Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Mä en halua olla niin ilkeä että kerron kuka täällä tuhoaa mun elämää,mutta nähtävästi nauttii siitä ja se on sairasta. Mä en ole ainut ketä täällä on kuvia näyttänyt tai kelle on ainoastaan vaikeeta.Musta vaan tuntuu että mut leimataan heti ja mua ei ymmärretä missään määrin.Mua ei ymmärrä kukaan.Pakko sanoa että tällä hetkellä en edes itsekkään ymmärrä itseäni.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Mä en halua olla niin ilkeä että kerron kuka täällä tuhoaa mun elämää,mutta nähtävästi nauttii siitä ja se on sairasta. Mä en ole ainut ketä täällä on kuvia näyttänyt tai kelle on ainoastaan vaikeeta.Musta vaan tuntuu että mut leimataan heti ja mua ei ymmärretä missään määrin.Mua ei ymmärrä kukaan.Pakko sanoa että tällä hetkellä en edes itsekkään ymmärrä itseäni.
Kerro vaan! Ei se ole ilkeää, vaan sun oikeus kertoa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Platina::wave: Ihan vaan sellanen pieni korjaus, että minä en oo kertonut mitään. Laittaa nyt vaan Perhoinen rattaansa raksuttamaan, tätä palstaa lukee muutkin!!Mulla ei ole edes sun/miehes yhteystietoja! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja seuraaja :Alkuperäinen kirjoittaja Platina::wave: Ihan vaan sellanen pieni korjaus, että minä en oo kertonut mitään. Laittaa nyt vaan Perhoinen rattaansa raksuttamaan, tätä palstaa lukee muutkin!!Mulla ei ole edes sun/miehes yhteystietoja! :kieh:
kuka on sanonut että olisit sinä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:Mä en halua olla niin ilkeä että kerron kuka täällä tuhoaa mun elämää,mutta nähtävästi nauttii siitä ja se on sairasta. Mä en ole ainut ketä täällä on kuvia näyttänyt tai kelle on ainoastaan vaikeeta.Musta vaan tuntuu että mut leimataan heti ja mua ei ymmärretä missään määrin.Mua ei ymmärrä kukaan.Pakko sanoa että tällä hetkellä en edes itsekkään ymmärrä itseäni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja seuraaja :Alkuperäinen kirjoittaja Platina::wave: Ihan vaan sellanen pieni korjaus, että minä en oo kertonut mitään. Laittaa nyt vaan Perhoinen rattaansa raksuttamaan, tätä palstaa lukee muutkin!!Mulla ei ole edes sun/miehes yhteystietoja! :kieh:
kuka on sanonut että olisit sinä?
aika moni tässä ketjussa...