On se kylla yksi luojan lykky ettei,,,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gloria Mundi

Vieras
minulla ole enaa pienia lapsia eika vauvoja. Tassa kun taman viikonlopun aikana pariin otteeseen kavin lukasemassa mita taalla tapahtuu niin kylla tuli sellainen olo etta huonosti menisi minun lapsenhoitoni - en kylla millaan osais (enka viittis) kaikkia naita saantoja ja ohjeita noudatella.

On se kumma etta mun lapset on ylipaataan viela hengissa,,, ;)

HAA!
Täällä sitten joitain omantien kulkijoita ;)
Ettekö tosiaan desinfioi aina käsiänne lapsiinne koskiessanne? Ettekö muista katsella ruuista mitä kaikkia lisäaineita ne pitävät sisällään? Käyttivätkö lapsenne kertakäyttövaippoja vielä 6kk iässä? Unikouluakaan ei varmasti teillä käyty?
Joo tosiaan ja kauhea riita näyttää tulevan jos joku lastaan toisella tavalla kasvattaa :kieh:

Lueskelin tuossa tuota nakki/ranskalais ketjua ja ajattelin etta apua noitten 'nitriittien' kanssa - ei meilla nyt ole ollut nakkia ja ranskalaisia kaksi kertaa viikossa - mutta en kylla tieda miten muuten menee kaikki nuo ruoka-arvot sun muut kohdilleen - tavallista kotiruokaa - paljon oli siinakin ketjussa sellaista jota en ikuna ole kuullut.

Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:
HAA!
Täällä sitten joitain omantien kulkijoita ;)
Ettekö tosiaan desinfioi aina käsiänne lapsiinne koskiessanne? Ettekö muista katsella ruuista mitä kaikkia lisäaineita ne pitävät sisällään? Käyttivätkö lapsenne kertakäyttövaippoja vielä 6kk iässä? Unikouluakaan ei varmasti teillä käyty?
Joo tosiaan ja kauhea riita näyttää tulevan jos joku lastaan toisella tavalla kasvattaa :kieh:

Nolona tunnustan etten ole edes vesia keitellyt,, hah hah haaa

Mä olen palstaillut täällä siitä asti ku aloin toivomaa nesikoista. Hyvin oon pärjänny omilla aivoilla vaikka täältä juttuja luenki :D En voi ees uskoo et on olemassa ihmisiä jotka olis joka asiassa fanaattinen. Ehkäpä jokaisella on oma erikoisuutensa ja sitä toitottaa ja tuntuu et kaikki on ihan hupsuja :D Mullaki oma mistä en tingi, lapset ei yksin jää autoon tms.

Yhteistyössä