On se P******

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Muuten kantaa ottamatta, yrittäkäähän ihmiset muistaa minne kirjoittelette. Tämä on tosiaankin kaikille avoin keskustelupalsta ja kirjoitat omalla vastuullasi niin paljon, kun kirjoitat. Oma kuva profiilissa ja muutenkin tunnistettavasti, kyllä silloin on aika selvää, että joku tunnistaa ja kiinnittää huomiota.

Joo varmasti kiinnittää huomiota mutta musta on ärsyttävää että jonkun pitää tahalleen oikein tuhota toisten elämä.

Vaan sinä itse voit pilata elämäsi siitä ei ole kukaan muu vastuussa!Ota vastuu kirjoituksistasi aikuinen ihminen? Aborttiketjussakin kirjotit että miehesi tietää siitä!tietääkö?Hieman epäilyttää kun sen poistit.

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kantelu on perseestä.
mutta tarviiko täällä tehdä ittensä tunnistettavaksi :attn:

Samaa mieltä!!

niinpä! ja vielä auliisti esitellä kuviaan ettei varmana jää epäselväks kuka on...

joo en jatkossa kirjoita enään mitään tummana niin näin hyvä.kiitos ja näkemiin

Minusta asiat jotka on sanottu kauan kauan sitten tilanteessa joka oli varsin toisenlainen.. ehkä aikana jolloin asiat oli suolaisilla verihaavoilla, ei ole juuri mitään merkitystä. Se mitä asioista ajattelee nyt on pääasia. Jos ihminen ei pysty ymmärtämään että mennyt on mennyttä ja ajatukset muuttuu niin ihmettelen suuresti. Sitä paitsi vihoissaan suusta laukoo joskus kaikkea sellaista mitä ei tarkoita, tai ei ainakaan tarkoita niiden varsinaisessa merkityksessä.

Alkuperäinen kirjoittaja s/m:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Muuten kantaa ottamatta, yrittäkäähän ihmiset muistaa minne kirjoittelette. Tämä on tosiaankin kaikille avoin keskustelupalsta ja kirjoitat omalla vastuullasi niin paljon, kun kirjoitat. Oma kuva profiilissa ja muutenkin tunnistettavasti, kyllä silloin on aika selvää, että joku tunnistaa ja kiinnittää huomiota.

Joo varmasti kiinnittää huomiota mutta musta on ärsyttävää että jonkun pitää tahalleen oikein tuhota toisten elämä.

Vaan sinä itse voit pilata elämäsi siitä ei ole kukaan muu vastuussa!Ota vastuu kirjoituksistasi aikuinen ihminen? Aborttiketjussakin kirjotit että miehesi tietää siitä!tietääkö?Hieman epäilyttää kun sen poistit.

No jumalauta tietää,Poistin sen koska joku kiusallaan nosti koko aiheen esille.Ja mitä helvetin väliä jos olen tehnyt abortin,mitä sillä on väliä???
poistin sen ihan sen takia koska joku meni nostamaan heinäkuisen aiheen esille ihan kiusallaan.Siinä ketjussa ei ole mitään salattavaa.Kunhan mietin asioita mitä mieleeni silloin juolahti...

Alkuperäinen kirjoittaja hhm:
Joo mulla on sitten paska avioliitto ja kaikki on ihan paskaa.Nyt on pakko sanoa että mä en enään jaksa.Mä en saa puhua täällä mä en saa puhua kotona.Mun pitää kaikki pitää sisällä ja padam mitä sitten tapahtuu sitten tulee masennus ja motivaatio nolla.vittu kaikkeen on nyt nolla.En mä jaksa tälläistä.Olen sitten hiljaa ja yksin asioiden kanssa.Sekaisin olen kuin seinäkello niin kuin Platina mulle jo sanoikin.Voiko tässä hullummaksi enään tulla NO EI!

Hei, kyllä kotona pitää voida puhua.
Jos oikeasti haluatte suhteenne kuntoon, menkää terapiaan. Ei kuulosta hyvältä tuo sinun purkaus. Tunnut olevan ihan rikki. Eikö sinulla ole ystäviä irl, joille voisit purkautua? :hug:

Mun ystävillä on itelläänkin vaikeeta joten en jaksa niitä vaivata omilla asioillani.Eikä kotona voi puhua.Tällä hetkellä ainut kelle voin puhua on tämä palsta ja oma psykosairaanhoitajani.

Siis et saa puhua kotona etkä ystävillesi? Aika kieroutunutta..
Mielestäni tarvitsette nyt ammattiauttajan apua. Voisit kysyä psykiatriselta sairaanhoitajaltasi lähetettä pariterapiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei hyvää päivää taas. Älkää ihmiset kirjottako tunnistettavia arkaluontoisia juttuja itsestänne mihinkään julkiseen foorumiin. Ihan turha jäkikäteen vinkua.

Olen täysin samaa mieltä. Yks syy miks kirjoitan pelkästään vieraana on se että jos satun jotain tyhmää kirjoittaan joka jälkikäteen harmittaa niin ei tarvii murehtia että tarttis kenellekään selitellä mitään.

Jos tänne tunnistettavasti jotain kirjoittaa niin pitäähän se itsekin ymmärtää että silloin pitää myös olla sanojensa takana. Ja on ihan oletettavaa että jos jotain arkaluontoisempaa asiaa julkisesti kirjoittaa niin kyllä sen asian varmasti saa eteensä sitten myös tosielämässä.

tyhmää itkeä perään siitä mitä on kirjottanut.'
ja nostaa aina oma naamansa ketjuissa esille,kertoa henk.kohtasia asioita ja ruikuttaa perään kun joku kiusaa...

Oliskohan sen, joka Perhoisen juttuja nosteli ja vihjaili Perhoisen miehelle, että katsopas mitä vaimosi kirjoittelee, niin PITÄNYT PUHUA SILLE MIEHELLE VIHJAILEVASTI, ESIM. ETTÄ ONKO KÄYTTÄYTYNYT OIKEIN/HYVIN AVIOLIITOSSAAN ja siis yrittänyt AUTTAA Perhoista, eikä saada aikaan tälläistä!??

Että saisi mielestäni vähän miettiä! Minusta turha Perhoista syytellä! Kuka vaan täällä kirjoittelee miehestään mitä mies ei tiedä, eikä ole ketään joka miehelle vihjailisi!

Mistä täällä oleva henkilö saanut miehesi numeron?? Ihan kiusaa tekee,mitä ihmettä sekin henkilö hyötyy laverrella sinusta miehellesi.
Onko hän itse haluamassa miehesi vaiko tuhota liittonne.
Voi paska sitä ihmistä sanon minä.
Kuka tämä nikki on? Voit aivan hyvin paljastaa sen meille kaikille.Sun mihinkään tarvi poistua.
Ilmianna nikki.
:hug: ja voimia.

ILMIANNA NIKKI. TOSI V.MÄINEN ÄMMÄ, JOKA KEHTAA LÄHTEÄ TOISEN KIRJOITUKSIA MUILLE KERTOON. KAIKILLE TULEE ETEEN JOSKUS TILANNE/TILANTEITA, ETTÄ ELÄMÄ TUNTUU VAIKEELTA. ON TAAS HIENOA HUOMATA, ETTEI TÄÄLLÄ TUETA VAAN OLLAAN V. TUILEMASSA. PERHOINEN, KOITA JAKSAA!

Mä en halua olla niin ilkeä että kerron kuka täällä tuhoaa mun elämää,mutta nähtävästi nauttii siitä ja se on sairasta. Mä en ole ainut ketä täällä on kuvia näyttänyt tai kelle on ainoastaan vaikeeta.Musta vaan tuntuu että mut leimataan heti ja mua ei ymmärretä missään määrin.Mua ei ymmärrä kukaan.Pakko sanoa että tällä hetkellä en edes itsekkään ymmärrä itseäni.

Mä en halua olla niin ilkeä että kerron kuka täällä tuhoaa mun elämää,mutta nähtävästi nauttii siitä ja se on sairasta. Mä en ole ainut ketä täällä on kuvia näyttänyt tai kelle on ainoastaan vaikeeta.Musta vaan tuntuu että mut leimataan heti ja mua ei ymmärretä missään määrin.Mua ei ymmärrä kukaan.Pakko sanoa että tällä hetkellä en edes itsekkään ymmärrä itseäni.

Juu aika hukassa tunnut olevan, kun et aikuinen ihminen ymmärrä ettei mihinkään julkiseen foorumiin voi "salaa" kirjottaa mitään. Ei kaikkia asioita voi kertoa edes ystäville koska aina on mahdollisuus et joku pettää luottamuksen. Tilaa aika johonki terveyspalvelujen piiriin niin saat keskustella asioistasi salassapitovelvollisuuden alaisen ihmisen kanssa.

Aika törkeesti on (Platina?) mennyt tekemään!
Helvetti sentään , antaa ihmisten kirjoitella mitä haluaa.
En tykkää edes siitä että lapset _juoruaa_ niin että aikuinen äiti tekee sitten niin , noloa.

Voihan tänne palstalle kirjoittaa (ja monet tekeekin niin) vaikka mitä arkaluontoistaki juttua, mut harmaana ja niin ettei kerro ihan tunnistettavaa juttua. Silläkin tavoin saa kyllä tukea. Ja kuvatki kannattaa jättää julkaisematta jos kertoilee kovin arkaluontoista tekstiä.
Taikka sitte vaihtoehtoisesti niellä katkerakalkki vuodatuksistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
En tykkää edes siitä että lapset _juoruaa_ niin että aikuinen äiti tekee sitten niin , noloa.

Soo soo, ei se ap ole paljastanut kuka on ollut kyseessä.

Jos mun miehelle joku menis sanoo, että käyhän kattoo mitä se vaimos keskustelupalstalla kirjottaa niin ei se edes kävis. Ei sitä kiinnosta. Mut meillä pelaakin luottamus... myöskään mä en kyylää mieheni kirjoituksia.

Alkuperäinen kirjoittaja eipäs syytellä:
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:

Soo soo, ei se ap ole paljastanut kuka on ollut kyseessä.

No siinä lasten sairasteluketjussa oli puhetta että Platina tuntee Perhoisen miehen(sukulainen) kirjoitti sen itsekkin. Kun tuli siihen jo kommentoimaan.

Kun et kerro.Henkilö hyötyy siitä itse.Ja sinä taas autat sillä häntä ja hän saa hyvän mielen.Kun teki sinua kohtaan ilkeästi.Ammu takaisin.
Itse olisin kertonut.
Mutta sinä teet kuten haluat.

:( Joku on sitten saanut sinusta päähänpinttymän. Harmillista. Yhtään ymmärtämystä ei tarttis antaa kenenkään tälläselle kyyläämiselle ja mustamaalaamiselle, ei vaikka kohde ois laittanut tänne sata kuvaa ja vaikka ois kuinka tunnistettava.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:( Joku on sitten saanut sinusta päähänpinttymän. Harmillista. Yhtään ymmärtämystä ei tarttis antaa kenenkään tälläselle kyyläämiselle ja mustamaalaamiselle, ei vaikka kohde ois laittanut tänne sata kuvaa ja vaikka ois kuinka tunnistettava.

Se vastuu kirjoituksista ei ole lukijalla vaan näppiksen näppäilijällä.

Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Se vastuu kirjoituksista ei ole lukijalla vaan näppiksen näppäilijällä.

Sama pitäisi sanoa sellaisille, jotka mustamaalaa toisia ja on tahallaan ilkeitä ja joilla on tarkoitus sotkea toisen elämä.

Tästä lähtien meidän elämä ei ole kuin yhtä onnea.Pidetään sellaista kulissia yllä että kaikki on hyvin ja ei mitään ongelmaa.Kaikki on niin mahtavaa.Mitä ongelmia,ei ei meidän perheessä kaikki on todella hyvin.
Nää kulissi perheethän on parhaita.Ja niitä löytyy paljon!

:hug: Älä välitä, joku on sulle jostain katkera ja kade ja haluaa vaan että sulla ois paha mieli.

Tuu sit kohta jooko kertomaan, että sulla on kaikki oikeasti hyvin, eikä tällänen vaikuta sun elämään.

Tästä lähtien meidän elämä ei ole kuin yhtä onnea.Pidetään sellaista kulissia yllä että kaikki on hyvin ja ei mitään ongelmaa.Kaikki on niin mahtavaa.Mitä ongelmia,ei ei meidän perheessä kaikki on todella hyvin.
Nää kulissi perheethän on parhaita.Ja niitä löytyy paljon!

Ou grow up :/

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä