Lihapullakokeiluja :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Namnamnam!!!

Kyllä oli hyviä!! Etenkin noi j.liha-pekonit :p Esikkokin veteli kolmet pullat, yleensä hyvin pieniruokainen, pikkusisko otti lisää ja lisää =)

Kiva kun kokeilut joskus onnistuu!!!


Tuo juusto-paprika pitää kans kokeilla joskus, kuulostaa aika herkulta!!
 

Yhteistyössä