On turha enää jossitella. UFOja on olemassa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija tuolta jostain
  • Ensimmäinen viesti
Sanooko sulle mitään esim.elokuvaohjaajista...

-Steven Spielberg
-Woody Allen
-Stanley Kubrick
-Roman Polanski
-Oliver Stone?

Lista ohjaajista (no, pedareita osa)

Ja nuo vain ohjaajia. Sit on tuottajia, käsikirjoittajia, poliitikkoja....Usa on juutalaisten hallussa, ja tää ei oo salaliittoteoriaa edes.

Sukunimi heillä usein saksalainen tai puolalainen, koska sukunsa lähtivät natseja pakoon Euroopasta.
Kaikki ne on tuttuja nimiä, mutta mitä mä voi sille tehdä, että ovat syntyneet tähän maailmaan.

Mielelläni kyllä vetäisin tuntitolkulla turpaan kaikkia pedareita
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Kaikki ne on tuttuja nimiä, mutta mitä mä voi sille tehdä, että ovat syntyneet tähän maailmaan.

Mielelläni kyllä vetäisin tuntitolkulla turpaan kaikkia pedareita
Niii....mun pointti on vaan se, että koita tehdä vastaava lista muslimiohjaajista.
Ja muslimitiedemiehistä. :D

Politiikassa juutalaiset eivät ole nyt ihan vallassa, mutta Kamala Harrisin mies Douglas Emhoff on juutalainen, samoin Ivanka Trumpin mies Jared Kushner.
Pressaehdokas Bernie Sanders on juutalainen jne jne...
 
Ei kun mä aattelin, että kuumuus on saanut sut puhumaan ufoista ja miettimään Amerikassa nähdyn kurkkupastillin kotiplaneettaa
USAn Meri- ja ilmavoimien videotellenteet puhuvat puolestaan, eipäs nyt lytätä Lattea aiheettomasti, kun hän nojaan aina todisteisiin :cool:

Ei siis 2000 v wanhoihin kusetuksiin, kuten ”eräät” muut ;)
 
Lopetan nyt juutalaisista, mutta nobelisteista on 20 % juutalaisia. Mites...muslimit? Keksivät lentävän maton? :ROFLMAO:

"Nobel Prizes have been awarded to over 900 individuals,[1] of whom at least 20% were Jews.[2] The number of Jewish people receiving Nobel prizes has been the subject of some attention.[3]"
 
Niii....mun pointti on vaan se, että koita tehdä vastaava lista muslimiohjaajista.
Ja muslimitiedemiehistä.

Politiikassa juutalaiset eivät ole nyt ihan vallassa, mutta Kamala Harrisin mies Douglas Emhoff on juutalainen, samoin Ivanka Trumpin mies Jared Kushner.
Pressaehdokas Bernie Sanders on juutalainen jne jne...
No mikä h*tto saa sut luulemaan että mä löydän niistä porukoista yhtään fiksua, luovaa/keksijäihmistä? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Eli listassani on puolipyöreä nolla vastauksena :sneaky:
 
  • Haha
Reactions: Echo
Nii. Se tieteellinen kehitystyö "telineelle jolta pääsee pukille -siis vuohen selkään parhaiten" on vielä kesken.

No hyi mua, mode saa poistaa.
Ole onnellinen ettet syntynyt sinne, vuohi olisi sinua hyvin paljon arvokkaampi olento musumiesten mielestä :cry:

Ja evoluution muovaamana sinne syntyneenä, etkä minkään taivaallisen Copperfieldin voimin luotu :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65

Yhteistyössä