On se kyllä kumma, että uimahallissakaan ei voi enää lasten tavaroita jättää penkille...

PipariSuu
No olisikohan ihan puhtaasta tietämättömyydestä jos luulee, että uimalasit on kaikkien käytössä uimahallissa? Monissa paikoissahan saa kellukkeita/uimalaseja yms. uimahallin puolesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No olisikohan ihan puhtaasta tietämättömyydestä jos luulee, että uimalasit on kaikkien käytössä uimahallissa? Monissa paikoissahan saa kellukkeita/uimalaseja yms. uimahallin puolesta.
Meillä ei saa ja kaikki sen kyllä tietää. Hygienia syistä poistui myös vesijuoksuvyöt.
 
juu sama onm meidänkin uimahallissa, jos on mukana oma uimarengas ym. niin vanhemmat ei kato ollenkaan kun se oma rakas nicopetteri ottaa toisten tavaroita, itse sitten joutuu sanomaan et sori mutta ne on meidän...ja kaikki varmasti muistaa/tietää minkälaiset vermeet on meidän uimahallin puolesta, ei ole uimarenkaita ja muita sellaisia, vaan siellä on kellukkeita...että ottaa päähän...itse katson pojan perään että se ei mene ottamaan toisten tavaroita
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
mutta ehkä olen vain sinisilmäinen tai ehkä JÄRKEVÄ?
No mikskä sitten? Ihan vahingossa otti ja alkoi uiskentelemaan ne päässä. Vai lainasi ilman lupaa? :eek:
Siinä samalla penkillä oli myös meidän kellukkeet, jotka on sellaiset puhallettavat. ( uimahallista ei saa sellaisia, joten varmasti tiesi, että ne oli jonkun lapsen ).
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Onneks sait tytön kiinni.

Me käytiin isännän ja pojan kanssa uimassa ja mä olin ihan hätää kärsimässä, kun en tienny mitkä on uimahallin ja mitkä jonkun omia tavaroita.
Poikahan kun tietty halus leikkiä kaikella.
Meillä ei saa uimahalliin tuoda omia leluja.
 
jesus
voi jösse. Meidän lapsi saa leikkiä KAIKELLA mitä altaassa tai reunoilla on. En mä ala vahtaamaan ja huutelemaan että onko tämä jonkun? Joskus on ollut jonkun muun ja ovat pyytäneet pois, so? Toiset äidit vaan monesti todella happamasti. Pitäkää niistä kamoistanne sitten parempaa huolta älkääkä jättäkö pitkin ja poikin.
ja me ei ainakaan tiedetä mikä ei kuulu uimahalliin, sattuu olemaan suomen suurin sekä kooltaan että kävijämäärältään tuo halli jossa käymme.

Ihme jäkättäjiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Onneks sait tytön kiinni.

Me käytiin isännän ja pojan kanssa uimassa ja mä olin ihan hätää kärsimässä, kun en tienny mitkä on uimahallin ja mitkä jonkun omia tavaroita.
Poikahan kun tietty halus leikkiä kaikella.
Meillä ei saa uimahalliin tuoda omia leluja.
me on viety oma uimarengas pojalle miltei joka paikkaan, niin tuohon omaan pieneen kuin isoonkin kylpylään, eikä kukaan ole tullut sanomaan mitään...poika kun on sellainen rimppakinttu että ne kellukkeet ei päällä pysy
 

Yhteistyössä