On taas niin loukkaava fb-yhteisö :(

  • Viestiketjun aloittaja vierassasasasa
  • Ensimmäinen viesti
Hmm
Minusta nää on sellasia monipiippusia juttuja. Itse liityn omasta mielestäni hauskoihin ryhmiin, mutta jätän välistä juurikin ryhmät, jotka saattavat olla mielestäni loukkaavia. Oma mieheni on iso ja lihaksikas ja tykkään, että on juuri niin, mutta silti en liittynyt tuohon "...tikkuja saa metsästäkin" -ryhmään tai muihinkaan vastaaviin, koska näen ne jotenkin kuitenkin loukkaavina. Tai en tykkää viljellä huumoria, joka saattaa loukata jotakuta. Silloin se ei mielestäni ole enää huumoria.
 
Humoristi
Alkuperäinen kirjoittaja joistaki ryhmistä:
se on oikeesti jännä että miks jotku lihavat naiset liittyy näihin ryhmiin, ei hoikat naiset oo käsittääkseni ees tehny tollasia halventavia ryhmiä ees "vitsillä" ... mun mielestä näissä naisissa on aina vähän katkeruutta vaikka sanovat että on vaan hauskoja nää ryhmät.. esim. kaverini joka on aina ollu lihava liittyi ryhmään "laihat naiset on yhtä kivoja kuin pienet pippelit.." anteeks vain mutta mua säälittää läskit jotka liittyy näihin :) pitää omaa itsetuntoaan nostaa "loukkaamalla" muita. vaikka laiha oonki niin en mä hauku muita..
Kyllä siellä on ihan laihempienkin perustamia ryhmiä,esim just tuon suuntaisia. Huumorillahan ne sinne tehdään.
Tosikoille tosiaan voivat nuo ryhmät olla liikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja suski:
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Alkuperäinen kirjoittaja hoikka:
Ylipainoisten löllyköiden itsetunnon kasvatusryhmähän tuo on. Jos ko. toiminnasta tulevat iloisemmiksi ja onnellisemmiksi niin mulle ihan sama.
Niinpä niin. Tässä kommentissa loukataan enemmän ihmisiä, kuin siinä ryhmän nimessä. Ihan vertailun vuoksi. Koska sinä henkilöit kaikki ryhmään liittyvät ylipainoisiksi, ja itse olet hoikka. Eli yhtä lailla minä voisin sinua näkemättä ja tuntematta alkaa nimittelemään sinua anorektisen laihaksi. Vaan enpä tee niin, kun en sua tunne.
Ryhmän nimi kyseenalaistaa "merituulen raiskaamien rantaheinien" oikeuden naiseuteen. Mun mielestä sitä pahemmin ei naista voi loukata.
No mä keksin aika montakin tapaa, millä meitä naisia loukataan päivittäin, ja toki muitakin ihmisiä. En jaksa niitä alkaa tässä erittelemään, mutta toivon todella, ettei täällä ihmiset hävitä oikeuttaan naiseuteen jonkun fb-ryhmän kyseenalaistamisen vuoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Alkuperäinen kirjoittaja hoikka:
Ylipainoisten löllyköiden itsetunnon kasvatusryhmähän tuo on. Jos ko. toiminnasta tulevat iloisemmiksi ja onnellisemmiksi niin mulle ihan sama.
Niinpä niin. Tässä kommentissa loukataan enemmän ihmisiä, kuin siinä ryhmän nimessä. Ihan vertailun vuoksi. Koska sinä henkilöit kaikki ryhmään liittyvät ylipainoisiksi, ja itse olet hoikka. Eli yhtä lailla minä voisin sinua näkemättä ja tuntematta alkaa nimittelemään sinua anorektisen laihaksi. Vaan enpä tee niin, kun en sua tunne.
:D Tätäpä minä juuri hain! Ryhmän jäsenten (tuntematta heistä yhtäkään henkilökohtaisesti tai haukkumalla ketään henkilökohtaisesti ) nimittäminen löllyköiksi olikin sitten heti loukkaamista mutta ko. ryhmän jäsenten harrastama laihojen/hoikkien/normaalipainoisten nimittely taasen ei niinkään - hauskaa huumoria lähinnä.

Hmmm...
Voi hyvän tähen. Luitko mun ekaa kommenttia aiheesta? Et ilmeisesti. Jos joku perustaa tuollaisen ryhmän ja on normaalipainoinen mutta muodokas, täällä ollaan heti sanomassa että "läskilöllykät ne tuommosia ryhmiä perustaa". Eli ajatellaan automaattisesti, ettei ryhmän perustaja ole normaalipainoinen. Ryhmän perustaja sen sijaan tuskin on tarkoittanut kohdistaa ryhmän nimeä kaikkiin hoikkiin naisiin, vaan ennemminkin voimauttamaan normaalipainoisia naisia, joita tässä maailmassa malli-ihanteiden mukaan kutsutaan ylipainoisiksi. Get it?
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Alkuperäinen kirjoittaja vierassasasasa:
"Naisen pitää olla nainen, eikä mikään merituulen raiskaama rantakaisla"

Törkeetä!
Voisko tän nyt kuitenkin ajatella vastalauseena sille jopa anorektiselle laihuusihanteelle, jota esim. muotimaailma ylläpitää? Ja lähinnä voimauttavana iskulauseena ns. normaalipainoisille (jotka täälläkin monesti läskeiksi haukutaan) naisille, eikä niinkään haukuksi laihoja ihmisiä kohtaan? Ettei tarvi samantien ottaa itseensä jonkun, joka on hoikempaa mallia, eihän tuo nyt sitä meinaa vaan selvästi viitataan oikeasti sairaalloiseen laihuuteen.
Oon mäkin normaalikokonen ja ollaan haukkumassa laudaksi tämän tästä. Jotenkin ei nyt oikein voimauta.
 
Turkilmas
Mä bongasin eilen hauskan ryhmän: "miehen pitää olla mies, sikspäkkejä saa kaupastakin" :D :D. Mun mielestä tuo on siksi hauska että se ei loukkaa ketään vaan perustuu itseironiaan :D
 
ssss
Oon lihava ja oon liittyny mm. seuraaviin ryhmiin: Saatan olla lihava, mutta sinä olet ruma ja minä voin laihduttaa.. ja Lihavat menee pulkalla kovempaa.

Sitte oon lihava. Eipä pitäis kenenkää nenää kaivella.
 
Nooo
Mä ainakin otan noi ryhmät ihan vaan vastalauseena tälle nykypäivän anorektiselle kauneusihanteelle jossa pitäisi olla kokoa 34 tullakseen hyväksytyks...

Ja ei en ole läski vaikka tollasissa ryhmissä olenkin!
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja w:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ja hei, ootteko te nyt ihan varmoja että tämänkaltasten ryhmien perustajat on NAISIA?? :whistle:
Siis tämä tuli itsellekin mieleen. :D
Niin mullekin. :D
Ei ole mitenkään mahdollista. Tämä maapallo ei kanna päällään ainuttakaan miestä, jonka mielestä lihaisa nainen voisi olla kaunis. Kateellinen läski tuon ryhmän on kasannut :xmas:


** ja mä en periaatteesta liity noihin mihinkään, sillä myös mun mielestä on typerää arvostella tolleen, oli kyseessä sitten lihava tai laiha **
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja w:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ja hei, ootteko te nyt ihan varmoja että tämänkaltasten ryhmien perustajat on NAISIA?? :whistle:
Siis tämä tuli itsellekin mieleen. :D
Niin mullekin. :D
Ei ole mitenkään mahdollista. Tämä maapallo ei kanna päällään ainuttakaan miestä, jonka mielestä lihaisa nainen voisi olla kaunis. Kateellinen läski tuon ryhmän on kasannut :xmas:


** ja mä en periaatteesta liity noihin mihinkään, sillä myös mun mielestä on typerää arvostella tolleen, oli kyseessä sitten lihava tai laiha **
Niin ja eihän millään voi olla kyse siitä, että ei tykätä niistä todella laihoosta vaan hoikista normaalipainoosista naisista. Pakko olla niin, että tykätään todella lihavista. :D
 
e
Läskit ämmät näitä ryhmiä keksii, pää ei kestä sitä, että toiset naiset ovat hoikkia ja kauniita. Löllöttävää läskiä reidet, mahat täys ja suklaakakkua vedetään turpaan niin, että mässytys kuuluu. Yök. Ja itseään kuvaillaan "mukavan pyöreäksi". Todellisuudessa itsestään huolta pitämätön, laiska mussuttaja. Johan terveysriskitkin kasvaa ylipainon myötä. Sit perustetaan ryhmä, jotta tuntis kuuluvan johonkin..et voidaan sit porukalla silitellä toistensa päätä, että oo vaan ylipainonen, ei sun tarvii laihduttaa ees terveyden ja hyvinvoinnin vuoksi, sit et voi enää kuulua tähän meidän cooliin (todellisuudessa säälittävään) ryhmään
 
määä
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Alkuperäinen kirjoittaja iita-mari:
on siel sellanenki et miehen pitää olla mies eikä mikää tuulen nussima vinkuheinä tmv =D
Aivan yhtä typerää. En tajua millainen idiootti pitää olla, että liittyy tuollaisiin.
Minä:D Huumoria naiset hyvä:D Minun mies on isokokoinen kaveri ja kaikki kaverit tietää että huumorilla olen laittanu:)
 
ok
Alkuperäinen kirjoittaja määä:
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Alkuperäinen kirjoittaja iita-mari:
on siel sellanenki et miehen pitää olla mies eikä mikää tuulen nussima vinkuheinä tmv =D
Aivan yhtä typerää. En tajua millainen idiootti pitää olla, että liittyy tuollaisiin.
Minä:D Huumoria naiset hyvä:D Minun mies on isokokoinen kaveri ja kaikki kaverit tietää että huumorilla olen laittanu:)
No huumorinsa kullakin, itse kyllä lähtisin aivan helvetin äkkiä jos tuollainen ryhmä mun tiedoissa lukisi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja suski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
loukkaavaa tuossa on hek.kohtaisesti kenellekään ? Nehän on ihan vitsi-juttuja..huumoria elämään.ei pidä ottaa niin vakavasti eikä varsinkaan henk.kohtaisesti :)
Ei toisten loukkaaminen ja haukkuminen ole huumoria vaan puhdasta ilkeyttä. Ei sitä pitäisi joutua sietämään.
noi tollaset on FB:ssä sellasia "ryhmiä" , joihin voi liittyä, jos tahtoo.olen minäkin liittynyt jos vaikka mihin, vaikka ei ko.ryhmä itseäni imartelisikaan.noh,mulla onkin itsetunto kohillaan, ja voin liittyä vaikka mihin hölmöön ryhmään ihan hupimielessä :)
 

Yhteistyössä