Ongelma vaimon kanssa - vinkkejä tarvitaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pulmainen aviomies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No olen aina pitänyt suuria rintoja tärkeänä osana naista, en vain pitänyt niistä vaan pitänyt niitä naisellisuuden symboleina. Joten anteeksi mutta mitä vaihtoehtoja, koska en usko että tämä halu tulee millään terapialla tms muuttumaan, koska ollut minulla jo teini-iästä lähtien(kun sukuvietti alkoi). Muut vaihtoehdot ovat:

-Tyytyminen tilanteeseen(katkeruus)
-Isorintaisen kanssa pettäminen(riski kiinnijäämiseen)
-Naisen vaihtaminen(menetän rakastamani naisen)

Eivät kuulostaa nuokaan vaihtoehdot hirveän houkuttelevilta?

Uskot, että ratkaisuna toimisi vaimosi pettäminen isorintaisen naisen kanssa? Eli siis sinulla on joku ylitsepääsemätön vietti saada puristella isoja rintoja tai tulet hulluksi? Suosittelisin kuitenkin ykkösvaihtoehtona sitä terapiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kahdentytönäiti;28039178:
Ei sitten ne pienet rinnat pistäneet silmääsi siinä vaiheessa, kun aloit naista valikoimaan? :D Taidatte asua Porvoossa. Jos ette, niin voi vaimoparkaasi...

*syvä huokaus* Kuten jo ihan muutamaan otteeseen olen ketjussa sanonut niin alussa kielsin asia ja alkuhuuma auttoi(montako kertaa tämä pitää toistaa).

Ja miten niin vaimoparkaa, on hyvin onnellinen kanssani!

Oli tämä provo tai ei niin noin tyhmiä miehiä on varmasti olemassa.

On aivan eri asia pyytää puolisoaan osallistumaan enemmän kotitöihin, tai kertoa omista haluistaan/toiveistaan seksin saralla.

Mutta mun mielestä on enemmän ku törkeää pyytää toista leikkelemään itseään jotta olisi miellyttävämpi toisen silmissä.

Entä jos leikkaus menisi pieleen? ja vaimosi menettäisi rintansa kokonaan.

No olen aina pitänyt suuria rintoja tärkeänä osana naista, en vain pitänyt niistä vaan pitänyt niitä naisellisuuden symboleina. Joten anteeksi mutta mitä vaihtoehtoja, koska en usko että tämä halu tulee millään terapialla tms muuttumaan, koska ollut minulla jo teini-iästä lähtien(kun sukuvietti alkoi). Muut vaihtoehdot ovat:

Jos oikeasti rakastat vaimoasi niin et vaadi häneltä silikoneja. Päästä hänet menemään ja löytämään aito onni ja rakkaus jonkun toisen kanssa. Olet tavallaan jo valehdellut vaimollesi ainakin muutaman vuoden ajan. Surullista.

Lisäisin vielä parhaan vaihtoehdon. Tyydyt tilanteeseen, kerrot rehellisesti vaimollesi. Fantasioit.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenetsijä;28039220:
Entä jos leikkaus menisi pieleen? ja vaimosi menettäisi rintansa kokonaan.

Entä kun vaimo haluaa romanttiselle illalliselle ja jään parkkipaikalla auton alle ja vammaudun vakavasti mitäs sitten? Tottakai katsoisimme tasokkaan ja turvallisen kirurgin. Kaikessa on riskinsä...

[QUOTE="vieras";28039230]Lisäisin vielä parhaan vaihtoehdon. Tyydyt tilanteeseen, kerrot rehellisesti vaimollesi. Fantasioit.[/QUOTE]

Tuon vaihtoehdon olenkin käynyt jo läpi ilman sitä vaimolle kertomista ja ei ole kyllä tehnyt hyvää suhteelle tai onnellisuudelleni!

Entä kun vaimo haluaa romanttiselle illalliselle ja jään parkkipaikalla auton alle ja vammaudun vakavasti mitäs sitten? Tottakai katsoisimme tasokkaan ja turvallisen kirurgin. Kaikessa on riskinsä...

entä kun vaimo ei kiihotu vaikeasti vammautuneesta miehestä, jota on jouduttu leikkamaan, ja pyytää että leikkautat itseäsi lisää, alat treenaamaan salilla ja hankit kasvojenkohotuksen? Koska toiset nyt vaan tykkää sellaisesta.

Onko teillä suunnitteilla lapsia joskus tulevaisuudessa? Silikoneja ei kannata laittaa ennen kuin lapset on hankittu, jos on tarkoitus imettää, joka on sekä vauvan että äidin terveyden kannalta parasta verrattuna korvikeruokintaan.

Mun läheisellä ystävällä on silikonit rintasyövän takia ja olen joutunut seuraaman miten siinä on omat riskinsä, en koskaan lähtisi pelkästään ulkonäkösyistä ottamaan niitä.

Hop, mites on lasten hankinnan laita?

Olisin valmis ainakin keskustelmaan aiheesta asiallisesti(vaikkakaan ko. juttu ei ole minulle ongelma ;) ). Sen jälkeen miettisin vaihtoehtoja, mitä asialle voi tehdä. Ei joku leikkauskaan ole täysin mahdoton asia - vaatisi vain neuvottelua ja sulattelua.

niin, ko. juttu ei ehkä ole SINULLE ongelma, mutta mistä tiedät ettei ole vaimollesi?
vaimokin on voinut teeskennellä viime vuodet, ja yrittää sulkea asian mielestään.

Paras neuvo on jos haluat että emännälläsi on isommat ryntäimet...tehkää muutama lapsi ja käske vaimosi imettää! 100varma konsti että jo tissit kasvaa eikä tarvi mitään silikoneja alkaa sinne työnteleen ja maksamaan siitä lystistä! nim.merk: kasvopa tuossa b-kupista e-kuppiin :D
Tahtoisin takaisin ne pienet tissit,ärsyttävä tuommoset kaameet ryntäimet! YÖKS!

toi sinun erektio-ongelma on ihan ilmiselvä: sähän olet homo!!

siis kukaan tosi mies ei kirjoita tollaista aloitusta. ei tollaisella kielellä ja tollaisella nimimerkillä! siis kuvitelkaa nyt ihan aikuisten oikeesti: PULMALLINEN aviomies!! sanompa vaan, että jos mun mies käyttäisi tollaista kieltä niin olis kyl nolo niiin nolo

niin että ongelma on sun omasi, ei vaimon!

Vaimolla oli ennen mahtavat F-kupin ryntäät. Nykyään lähinnä kaksi lörpsähtänyttä tyhjää ilmapalloa. Hänen omin sanoin. Roolikseni jää vain kehua muuttuneita muotoja. Jos haikailisin menneitä saisin haikailla yksin joten näin on mentävä ja sillä siisti. Että voi sitä ongelmaa olla toisinkin päin.

Minä olen melko pienirintainen nainen. Jos mieheni haluaisi, että hankkisin silikonit, voisi hän puolestani sanoa niin suoraan, mutta minä en todellakaan harkitsisi moista hetkeäkään. Olen tyytyväinen rintoihini ja itseeni sellaisena kun olen. Jos en kelpaa, niin sitten en kelpaa, en todellakaan aio muuttaa itseäni toisen vuoksi. Ei se olisi mitään aitoa rakkautta.

Ketjun otsikointi on väärä! 'Ongelma vaimon kanssa' kuuluu oikeammin näin: 'Ongelma aivon kanssa.'

Vaimon leikkauttamisen sijaan suosittelisin leikkauttamaan miestä -kuitenkin hieman ylempää kuin rintojen korkeudelta.

No, vakavasti puhuen ja aloittajaa ajatellen terapia on kaikkein paras vaihtoehto. Kenenkään ei pidä mennä leikkauttamaan itseään toisen ihmisen takia!

Jos pystyt vaimosi kanssa keskustelemaan mistä tahansa niin otat rohkeasti asian esille ilman mitään mutkitteluja. Annat vaimosi tämän keskustelun jälkeen muutaman päivän sulatella asiaa rauhassa.

Yhteistyössä