On se sit kumma!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miiuska-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miiuska-

Jäsen
19.03.2009
850
0
16
Miksi jaksetaan kummastella tukevien pukeutumista/käytöstä kaupoilla, :o rannalla, linja-autossa, ja jopa jos joku tukeva lenkkeilee..

Miks siittä tehdään niin iso numero? Suomessa kun kuiteskin tukevia on aikasta paljon..
Eipä välitetä jos laihalla naisella näkyy rinnat taikka housut on melkein puolitangossa kun pitää olla liian pientä kokoa.. taikka jos laiha ostaa hirveen määrän herkkuja ja niin ei se haittaa mut jos tukeva ostaa niin jo on silmät pyöreenä ja montut auki..miksi..ei se meinaa et hän niitä välttämättä syö tai entä jos syökin, mitäpäs se muille kuuluu?
Eikö kuitenkin loppujen lopuksi ole tärkeintä että ihmisellä on hyvä olla, oli lihava laiha taikka siltä väliltä?
Ja jos kauneudesta puhutaan niin sisäinen kauneus se tärkein on, ei ulkoinen. :) vai oletko erimieltä?

No se vaan on hauska taivastella jotakin asiaa...Eihän se muille kuulu miten syö tai elelee. Mutta kyllä mullakin huomion herättää, jos joku kamalan lihava on ja mun on tosi vaikea uskoa hyvin ylipainoisen ihmisen voivan hyvin. Kyllä ne elämäntavat kuitenkin siihen hyvinvointiin vaikuttaa. Muutkin toki kun lihavuus! Sisäinen kauneus on tärkeintä, mutta olen mä niin turhamainen että on sillä ulkoisellakin merkitystä!

Lihavat ei varmaan sais lenkkeillä vaan pitäis laihtua ihan piilossa ja tulal sit ihmsiten ilmoille. Sit lihavan naisen tulee laittaa hoikempi miehensä kauppareissulle että kukaan ei tuijottais koriin ja ihmettelis joko herkkuja tai sit sitä että mites tolla vaan salaattai on. Se on ihan sama mitä pyöreenä tekee niin aina se on väärin :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
No se vaan on hauska taivastella jotakin asiaa...Eihän se muille kuulu miten syö tai elelee. Mutta kyllä mullakin huomion herättää, jos joku kamalan lihava on ja mun on tosi vaikea uskoa hyvin ylipainoisen ihmisen voivan hyvin. Kyllä ne elämäntavat kuitenkin siihen hyvinvointiin vaikuttaa. Muutkin toki kun lihavuus! Sisäinen kauneus on tärkeintä, mutta olen mä niin turhamainen että on sillä ulkoisellakin merkitystä!

Tiiäkkös.. Mulla on ylipainoo niin paljon et voisin muillekkin jakaa.. ja olen terve kuin pukki *koputtaa maalaamatonta puuta* Ei meinaa et täytyis olla sairas jos on lihava. Joillakin se voi olla sukuvika jolloin on tukeva ilman omaa syytä.. laihutus on silloin todella vaikeaa.. ookko sitä tullu aatelleeksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Lihavat ei varmaan sais lenkkeillä vaan pitäis laihtua ihan piilossa ja tulal sit ihmsiten ilmoille. Sit lihavan naisen tulee laittaa hoikempi miehensä kauppareissulle että kukaan ei tuijottais koriin ja ihmettelis joko herkkuja tai sit sitä että mites tolla vaan salaattai on. Se on ihan sama mitä pyöreenä tekee niin aina se on väärin :headwall:

No niimpä! joskus kuulin et oli jollekkin tukevalle huudettu autosta ohimennen et "-painu kotiis sohvalle vaa istumaa ja mässäämää, sinne sä sovit paremmin".. ja tää kyseinen henkilö oli juuri ollut lenkillä. Varmaan mahtanu olla hyvä fiilis ja intoa täynnä viel tuon jälkeen. Hyvä on tukevien liikkua kun samantien latistetaan ja masennetaan..

No joo. Tosissaan intoa nostattavaa. Mä olen ite kans tukeva ja liikkunu aina paljon. Nyt kesän korvilla hommasin muitten kauhistuksesi itelleni tiukat JUOKSUHOUSUT :laugh: Helvetin hyvä hölkätä, saa täällä sit muut mammat taivastella ettää miten se on ittensä niihin pöksyihin ujuttanut :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska-:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:

Tiiäkkös.. Mulla on ylipainoo niin paljon et voisin muillekkin jakaa.. ja olen terve kuin pukki *koputtaa maalaamatonta puuta* Ei meinaa et täytyis olla sairas jos on lihava. Joillakin se voi olla sukuvika jolloin on tukeva ilman omaa syytä.. laihutus on silloin todella vaikeaa.. ookko sitä tullu aatelleeksi?

Mä uskon kyllä, että se laihtuminen on vaikeaa. Itsekin muutamia kiloja tiputellut...Mutta ei kuitenkaan mahdotonta. Geenit vaikuttaa, mutta ei ne estä laihtumasta! Sairaudet on sitten erikseen. Suuri lihavuus on todellinen riski terveydelle. Ei se lihavuus ihmisestä sen huonompaa/parempaa tee, mutta jotenkin mä kiinnitän siihen huomiota. Enkä itsekään ole elämäntavoiltani täydellinen! Itsekin poltan tupakkaa, vaikka ei varmasti ole terveydelle hyödyksi. Ja se ehkä kiinnittää monen huomion...

en ymmärrä tuota kauhistelua lihavuudesta,jokainen läskinsä kantakoon.mies marisee mulle kuin hän on lihava,mutta en oo kommentoinu,kun ei mun murhe ole.
itsellä tympii kun paino tuppaa tippumaan ja menen liian laihaksi,niin lähisuku marisee kuinka minä laihdutan ja miksi pitää laihduttaa.öö karkkia vedän joka päivä ja olutkin maistuu,nakkikoppikaan ei kovin outo paikka ole,paino vaan tippuu jolle ei voi mitään.

Yhteistyössä