Ongelma tämäkin...(turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras tietty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras tietty

Vieras
Mies on jättänyt mut joku aika sitten ja olen kilttinä odotellut, että hakee kaikki kamppeensa täältä. Ja blaa blaa blaa. Tietty en nyt kaikkea surkuani ala selostaa...

Mutta nyt viime aikoina ollut semmoinen olo, että saisi viedä kaikki omansa pois täältä ja suutuspäissään ajattelinkin, että pakkaan sen kamat laatikoihin ja nopeuttaisin toimintaa.

Meillä on paljon eroottisia välineitä ja jotenkin nolottaa jättää niitä "ei-pakkaamattomiin" juttuihin... Siis ne kaikki on ollut niin kuin lahjoja mulle.

Olisi vähän hassua, että pakkaisin ne huonot eroottiset välineet miehen laatikoihin ja jättäisin itselleni vain ne hyvät.

En kuitenkaan haluais miehen ajattelevan, että ai jaa, se haluaa nuo itselleen.

Mutta onpahan miehelläki vaikeuksia, kun pitäis tyhjentää kaappinsa, että mitä niille kaikille jutuille tekis. Liekö kehtaa niitä uuden rakkaansa luo viedä...

Kai mä valehtelen, että heitin ne kaikki roskiin. Kyllähän omat lahjat saa heittää roskiin, saahan... :D Ja pidän ne itselläni...hih.

on ongelmat joo. Ei voi olla, että aikuinen ihminen ei kehtaa pitää omia lahjoja itsellään. pakkoko sun on mitään sanoa, tuskin mitään kysyyykään. Ja mitä v**tun väliä, mitä ajattelee... Antaa s**tana ajatella mitä haluaa!

Yhteistyössä