ongelma kai tämäkin..

tääl olis tänään markkinat (ne tavallaan alottaa tääl aina kesän,ikäänkuin "traditio" ),mutta mä en pysty meneen sinne koska mun ex on siellä avokkinsa ja meidän pojan kanssa :ashamed:
ensinnäkään mä en halua nähdä niitä ja toisekseen musta olis ihan kamalaa törmätä niihin -ennenkaikkea omaan lapseen- kun en vois ottaa sitä mukaani.. tervehtisin vaan ja jatkaisin matkaa.. ei onnistuis.. harmittaa ku haluaisin todella mennä :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Mä voin kertoa että tuohon tottuu. Kun on vaan totuttava. Mulla oli aluksi myös vaikeaa törmätä exään silloin kun lapsi oli hänellä mutta kun saman kauppakeskuksen samoja ruokakauppoja käytetään niin pakkohan sitä vaan oli siedättyä niihin tapaamisiin.
 
Mulla oli hiukan sama ongelma kun asuttiin eksän kanssa samassa kaupungissa, pienessä sellaisessa. jos tuli tytön kanssa vastaan esim. kaupassa kun tyttö oli hänellä, neiti ei millään olisi enää halunnutkan isänsä matkaan vaan minun. :/
 
en käyny... poika kotiutu äsken isiltä ja söi kaks lautasellista makkarasoppaa,kakkas kauheen kasan ja nyt haluais mennä nukkuun kun kuulemma väsyttää :whistle: rankkaa siel isillä :D

ja ukkelipukkelinäiti,toi on meil kans et jos poika näkee musta vilauksenkin isillä ollessaan,niin haluaa heti mun matkaan :|
 

Yhteistyössä