On se jännä huomata miten poikia kiinnostaa autot tai paremminkin kaikki missä on pyörät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Poitsu on nyt 1v4kk ja se huomaa aina kaikki pyörät ensimmäisenä, samoin kuvia katsellessa autot on ne jotka saa eniten huomiota.
Mitenkään erityisesti ei olla autoja tuolle tyrkytetty, tosin onhan niitä jonkin verran, mutta ihan itse se on ne keksinyt. Pehmolelujakin kannellaa ja halaillaan, mutta autoilla leikkii kaikkein eniten.

 
Enpä usko, että tuossa vaiheessa on sukupuolesta kiinni. Moni tyttökin kuulee ja huomaa mopojen pärinänän ja autot nukkeja paremmin, koska onhan nuo moottoriajoneuvot vähän enemmän näkösällä esim. ulkoillessa.
 

Similar threads

O
Viestiä
6
Luettu
2K
A

Yhteistyössä