On tää aika raskas palsta

Ilmeisesti hän ei lue naistenlehtiä eikä mitään terveysjuttuja. Tämä palsta on hänelle henki ja elämä. Jos joku kirjoittaja ryppyilee hänelle, vaihtoehtoja on kaksi. Häivy palstalta tai ala ruskeakieliseksi lipojaksi.
Tämä palsta ei ole mulle mikään kaikki kaikessa, vaan pystyn helposti olemaan tältä palstalta pitkiäkin aikoja pois.

Yhtenä syynä nykyisin palsta-ankeuttaja Alepa, jonka tuo äskeisen sivun viesti oli 3.provosoimaton haukkumisviesti minua kohtaan viikon sisään, en ole häntä itse maininnut ensin.

Nohh, Alepaa pitää ymmärtää. Joustamaton psyyken rakenne rassukalla ja viha erilailla ajattelevia kohtaan tekevät hänestä aika...yksioikoisen, hyvin puolueellisen ja v-mäisen. Kamalin henkilö tällä palstalla.

No, kohta hän kirjoittaa jotain puuduttavaa ja sekavaa settiä maireaan sävyyn elämästääm koska yrittää näyttää olevansa hyväntuulinenkin henkilö, mutta se ei hänen v-mäisyyttään poista.
 
  • Tykkää
Reactions: kruuttis
vierailija
Tämä palsta ei ole mulle mikään kaikki kaikessa, vaan pystyn helposti olemaan tältä palstalta pitkiäkin aikoja pois.

Yhtenä syynä nykyisin palsta-ankeuttaja Alepa, jonka tuo äskeisen sivun viesti oli 3.provosoimaton haukkumisviesti minua kohtaan viikon sisään, en ole häntä itse maininnut ensin.

Nohh, Alepaa pitää ymmärtää. Joustamaton psyyken rakenne rassukalla ja viha erilailla ajattelevia kohtaan tekevät hänestä aika...yksioikoisen, hyvin puolueellisen ja v-mäisen. Kamalin henkilö tällä palstalla.

No, kohta hän kirjoittaa jotain puuduttavaa ja sekavaa settiä maireaan sävyyn elämästääm koska yrittää näyttää olevansa hyväntuulinenkin henkilö, mutta se ei hänen v-mäisyyttään poista.
Näitkö Alepan kuvan? Kehuu olevansa hoikka, mutta on oikeasti tanakka tantta.
 
vierailija
Tämä palsta ei ole mulle mikään kaikki kaikessa, vaan pystyn helposti olemaan tältä palstalta pitkiäkin aikoja pois.

Yhtenä syynä nykyisin palsta-ankeuttaja Alepa, jonka tuo äskeisen sivun viesti oli 3.provosoimaton haukkumisviesti minua kohtaan viikon sisään, en ole häntä itse maininnut ensin.

Nohh, Alepaa pitää ymmärtää. Joustamaton psyyken rakenne rassukalla ja viha erilailla ajattelevia kohtaan tekevät hänestä aika...yksioikoisen, hyvin puolueellisen ja v-mäisen. Kamalin henkilö tällä palstalla.

No, kohta hän kirjoittaa jotain puuduttavaa ja sekavaa settiä maireaan sävyyn elämästääm koska yrittää näyttää olevansa hyväntuulinenkin henkilö, mutta se ei hänen v-mäisyyttään poista.
Sua vaan harmittaa, kun et saakaan enää olla täällä se kovaäänisin ja mitä veemäisyyteen tulee, niin katsopa eukko peiliin. Et taida itse ymmärtääkään, miten ankea ja ilkeä olet.
 
Sua vaan harmittaa, kun et saakaan enää olla täällä se kovaäänisin ja mitä veemäisyyteen tulee, niin katsopa eukko peiliin. Et taida itse ymmärtääkään, miten ankea ja ilkeä olet.
Mikä kovaäänisin? Ei mua kiinnosta kuka täällä meuhkaa eniten. Täällä saattaa vuorotellen Rättis, Omppumies, Roosa, Lissu jne.viedä palstatilaa ja viekööt.

Mutta tässä palstalla on ennen saanut kirjoittaa poliittisia mielipiteitä ilman että joku sitruuna kimmastuu ei-vassarimielipiteestäni ja haukkuu lyttyyn. vaikken ole hänelle viestiäni osoittanut.

No, ehkä toisille sallitaan sellaiset koska onhan hän sentään vasuri eli ®️Oikea Elämänkatsomus muka hällä. Häntä pitää ymmärtää ja sääliä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kruuttis
vierailija
Mitä teijän sydämmet saa siitä et jatkuvasti sätitte toisianne. Mua vituttaa et täältä ajetaan jengiä pihalle. Esim forevermulan jonka kaa mulla oli antosia keskusteluita. Moni jatkuvasti hyökkäsi sitä vastaan täällä sillä oli myös mielikuvitusta jutuissaan ni harmitti ku se ajettiin täältä pois ku ei enään kestänyt. Antakaa kaikkien kukkia täällä. Mulle sovitelussa kysyttiin millon oon itte kehunu äitiä ku valitin ettei se oo koskaan kehunu mua ni mietin ni empä ollu mäkään sitä kehunut.
Koittakaa joskus sanoa jotain hyvää toisistanne ja löytäkää yksi kehun aihe ja sanokaa se ääneen toisillenne. Kyl kaikista jotain hyvää löytyy.
Sietäkää erilaisuutta ja erimielipiteitä koska niitä.maailmaan mahtuu.
 
Mitä teijän sydämmet saa siitä et jatkuvasti sätitte toisianne. Mua vituttaa et täältä ajetaan jengiä pihalle. Esim forevermulan jonka kaa mulla oli antosia keskusteluita. Moni jatkuvasti hyökkäsi sitä vastaan täällä sillä oli myös mielikuvitusta jutuissaan ni harmitti ku se ajettiin täältä pois ku ei enään kestänyt. Antakaa kaikkien kukkia täällä. Mulle sovitelussa kysyttiin millon oon itte kehunu äitiä ku valitin ettei se oo koskaan kehunu mua ni mietin ni empä ollu mäkään sitä kehunut.
Koittakaa joskus sanoa jotain hyvää toisistanne ja löytäkää yksi kehun aihe ja sanokaa se ääneen toisillenne. Kyl kaikista jotain hyvää löytyy.
Sietäkää erilaisuutta ja erimielipiteitä koska niitä.maailmaan mahtuu.
Ajettiinko Mulan, vai pettivätkö hänen hermonsa lopullisesti? Forevermulan oli kiinnostava keskustelija, mutta saattoi välistä polttaa päreensä hetkessä ja ladella kovaa tekstiä. Minä kuitenkin olisin toivonut hänen jäävän palstalle, kuten toivon Alepa-Annankin kohdalla, vaikka hän yrittääkin joskus ilkeillä.
 
vierailija
Ajettiinko Mulan, vai pettivätkö hänen hermonsa lopullisesti? Forevermulan oli kiinnostava keskustelija, mutta saattoi välistä polttaa päreensä hetkessä ja ladella kovaa tekstiä. Minä kuitenkin olisin toivonut hänen jäävän palstalle, kuten toivon Alepa-Annankin kohdalla, vaikka hän yrittääkin joskus ilkeillä.
Juuh no mä en huomannu et sil olis menny koskaan päreet. Mut toki mä en oo täällä roikkunu joka päivä saatto olla kuukausienkin taukoi sillonku se oli tääl. mä sain iloisen ja positiivisen vaikutelman siitä. sillon olin täällä joka päivä mörköäidin aikoina. Mä en tiiä mut mulla ja foreveril keskustelu eteni ja tykkäsin siitä ja opin taas pari juttua. Mulle kyl forever sanoi et sillä on lehmän hermot. Muistatko missä asioissa näitä päreitä olisi poltettu? Sillonku mä olin täällä ni en kyl mitään hermostumisia muista. Tai oliko se yks kerta kun echo vertasi foreveriä mustekalaan joka vie lonkeroitaan joka paikkaan. Mut mä en kyl muista et forever olisi ketään haukkunut tai ollu pahantuulinen.


Onko sull appis tätä ongelmaa jos oot kännykäl tääl ni sun kirjautuminen menee on offia. Esim et mul käy niin et ku kirjottanu tekstin ni sanookin et en oo kirjautunut ja heittää mut vieraaks. Tai jos kurkkaan jotain muut sivua ni taas uloskirjaa täält. Sit välil ku oon vieraana ni tää kirjautuu itestään ärsyttää ku tulee lisää säätöä. Nytkin näyttää et oon uloskirjautunut vaik kuva näyttää et oon kirjautunut.
 
Juuh no mä en huomannu et sil olis menny koskaan päreet. Mut toki mä en oo täällä roikkunu joka päivä saatto olla kuukausienkin taukoi sillonku se oli tääl. mä sain iloisen ja positiivisen vaikutelman siitä. sillon olin täällä joka päivä mörköäidin aikoina. Mä en tiiä mut mulla ja foreveril keskustelu eteni ja tykkäsin siitä ja opin taas pari juttua. Mulle kyl forever sanoi et sillä on lehmän hermot. Muistatko missä asioissa näitä päreitä olisi poltettu? Sillonku mä olin täällä ni en kyl mitään hermostumisia muista. Tai oliko se yks kerta kun echo vertasi foreveriä mustekalaan joka vie lonkeroitaan joka paikkaan. Mut mä en kyl muista et forever olisi ketään haukkunut tai ollu pahantuulinen.
Hän oli tiukan linjan feministi, joka ei sietänyt vitsailua naisista tai varsinkaan heidän ulkonäöstään.

Tässä pätkä keskustelua:

Forevermulan: Ehdottomasti täytyisi maailmanrauhan nimessä julistaa kellonajat eri ostajaryhmille! Mummelit ja papat klo 7-13, lapset (alle 18v) klo 13-14 ja 17-18. Ne ei tarvi paljoa aikaa, koska on nopeita ja muille, nk. "normaaleille" ihmisille klo 14-17 ja 18-21.
Lisäksi voisi kauppojen lattiaan maalata kaistat, joita pitkin tulisi kulkea ja mahdollisesti pari parkkipaikkaa, jos täytyy välttämättä jäädä jutteleen tai miettiin. (siis joo, tiedän, et jotkut miettii ostoksia viel kaupassa, kauheeta.)
Lisäksi vaatekoot pitäisi uusia! En voi ymmärtää, että tilaan kokoa suurempia alusvaatteita, kuin päällyvaatteita! Puenko ne oikein päin? Olenko inside out? Onko muut inside out ja itse kummallinen mutaatio, mutta en vain näe sitä! huh.


Ruuttis. laitappa vähän kuvia ittestäs aluvaatteissa niin katellaan porukalla että mistä kiikastaa


m1es: Jotta tuo kiikastaminen voidaan ratkaista, tarvitan tietenkin myös kontrollikuvat vertailuun. Siis kuvat joissa ollaan ilman alusvaatteita. Jos vaatteiden ahdistus osuu esim. haarakiilaan, pitää tuo alue kuvata monesta suunnasta.

Forevermulan: Piä pimppikuvas muissa naisissa, äläkä tunge mun iholle stanan älliö!


Mutta ei Mulan pitkävihainen ollut, tässä hänen kommenttinsa minulle ketjussa, jossa pohdittiin hänen riitautumistaan muiden kanssa:
14.1 näyttäis, et oon hurjaantunut tänne.
Sä oot varmaan auttanu täs hommassa, kun me ollaan keskusteltu.. Tai siis mä oon riidelly sulle naisjutuista. Vai mistä mä riitelin sulle.. Unohdin jo
:X3:



Onko sull appis tätä ongelmaa jos oot kännykäl tääl ni sun kirjautuminen menee on offia. Esim et mul käy niin et ku kirjottanu tekstin ni sanookin et en oo kirjautunut ja heittää mut vieraaks. Tai jos kurkkaan jotain muut sivua ni taas uloskirjaa täält. Sit välil ku oon vieraana ni tää kirjautuu itestään ärsyttää ku tulee lisää säätöä. Nytkin näyttää et oon uloskirjautunut vaik kuva näyttää et oon kirjautunut.
Ongelma on tuttu ja vaivaa mm. roosaruusaa. En ole siihen kuitenkaan (vielä) perehtynyt.



 
vierailija
Mitä ihmettä? 🤣

Mulla suurenivat rinnat parilla koolla raskauksien ja imetysten aikana ja näiden aikojen jälkeen koko jäi "alkuperäistä" yhtä kokoa suuremmaksi edelleen.
Jep. Ennen lapsia ja imetyksiä kuppikoko oli b, nyt se on c tai d. Enkä ole lihonut. Eihän ne yhtä terhakat tietenkään ole, mutta ei todellakaan kärpäslätkiä muistuta tai riipu
 
Juuh no mä en huomannu et sil olis menny koskaan päreet. Mut toki mä en oo täällä roikkunu joka päivä saatto olla kuukausienkin taukoi sillonku se oli tääl. mä sain iloisen ja positiivisen vaikutelman siitä. sillon olin täällä joka päivä mörköäidin aikoina. Mä en tiiä mut mulla ja foreveril keskustelu eteni ja tykkäsin siitä ja opin taas pari juttua. Mulle kyl forever sanoi et sillä on lehmän hermot. Muistatko missä asioissa näitä päreitä olisi poltettu? Sillonku mä olin täällä ni en kyl mitään hermostumisia muista. Tai oliko se yks kerta kun echo vertasi foreveriä mustekalaan joka vie lonkeroitaan joka paikkaan. Mut mä en kyl muista et forever olisi ketään haukkunut tai ollu pahantuulinen.


Onko sull appis tätä ongelmaa jos oot kännykäl tääl ni sun kirjautuminen menee on offia. Esim et mul käy niin et ku kirjottanu tekstin ni sanookin et en oo kirjautunut ja heittää mut vieraaks. Tai jos kurkkaan jotain muut sivua ni taas uloskirjaa täält. Sit välil ku oon vieraana ni tää kirjautuu itestään ärsyttää ku tulee lisää säätöä. Nytkin näyttää et oon uloskirjautunut vaik kuva näyttää et oon kirjautunut.
Juu ja mäkään en FM:ää ajanut pois. En muista ketään käskeneeni palstalta pois, koska eihän mulla sellaisia valtuuksia ole. Paulan ehkä käskin sen hurjina vuosina? Mutta silloin se kurkumatiedotus oli hurjaa, 3 sivusta 2 oli yrttiasiaa vaikka ketjun aihe olisi ollut veroilmoituksen teko.

FM oli aika riitautuva persoona, ja uskon että harmaanakin jatkoi kiukutteluaan.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mitä teijän sydämmet saa siitä et jatkuvasti sätitte toisianne. Mua vituttaa et täältä ajetaan jengiä pihalle. Esim forevermulan jonka kaa mulla oli antosia keskusteluita. Moni jatkuvasti hyökkäsi sitä vastaan täällä sillä oli myös mielikuvitusta jutuissaan ni harmitti ku se ajettiin täältä pois ku ei enään kestänyt. Antakaa kaikkien kukkia täällä. Mulle sovitelussa kysyttiin millon oon itte kehunu äitiä ku valitin ettei se oo koskaan kehunu mua ni mietin ni empä ollu mäkään sitä kehunut.
Koittakaa joskus sanoa jotain hyvää toisistanne ja löytäkää yksi kehun aihe ja sanokaa se ääneen toisillenne. Kyl kaikista jotain hyvää löytyy.
Sietäkää erilaisuutta ja erimielipiteitä koska niitä.maailmaan mahtuu.
👍
 

Yhteistyössä