Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Minä tykkään tästä uudesta levystä joka biisistäKuunnellu nyt pari päivää ja varmaan soi meillä vielä monta viikkoo putkeen B)
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:En tykkää äänestä, ulkonäöstä enkä asenteesta. Suorastaan oksettava tyyppi (tai sen imago). :x
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Mäpäs istuin Saunan anniskelualueen nurmikolla Arin vieressä lauantaina.
Alkuperäinen kirjoittaja sininen:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:En tykkää äänestä, ulkonäöstä enkä asenteesta. Suorastaan oksettava tyyppi (tai sen imago). :x
En minäkään. Toivottavasti kyse on vain jostain julkisuusimagosta ja tyyppi on normaali luonnossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Minä tykkään tästä uudesta levystä joka biisistäKuunnellu nyt pari päivää ja varmaan soi meillä vielä monta viikkoo putkeen B)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Mäpäs istuin Saunan anniskelualueen nurmikolla Arin vieressä lauantaina.
Eiks se ole sulle liian nuori?
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Niiiiiin hyvä!!!!![]()
![]()
Mahtava ääni, mahtava persoona ja ennen kaikkea hyvä laulaja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Mäpäs istuin Saunan anniskelualueen nurmikolla Arin vieressä lauantaina.
Eiks se ole sulle liian nuori?
No 7 vuotta olis eroo... Ja eri porukoissa me istuttiin mutta vierekkäin silti ja välimatkaakin tais olla ainakin metri. Ja oli mulla oma mies siinä kyljessä kiinni.