Kyllä oli hyviä!! Etenkin noi j.liha-pekonit Esikkokin veteli kolmet pullat, yleensä hyvin pieniruokainen, pikkusisko otti lisää ja lisää =)
Kiva kun kokeilut joskus onnistuu!!!
Tuo juusto-paprika pitää kans kokeilla joskus, kuulostaa aika herkulta!!