On se P******

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
P

Perhoinen84

Vieras
KUn jollain täällä palstalla ei ole muuta tekemistä kuin mennä mun kirjoituksista vinkumaan mun miehelle.HEI KASvakaa jo aikuseksi TIEDÄT KYLLÄ kuka,nyt loppuu mun palstailu.
Tää oli ainut paikka minne voi purkaa tuntojaan mutta ei,katkerat ääliöt vaan pilaa kaikkien elämän.

Joo ei tunnu olevan,ei ihme että piti tän erään nostella mun aijempia kirjoituksia ylös ja vähän laittaa mun miehelle viestii että mitä se vaimo oikein kirjoittelee OHHOH sanon minä!

siis mulla ei ole mitään salattavaa siitä ei ole kyse,mutta musta toi jos kirjoittelen tänne esim.toi lastenhoito ketju niin voitte arvata miltä se miehen kuullen kuulostaa kun ei itse palstaile tai ymmärrän palstailun päälle mitään...ja pitää nostaa noi abortti ketjut ihan sen takia että ne näyttää mun miehen silmään juuri siltä mitä se ei ole,vitsi sanon minä! Miksi jokainen ei voi vaan elää omaa elämäänsä,miksi pitää VÄKISIN sotkea toisten asiat,MIKSI PITÄÄ SAADA MUT JA MUN MIES EROAMAAN...JOs mun naama ei miellytä erästä niin sen ei sitä tarvii katella eikä ole tarvinnutkaan mutta ei tarvii sotkea meidän perheen asioita.MEILLÄ ON MYÖS LAPSIA että voi niitäkin ajatella ennen kuin tekee turhaa riitaa toisten perheeseen!

Ei hyvää päivää taas. Älkää ihmiset kirjottako tunnistettavia arkaluontoisia juttuja itsestänne mihinkään julkiseen foorumiin. Ihan turha jäkikäteen vinkua.

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
siis mulla ei ole mitään salattavaa siitä ei ole kyse,mutta musta toi jos kirjoittelen tänne esim.toi lastenhoito ketju niin voitte arvata miltä se miehen kuullen kuulostaa kun ei itse palstaile tai ymmärrän palstailun päälle mitään...

Ehkä miehesikin saa toisenlaista perspektiiviä kyseiseen asiaan, kun lukee ketjun. Kyllä palsta tietää. :xmas: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
siis mulla ei ole mitään salattavaa siitä ei ole kyse,mutta musta toi jos kirjoittelen tänne esim.toi lastenhoito ketju niin voitte arvata miltä se miehen kuullen kuulostaa kun ei itse palstaile tai ymmärrän palstailun päälle mitään...

No mitäs olet kirjottanu jotaki sellasta jonka voi käsittää väärin. Turha ruikuttaa kun on paska housussa.

Mun mielestä on ylipäätään typerää mennä kantelemaan tutulle että "arvaa mitä sun vaimo kertoi?", etenkin kun kyse on vaan omasta mielipiteestä eikä mistään arkaluontoisesta salaisuudesta.
Tapahtui se sitten palstalla tai oikeassa elämässä.

Sano miehellesi, että olet toinen persoona netissä. Meillä mies vaan aina nauraa tälle minun palstailulleni ja kaikki mitä sanon täällä niin voin sanoa myls suoraa miehelleni. Todella lapsellista käytöstä joltakin ihmiseltä kyllä!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun mielestä on ylipäätään typerää mennä kantelemaan tutulle että "arvaa mitä sun vaimo kertoi?", etenkin kun kyse on vaan omasta mielipiteestä eikä mistään arkaluontoisesta salaisuudesta.
Tapahtui se sitten palstalla tai oikeassa elämässä.

Niinpä!
Lasten hiekkalaatikot erikseen..

No kyllä mä miettisin tarkkaan millainen suhde mulla ja miehelläni on, lapsista huolimatta, jos tänne kirjottaisin jotain sellaista mitä mies ei saisi nähdä tai minkä mies käsittäisi väärin! Kyllä mieheni täytyy mut niin hyvin tuntee et ymmärtää olinpa mä kirjoittanut mitä tahansa. Tai ainakin et uskoo ja luottaa mun "selitykseen" jos tekstin perimmäinen tarkoitus ei muuten aukea.

Se nyt vaan on niin, että ei kukaan muu voi saada teitä erilleen. Turha sitä on pelätä. Jos suhde on hyvä ja toimiva, se on sitä teki kuka ulkopuolinen mitä tahansa. Herää vain kysymys onko teidän suhde todella sellainen?

Mä oon niin täynnä oikeasti!!! Mä olen sentäs vetänyt sen rajan että en täällä kerron ERÄÄN asioista vaikka ei tulla toimeen yhtään,mutta nyt alkaa palaa pinna niin totaalisesti.
Parempi vissiin lopettaa palstailu ja seota täysin kun ei voi puhua minnekkään!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä