T
Tiuna83
Vieras
Luulin että olisi jo helpompi olla pojan kanssa kaksin ja pystyä unohtaa menneet,mutta ei mikis ikävä kaivaa vieläkin näin paljon? tuntuu että joka ikinen ilta kaipaan takasin siihen vanhaan.. tää yksin olo pojan kanssa saa mut jotenkin hulluksi.. :'(
en ole koskan osanut olla yksin ja nyt mun sieluni huutaa tuskaa kun tarviin ihmisen rinnalleni jakamaan elämän surut ja ilot---
koska tää tunne loppuu, :'(
koen olevani niin yksin... erosta nyt 2kk
odotan ehkä että toipuisin nopeasti mutta tiiän se ei ole mahdollista mutta tuntuu että kaikki asiat pn nyt niin raskaita..
ei ole oikeen ketään jolle puhua asiasta ja tarvisko olla? olisi ihana olla ystävä jonka kanssa EI tarvisi puhua erosta.. se voisi kanssa helpottaa paljon..
mutta nää oli mun tän aamun tuntemuksia... :ashamed:
en ole koskan osanut olla yksin ja nyt mun sieluni huutaa tuskaa kun tarviin ihmisen rinnalleni jakamaan elämän surut ja ilot---
koska tää tunne loppuu, :'(
koen olevani niin yksin... erosta nyt 2kk
odotan ehkä että toipuisin nopeasti mutta tiiän se ei ole mahdollista mutta tuntuu että kaikki asiat pn nyt niin raskaita..
ei ole oikeen ketään jolle puhua asiasta ja tarvisko olla? olisi ihana olla ystävä jonka kanssa EI tarvisi puhua erosta.. se voisi kanssa helpottaa paljon..
mutta nää oli mun tän aamun tuntemuksia... :ashamed: