T
työ työstä??
Vieras
Eli mun pitäs vahtia mun kaverin elukoita 3 päivää ilmasiksi. mutta hän pyytää multa palveluksistaan aina rahaa. esim, hiustenleikkuu... jos pyydän siitä vastapalveluksen kun vahdin 6 kissaa joista osa ei ole edes sisäsiisti. olen ahne? kun edes perustarpeista ei ole huolehdittu.
1 ei tarpeeksi ruokaa.
2 ei tarpeeksi hiekkaa.
3 ei edes pyykinpesuainetta ole jätetty että saa kusiset peitot pestyä.
ja tällä on kyllä rahaa ne ostaa!!!
oletetaan että käyn ostamassa lisää(totta kai saisin rahat takas) mutta oletetaan että mulla sitä rahaa automaattisesti on.
tänäänkin siivosin 3 paskat lattialta. 2 kuset sekä kukkaruukun mullat imuroin pitkin lattioita. eilen lähes sama saldo.
mielellään sitä vahtis jos ois tää työ työstä ees jokseenkin molemmin puolista.
vai olenko ainut joka ajattelee näin? olenko siis ahne itsekäs kun en kyllä jatkossa suostu nuita katsomaan jos ei tule palvelusta takas? kun kyse ei ole edes bestiksestä.
1 ei tarpeeksi ruokaa.
2 ei tarpeeksi hiekkaa.
3 ei edes pyykinpesuainetta ole jätetty että saa kusiset peitot pestyä.
ja tällä on kyllä rahaa ne ostaa!!!
oletetaan että käyn ostamassa lisää(totta kai saisin rahat takas) mutta oletetaan että mulla sitä rahaa automaattisesti on.
tänäänkin siivosin 3 paskat lattialta. 2 kuset sekä kukkaruukun mullat imuroin pitkin lattioita. eilen lähes sama saldo.
mielellään sitä vahtis jos ois tää työ työstä ees jokseenkin molemmin puolista.
vai olenko ainut joka ajattelee näin? olenko siis ahne itsekäs kun en kyllä jatkossa suostu nuita katsomaan jos ei tule palvelusta takas? kun kyse ei ole edes bestiksestä.