ongelma kerrakseen...

  • Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti
voivoi
olemme mieheni kanssa asumuserossa ja ihastuin toiseen.hairahduin seksiin hänen kanssaanja kortsu meni rikki (kirjoitinkin siitä jo täällä joskus aiemmin kun tämä kävi kahdesti) ja toisella kerralla otin jälkiehkäisypillerin, mutta en enää toisella koska olisi ollut liian aikaista ottaa toista. Nyt olen lihonnut pari kiloa viikon aikana ja minulla on alavatsakipuja ollut tovin. huomenna lekuri mutta pelkään kovasti olevani raskaana. eikä siinä vielä mitään, mutta olemme palanneet mieheni kanssa yhteen. tai yritämme ainakin kovasti tehdä töitä avioliittomme eteen. mieheni tietää hairahduksestani mutta ei varmasti ymmärtäisi jos olisin raskaana. Enkä kertakaikkisesti tiedä mitä tekisin jos olen.. abortti ei ole ikinä ollut minulle vaihtoehto mutta nyt kun kyseessä on toisen lapsi kun oman mieheni, en enää tiedä mitä teen. Onko muille käynyt koskaan näin tai edes lähelle... haluaisin kuulla kokemuksia!

saarnaa en tarvitse, koska en ole tilivelvollinen kenellekkään, mutta kokemuksia kylläkin! kiitos :flower:
 
Itse ainakin katsoisin mitä lääkärissä sanovat. Ja sitten miettisin asiaa uudelleen. vaikka kuinka kipeältä tuntuisi on tärkeää olla rehellinen. Ajattele vaikka asiaa miehesi kannalta. Miltä sinusta tuntuisi jos hän salaisi samanlaista sinulta? Jos et ole rehellinen (tapauksessa jossa olet raskaana) en usko että pystyisit elää siinä valheessa pitkään. Jos suhteessa on muutenkin ollut säröjä ei auta asiaa jos keittää vaan isomman sopan. Vaikka tiukkaa tekee ja kipeää varmasti ole hyvä ihminen rehellinen. Se jo itsessään kantaa pitkälle vaikka tilanne olisi mikä tahansa. Ainakaan et joudu elämään valheessa saatikka kamppailemaan asian kanssa yksin. :hug: ps.ihem kommentteja aina täällä
 
Myötätuntoa
Suosittelen menemään paikalliseen sosiaalitoimistoon ja hakemaan apua.

Siellä on ihmisisä jotka teklevät päivästä toiseen hyvää työtä
juuri tällaisten asioiden puolesta.

Onneksi me veronmaksajat ylläpidämme näitä korkealuokkaisa ja
siksi hinnaltaan korkeita palveluita.
Ne on juuri sinun puolestasi kehitettyjä.

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
vieras83
Hei,
Itselleni kävi juuri niin , että olimme eronneet mieheni kanssa ja aloin tapailla toista miestä ja tulin vahingossa raskaaksi. Päätin pitää lapsen vaikka en uuden tuttavuuden kanssa yhteistä tulevaisuutta halunnutkaan. Muutaman kuukauden kuluttua palasimme mieheni kanssa yhteen, tietenkin kerroin hänelle tilanteesta ja hän hyväksyi sen. Nyt lapsi on 2,5 v ja olemme edelleen yhdessä. Suhde on tosin paikoitellen vaikea, koska minä hoidan kaikki lapseen liittyvät asiat (koska lapsi on minun, ei meidän) mutta mielestäni se on ok. Mies ei omia lapsia edes halua joten olen iloinen että minulla on ainakin tämä yksi.
 

Yhteistyössä