J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vadelmakiilto:Kiitos, nyt maistuis katkarapuleipä(extramajoneesilla)
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä sain tänään pizza-paikassa niin pahaa tabascoa, ettei oo tosikaan. Miten voi olla ihan mautonta tabascoa???
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä sain tänään pizza-paikassa niin pahaa tabascoa, ettei oo tosikaan. Miten voi olla ihan mautonta tabascoa???
en tiedä miten voi olla mautonta tabascoa..? mä en juuri koskaan uskalla sitä maistaaehkä se oli niin vanhaa?
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä sain tänään pizza-paikassa niin pahaa tabascoa, ettei oo tosikaan. Miten voi olla ihan mautonta tabascoa???
en tiedä miten voi olla mautonta tabascoa..? mä en juuri koskaan uskalla sitä maistaaehkä se oli niin vanhaa?
Siinä kyl luki että mieto ja se oli vihreetä, mutta silti. Muo huijattiin |O Mauton kinkku-ananas-Aurajuusto pizza, kun ei siihen saanu potkua |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ennen mä pidin chilinmausta mut hitsit kun piti kerran vetää ihan överit niin enää ei pysty. Sama juttu kävi suklaajäätelön kanssa vuonna 1988.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:![]()
mikä tää suklaajäätelöjuttu on? mua kiinnostaa tämä jäätelön suurkuluttajana!:wave: