On se mukava kun joillakin on kroppa kunnossa lapsista huolimatta...

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1458385

Ei uskoisi kyseessä olevan kahden lapsen äiti! Vatsa on litteä eikä siinä näy raskausarpia...

En mä ole yhtään kateellinen :snotty: :xmas:

joo. olis ollut ihanaa jos itsekkään ei olis revennyt.. tää muu kroppa onkin sitten mun laiskuudesta kiinni.
mutta kelpaa miehelle näin että miksi mun edes pitäis näyttää tuolta.. ne on niitä oman pään sisällä olevia peikkoja jotka piikittellee että kun näyttäiskin tuolta..mä olen hyvä näin ja piste :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1458385

Ei uskoisi kyseessä olevan kahden lapsen äiti! Vatsa on litteä eikä siinä näy raskausarpia...

En mä ole yhtään kateellinen :snotty: :xmas:

Ihan kiva... mulla on kolme lasta eikä kovin paha kroppa mullakaan... Mut kyl tollakin saattaa olla arpia, ne vaan saa helposti peitettyä meikillä nykyaikana :)

Alkuperäinen kirjoittaja www:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Harvinainen huippumalli, kun on jo 24-vuotiaana kahden lapsen äiti. Monet muut mallit esim. Heidi Klum ovat saaneet myöhemmin lapsensa.

Juu ja Heidikin on kanssa ärsyttävän timmissä kunnossa

Niinpä! Ja hänellä on kolme lasta aika pienillä ikäeroilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ButterCup:
Ehkä toi hilluu salilla ja kampaajalla ja kosmetologilla ja sun muissa kaiket päivät.... kukahan sen lapset sit hoitaa.... :kieh:

Tai sitten se on siviilissä seinästä revityn näkönen ja näytöksissä ammattilaiset saa näyttämään noin hehkeeltä...

kävihän esim britneykin rasvaimussa nyt lasten jälkeen..taitaa olla aika yleistä kun rahaa ja julkkis lisäksi malleilla varmaan personal trainerit jne
ja tosiaan pääsevät monta krt viikossa kuntoilemaan nannyjen hoitaessa lapset..

No kyllähän nuo julkkikset saa aina ittensä äkkiä kuosiin synnytysten jälkeen, on vara personal traineriin ja rasvaimuihin yms..
Oon mäki saanu läskit pois mitä on tullu raskausaikana, jopa mahasta,(on kyllä ollu uskomattoman kovan työn takana! )mutta raskausarvet on ja pysyy... :(

Yhteistyössä