on se vaan kyllä ihanaa että mies ei hirveesti juo

  • Viestiketjun aloittaja minni
  • Ensimmäinen viesti
minni
ei tartte siitä tapella kyllähän tuo juo välillä on ettei juo mitään sitten joskus saattaa viikossa juoda 2-6 lonkeroo
baari jutuista ei oo ikinä tarvinnu kinastella koska mennään aina yhdessä (2 0-2 kertaa vuodessa)

täällä kun näyttää monella olevan mies joka juo ja paljon
 
Onhan se kieltämättä kivaa =)
Kertaakaan yhteisten 7 v aikana en ole joutunut häpeämään tai kiroilemaan siksi, että mieheni olisi liian humalassa ja tekisi jotain tyhmää kännissä. Saatikka että makaisi kotona haisevana krapulassa.
Baarissa me kyllä käydään myös erikseen - eikä kinastella sen takia, molemmilla on oikeus liikkua myös yksin/omien kavereiden kanssa vaikka naimisissa ollaankin.
 
tossuliini
Saat olla ap onnellinen kun miehes ei juo. Mulla kun tuo mies välillä ottaa oikein rankastikin mutta sillä on oma kämppä niin mun ja tytön ei tartte sitä onneksi katella eikä kuunnella känniläisen höpinöitä kun ei niihin jaksa vastata.
 
vieras
No meillä ei myöskään juoda sen kummemmin, mutta baariin ehkä kerran vuodessa eksyy, meillä kumpikin kyllä menee ennemmin omien kavereiden kanssa. Toistansa näkee kyllä kotona, mukava mennä tyttöporukalla kun harvoin menee.
 
v
olen kans tosi tyytyväinen avokkiini. baareissa hän ei käy koskaan. juo ehkä kerran kahdessa vuodessa. silloinkin tälläisessä "peli-illassa", "laneissa".

eli paikan päällä vaan miesporukkaa silloinkin.

meillä ainoa alkoholiin liittyvä riidanaihe on minun baarireissuni tai alkoholin käyttöni. no, en kuitenkaan niin usein käy itsekään että siitä alvariinsa tapeltaisiin
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
munkaan mies ei juo oikeastaan ollenkaan, mutta terapiaa se silti tarvitsisi muihin ongelmiin |O
Juuh...vitutuksen määrä on vakio, syyt siihen vaan vaihtelee :|
näin on. hauskaa tää mykkäkouluki nyt sitten :kieh: ihan tekis mieli purra sitä :kieh:
 
mie
Mun mies juo aika paljonkin, mutta se ei haittaa mua, vaikken itse juo lainkaan. Hänestä ei tule kännissä idioottia. On ihan mukava ja entistäkin lempeämpi. Terveyden kannalta tietysti huolestuttaa, mutta kerranhan täällä vaan eletään? Meillä ei ole lapsia, eikä varmaan hankitakaan, tykätään olla kaksin. Työnteko tms. ei häiriinny miehen juomisesta.
 
tuutikki
no ompa teillä kunnollisia miehiä. Meillä kyllä juo joskus lauantaisin,ja ehkä saattaa pikku hiprakassa olla, muttei se minua haittaa. Jokaisella oma tapa rentoutua. Ja saunakaljankin juopi melkein joka ilta, kuin myös itse.
Ja kun käyvät poikien kanssa pelaamassa jalkapalloa käyvät sen jälkeen oluella, en sitäkään pidä pahana. Alkoholi voi olla mörkö jos siitä sellaisen itselleen tekee..Minusta oluen kohtuu käyttö kuuluu kulttuuriin.
 
ms
Ei juo mies oikeastaan ollenkaan, uutena vuotena shampanjaa ja saattaa se baarissa oluen ottaa jos joku sen sinne saa raahattua. Samoilla linjoilla on minunkin juomiseni. Kun naista asioista ei juuri tule puhetta niin lapset ihmettelee mita tarkoittaa etta joku on humalassa ja etta mita on viina kun pihalla toiset lapset puhuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ms:
Ei juo mies oikeastaan ollenkaan, uutena vuotena shampanjaa ja saattaa se baarissa oluen ottaa jos joku sen sinne saa raahattua. Samoilla linjoilla on minunkin juomiseni. Kun naista asioista ei juuri tule puhetta niin lapset ihmettelee mita tarkoittaa etta joku on humalassa ja etta mita on viina kun pihalla toiset lapset puhuu.
Meidän 4,5 v tyttö syöksyi kauheeta vauhtia keittiöön eräänä aamuna (olin tekemässä aamupalaa) ja selitti tohkeissaan/ihmeissään että "äiti, äiti...tietokonepöydällä on...on...on...KALJATÖLKKI!!!".
Mies otti illalla oluen samalla kun katsoi leffaa, eikä lapsi ole tottunut näkemään kaljapulloja tai -tölkkejä meillä kotona, joten oli ihan ihmeissään.
Mielummin näin, kuin niin että samanikäinen lapsi osaa tunnistaa kaikki olut- ja siiderimerkit kaupassa, osaa avata kaljapullon ja tölkin, ja selittää että "siideri on ämmien juomaa, miehet juo kaljaa, eikä sikspäkistä tuu ku vihaiseksi" kuten pari tytön päiväkotikaveria :|
 

Yhteistyössä