On se hyvä kun on vaan yhdet rattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Kyllä mä takakonttiin hankkiisin jotkut sattari-tyyliset matkarattaat mitkä menee pieneen tilaan - ei sinne kannata mitään megakuomureita ostaa :wave:

Meillä on jo yhdet megaemmaljungat joten nyt etsin vähän pienempiä, kevyempiä ym.

http://www.lastenturva.fi/kauppa/product_info.php?cPath=116&products_id=620

mä olen näitä tiiraillut reissukäyttöön, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi...

Hmmm....

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja pärjää aikasata pitkäll:
minkä ikäiselle?

pony tai vastaava emmazljungalta
race tai scooter

Minä en ikimaailmassa ostaisi Scootereita tai Raceja autorattaiksi. Johan ne vie puolet takakontista. Pienempiäkin vaihtoehtoja on.

Juu racet vie kyllä tilaa enempi kuin esim nuo meidän gracot...meillä siis kummatkin.

Meilläkin sekä Brion racet että Gracon matkikset ja eipä nuo racet nyt niin paljon isommat ole ja kuitenkin käytössä paljon paremmat. =) Kovasti ollaan raceista tykätty, pienet, kevyet ja näppärät ja menee auton paksiinkin syvyyssuunnassa-tämä riippuu tietty autostakin, mut mahtuu näin sekä meidän farkkuun että mun äidin sedaniin ja vielä jää reilusti tilaa muulle tavaralle.

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
minkä ikäiselle?

race tai scooter

Minä en ikimaailmassa ostaisi Scootereita tai Raceja autorattaiksi. Johan ne vie puolet takakontista. Pienempiäkin vaihtoehtoja on.

Juu racet vie kyllä tilaa enempi kuin esim nuo meidän gracot...meillä siis kummatkin.

Meilläkin sekä Brion racet että Gracon matkikset ja eipä nuo racet nyt niin paljon isommat ole ja kuitenkin käytössä paljon paremmat. =) Kovasti ollaan raceista tykättä, pienet, kevyet ja näppärät ja menee auton paksiinkin syvyyssuunnassa-tämä riippuu tietty autostakin, mut mahtuu näin sekä meidän farkkuun että mun äidin sedaniin ja vielä jää reilusti tilaa muulle tavaralle.

Raceja ei saa makuuasentoon, Gracot saa. Siinä aika iso syy miksi meillä nuo matkikset kulkevat mukana.
Ja riippuu varmaan minkämoiseen tilaan ne pitää saada, mutta meillä on farkun takana myös koirien häkki ja rattaiden on mahduttava häkin ja takaoven väliin...racet eivät siine mahdu, miraget mahtuvat.

Jos autoon ajattelee kuomurattaita niin ei kannata ottaa Raceja tai Scootereita kun pienempiäkin löytyy. Esim. Teutonia Timmy, monin verroin näppärämpi.

Autorattaiksi valitsisin kyllä matkikset, esim. Peg peregon jos haluaa useamman lapsen kestävät kärrit.

[Meilläkin sekä Brion racet että Gracon matkikset ja eipä nuo racet nyt niin paljon isommat ole ja kuitenkin käytössä paljon paremmat. =) .

No en kyllä pitäisi Gracon rattaitakaan autorattaina. Eivät mene pieneen tilaan. Minusta autorattaiden pitää mennä sateenvarjomaiseen pakettiin, jotta niiden säilytys on autossa kätevää.

minkä ikäiselle?

race tai scooter

Meilläkin sekä Brion racet että Gracon matkikset ja eipä nuo racet nyt niin paljon isommat ole ja kuitenkin käytössä paljon paremmat. =) Kovasti ollaan raceista tykättä, pienet, kevyet ja näppärät ja menee auton paksiinkin syvyyssuunnassa-tämä riippuu tietty autostakin, mut mahtuu näin sekä meidän farkkuun että mun äidin sedaniin ja vielä jää reilusti tilaa muulle tavaralle.

Raceja ei saa makuuasentoon, Gracot saa. Siinä aika iso syy miksi meillä nuo matkikset kulkevat mukana.
Ja riippuu varmaan minkämoiseen tilaan ne pitää saada, mutta meillä on farkun takana myös koirien häkki ja rattaiden on mahduttava häkin ja takaoven väliin...racet eivät siine mahdu, miraget mahtuvat.

Niin, ihan täysin vaakatasoonhan nuo racet ei mene, mut se vähän "pystympi" makuuasento on meillä ollut ihan riittävä ja neiti nukkui niissä useamman kuukauden ajan päikkäritkin. Koira matkustaa paksissa meilläkin, mutta ilman häkkiä, joten tuntuu että tilaa jää rattaidenkin jälkeen hurjasti-ainakin kun vertaa aiemmin käytössä olleisiin yhdistelmiin. :whistle: Mut riippuu tosiaan siitä, mitä muuta paksissa on, että onko tilaa rattaiden jälkeen paljon vai vähän...

Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:
mulla ollut cracot mutta nyt ostin ped pergot kun niissä on lapselle paras nukkuma mukavuus . Ja menee kasaan niin kuin sateen varjorattaat...

Ja vaikka maksaa maltaita niin on todellakin hintansa väärti nää rattaat! Meillä on Unot, parilla kaverilla plikot ja ei ole koskaan ollut ongelmia (siskollakin olleet 7 vuotta/3 lapsella käytössä ).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos autoon ajattelee kuomurattaita niin ei kannata ottaa Raceja tai Scootereita kun pienempiäkin löytyy. Esim. Teutonia Timmy, monin verroin näppärämpi.

Teutonian Timmyt painii vaan ihan eri hintaluokassa ainakin raceihin verrattuna... :whistle: Kovasti näitä vertailtiin, kun rattaita valittiin, eikä nähty mitään järkeä maksaa rattaista maltaita, kun meillä ei rattaiden käyttöikä ole kuitenkaan enää kovin pitkä. Mut sekin miten paljon rattaisiin kannattaa satsata, riippuu luonnollisesti siitä, onko käyttäjiä vain yksi vai useampi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Teutonian Timmyt painii vaan ihan eri hintaluokassa ainakin raceihin verrattuna... :whistle: Kovasti näitä vertailtiin, kun rattaita valittiin, eikä nähty mitään järkeä maksaa rattaista maltaita, kun meillä ei rattaiden käyttöikä ole kuitenkaan enää kovin pitkä. Mut sekin miten paljon rattaisiin kannattaa satsata, riippuu luonnollisesti siitä, onko käyttäjiä vain yksi vai useampi.

Niin, riippuu tarpeista. Tässä kai ei hintavertailua alunperin tehtykään?

Jos tarvitsee oikeasti kevyet ja pienet rattaat ja kunnon makuuasennon, niin sitten Timmy. Race ja Scooter ei hirveästi yhdistelmistä eroa loppupeleissä.

Yhteistyössä