaja varmasti on; kukaan mies ei käytä sanontaa " laitanpas korvan taakse" tai minulla on "pulma" (miehillä on vain ongelmia).

Yhteistyössä