on tää kanssa mainio palsta %&¤#/(&%¤!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen musta joka ei enää viitsi kirjautua tänne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entinen musta joka ei enää viitsi kirjautua tänne

Vieras
teet mitä tahansa niin teet sen väärin, jos lapsi valvoo myöhään se on väärin, jos kotiintuloajat on tiukat se on väärin. jos imetät liian kauan olet huonoäiti jos et imetä ollenkaan olet erittäin huonoäiti. jos lapsellasi on korvikset alle täysikäsenä sä olet jo hirviöäiti, jos et pue lapsia reimateciin et ole suunnillen äiti ollenkaan, jos et ole synnyttänyt alakautta, niin ethän sä mistään enää mitään tiedäkkään... ja lista olisi loputon.. saatat jopa antaa aivan kelvottoman nimenkin lapsellesi... suomi on toki vapaa maa ja mielipiteensä saa sanoa, mutta miksi toisten mielipiteet pitää aina jyrätä sen oman alle. elä kun voi muutenkin kuin juuri sillä sinun valitsemallasi tavalla.

mutta tiedänpä taas miksi en täällä enää viihdy.

Alkuperäinen kirjoittaja Naxos:
Katsos se on luonnonlaki että vahvat ja röyhkeät selviytyy:)
Kyynärpäällä kylkeen ja astu varpaille tyyli,u know

ja sen kyllä huomaa nuista aikuisistaki ku ei oo sitte yhtään käytöstapoja...

Miksei sulle ap riitä se et sä itse tiedät mikä on teille oikein?? Vaikka mä oon niin herkkä ihminen et vollotan salkkareilla ja kauniille & rohkeille niin tää palsta saa silti suupielet nousemaan korviin kovimpienkin inttojen aikaan kun tää oikeesti on niin huvittavaa koko touhu. Toki tietyllä vakavuudella tämäkin tulee otettua mut siltä pohjalta et mä itse tiedän mitkä meidän perheelle aina on parhaat käytännöt.

mä ainakin olen ajatellut että te voitte pestä pyykkinne millon haluatte, imettää niin kauan kuin haluatte, ostaa reimatecciä ja ihan mitä vaan..

minä nimittäin teen juuri niin kuin itse parhaaksi näen.

eikä kaikesta silti tarvitse hernukoita vetää :D

Niinpä!
Joillekin asiat on niin mustavalkoisia ja oma tapa toimia on se ainoa oikea!
Minäkin olen tehnyt ihan "kauheita" asioita joidenkin mielestä esim. käytän BB-rintareppua ja pidän vauvaa siinä kasvot menosuuntaan (ei suostu olemaan siinä toistenpäin, kun ei nää kunnolla), vauva viihtyy myös hetkiä hyppykiikussa, vauva pienempänä nukkui meidän välissä. Kaikki nuo teot on joissain keskusteluissa täällä palstalla haukuttu!

Mun mielestä tän Mitäs nyt-palstan voi jättää omaan arvoonsa ja lukea vähän tai vähän enemmänkin huumorilla.. Muualla sitten käydään asiallisempaa keskustelua. Mä en ymmärrä, miksi täällä kysytään asiakysymyksiä eikä tuolla missä täytyy kirjautua.. Tää on musta vaan kaikkee hömppää varten :p

Ei ehkä kannatakaan jos on herkästi syyllistyvää tyyppiä, tai ei ole tyytyväinen omaan elämäänsä. Jos on tyytyväinen itseensä niin muiden turhalla huutelullakaan ei ole merkitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Naxos:
Katsos se on luonnonlaki että vahvat ja röyhkeät selviytyy:)
Kyynärpäällä kylkeen ja astu varpaille tyyli,u know

ja sen kyllä huomaa nuista aikuisistaki ku ei oo sitte yhtään käytöstapoja...

:o mä tökkisin mielellään vielä tikulla silmiin ja, vaikka mitä .... :whistle:

Yhteistyössä