V
vierailija
Vieras
Makuerot on kyllä valtavat noissa eri lajikkeissa enkä minäkään tykkää niistä mitä on kebabin mukana. Chili on kuitenkin koisokasvi ja moni ihminen on allerginen niille. Toisaalta esimerkiksi perunaa ei moni voi syödä siksi kun sen kasvatuksessa käytetään rutontorunta-aineita, joista voi tulla monenmoisia vaivoja. Itse sekin täytyy kuitenkin selvittää. Se, että chiliä on maustesekoituksissa, on ongelmallista niille, joilla on tuo koisokasviallergia - ei siedä tomaattiakaaan silloin,eikä perunaa! Mulla ei voi olla sitä, koska luomutomaatista ei mene suu rikki, muusta menee. Siis ne torjunta-ainejäämätkin vaikuttaa. Mut ymmärrän kyllä, jos joku kiihtyy aiheesta, kun suu voi olla parikin viikkoa ihan tohjona. Mulle kuitenkin sopii oikein hyvin kaupassa myytävä luomuinen makeasuippopaprika. Siitä innostuneena kasvatankin itselleni niitä. Eikä se mitään uskontoa ole, jos vähän asiasta intoilenkin.Se on hyvää. Se on terveellistä. Ja se kasvaa iloisesti tossa ikkunalaudalla ja tuottaa satoa ympäri vuoden.
Tyhmä olisin, ellen käyttäisi lähes ilmaista hyvää maustetta vaan ostaisin pussukoita marketin hyllyltä.