Mun mielestä jokainen saa pukeutua niin mikä itsestä tuntuu mukavalle ja missä viihtyy, ja jos se jonkun mielestä on naurettavaa niin vika on sen naurajan päässä.
myös tuo toiselle nauraminen osoittaa paljon henkilön järjenkäytöstä ja älykkyydestä.Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:No mä nauran, koska mun mielestä sellainen pukeutuminen osoittaa myös paljon henkilön järjenkäytöstä ja älykkyydestä. Tyylikäs ja muotitietoinen ei tarvitse välttämättä olla, mutta hyvinpukeutunut ja asiallisesti pukeutunut pitää olla. Asiallista näistä trikookalsareista ei saa millään!Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mä en naura. Mun mielestä on tosi surullista, jos joku kokee tarvetta nauraa toisten vaatetukselle ja pinnallista. Ei kaikilla ole tarvetta näyttää tyylikkäältä. En ymmärrä mitä se kenenkään napaa kaivelee mitä toisilla on päällä.. toki sitä voi sitten itse tuntea itsensä niin kovin tyylitietoisena ja kauniina ihmisenä, kun pääsee arvostelemaan muita.
Mua oikeesti tekee pahaa, ku nään näitä hirvityksiä!
myös toi sun vuodatukses kertoo paljon sun järjenkäytöstä ja älykkyydestä..Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:No mä nauran, koska mun mielestä sellainen pukeutuminen osoittaa myös paljon henkilön järjenkäytöstä ja älykkyydestä. Tyylikäs ja muotitietoinen ei tarvitse välttämättä olla, mutta hyvinpukeutunut ja asiallisesti pukeutunut pitää olla. Asiallista näistä trikookalsareista ei saa millään!Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mä en naura. Mun mielestä on tosi surullista, jos joku kokee tarvetta nauraa toisten vaatetukselle ja pinnallista. Ei kaikilla ole tarvetta näyttää tyylikkäältä. En ymmärrä mitä se kenenkään napaa kaivelee mitä toisilla on päällä.. toki sitä voi sitten itse tuntea itsensä niin kovin tyylitietoisena ja kauniina ihmisenä, kun pääsee arvostelemaan muita.
Miksi puolustelet näitä pellejä, jotka eivät osaa pukeutua? Oletko itsekin niitä? Mä kyllä nauran, jos jollain ei ole pelisilmää tai makua pukeutumisen suhteen. Ja mun päässä ei ole mitään vikaa, olen vain rehellinen ja näytän tunteeni ja tuntemukseni avoimesti.Alkuperäinen kirjoittaja piikkisiili:Mun mielestä jokainen saa pukeutua niin mikä itsestä tuntuu mukavalle ja missä viihtyy, ja jos se jonkun mielestä on naurettavaa niin vika on sen naurajan päässä.
Just joo. Mun mielestä enempi kertoo sun järjen käytöstä, että tuhlaat aikaas moiseen naureskeluun ja tälläsiin aloituksiin. Ja lisäks looginen ajattelu tuntuu olevan hukassa, kun en usko että pukeutuminen korreloi millään tapaa suoraan älykkyyden kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:No mä nauran, koska mun mielestä sellainen pukeutuminen osoittaa myös paljon henkilön järjenkäytöstä ja älykkyydestä. Tyylikäs ja muotitietoinen ei tarvitse välttämättä olla, mutta hyvinpukeutunut ja asiallisesti pukeutunut pitää olla. Asiallista näistä trikookalsareista ei saa millään!Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mä en naura. Mun mielestä on tosi surullista, jos joku kokee tarvetta nauraa toisten vaatetukselle ja pinnallista. Ei kaikilla ole tarvetta näyttää tyylikkäältä. En ymmärrä mitä se kenenkään napaa kaivelee mitä toisilla on päällä.. toki sitä voi sitten itse tuntea itsensä niin kovin tyylitietoisena ja kauniina ihmisenä, kun pääsee arvostelemaan muita.
Ehdottoman paljon samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja toinen ongelma:mielestäni ongelma ihmisten pukeutumisessa on lähinnä se, että trendejä seurataan sokeasti ilman miettimättä, että sopiiko kyseinen vaatekappale omalle kropalle.. trendikkyys, kauneus ja hienous karisee välittömästi pois kun pukeudutaan sellaisiin vaatteisiin, jotka ei kyseiseen kehonmalliin sovi. oli sitten trendikäs vaate tai ei. itse suosin tästä syystä enemmän klassista linjaa.
Legginsit voi yhdistellä myös siten, että klassista kauneutta tulee sopivasti joukkoon. Kuva oikealla.Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Ehdottoman paljon samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja toinen ongelma:mielestäni ongelma ihmisten pukeutumisessa on lähinnä se, että trendejä seurataan sokeasti ilman miettimättä, että sopiiko kyseinen vaatekappale omalle kropalle.. trendikkyys, kauneus ja hienous karisee välittömästi pois kun pukeudutaan sellaisiin vaatteisiin, jotka ei kyseiseen kehonmalliin sovi. oli sitten trendikäs vaate tai ei. itse suosin tästä syystä enemmän klassista linjaa.
eikös nuo ole sukkahousut tuossa kuvassa?Alkuperäinen kirjoittaja Leggins-mom:Legginsit voi yhdistellä myös siten, että klassista kauneutta tulee sopivasti joukkoon. Kuva oikealla.Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Ehdottoman paljon samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja toinen ongelma:mielestäni ongelma ihmisten pukeutumisessa on lähinnä se, että trendejä seurataan sokeasti ilman miettimättä, että sopiiko kyseinen vaatekappale omalle kropalle.. trendikkyys, kauneus ja hienous karisee välittömästi pois kun pukeudutaan sellaisiin vaatteisiin, jotka ei kyseiseen kehonmalliin sovi. oli sitten trendikäs vaate tai ei. itse suosin tästä syystä enemmän klassista linjaa.
http://media.photobucket.com/image/beyonce%20leggings/cnrward/Style%20and%20Clothing%20pics/Shond_Beyonce.jpg
Missä kohtaa se legginsin raja sitten menee tuossa kuvassa? Vai kutsutaanko sukkiksiakin nykyään legginsseiksi?Alkuperäinen kirjoittaja Leggins-mom:Legginsit voi tosiaan ostaa monenvahvuisena, ihan kuten sukkikset. Eli ihan legginsit ovat, kuten linkin tekstissäkin lukee.
Mitä sitten kukakin klassisella tyylillä tarkoittaa, mutta legginsejä voi yhdistellä varsin tyylikkäästi monenlaisiin kokonaisuuksiin, kuten kuvista näkyy...
Just. Nää ei oo varmaan sitten julkkiksia? Vai tarkoitatko tässä sitten joitain suomalaisia missukoitaAlkuperäinen kirjoittaja krhöm:http://www.iltasanomat.fi/naiset/muoti.asp?id=1706424Alkuperäinen kirjoittaja joo:enpä oo julkkiksilla ja muodin edelläkävijöillä paljon legginssejä nyt nähny.. jos ei merviä lasketa
Joo ja ajattele ku ihmiset käyttää farkkuja kaupungilla!! Siis eikö edes viitsitä vaihtaa työhousuja johonkin asiallisempaan vaatteeseen?? Ja naisilla housut. Voi... Siis YÄK, eikö naiset osaa pukeutua enää NAISTEN vaatteisiin? Pitää käyttää miehensä vaatteita :x Ja eikö muuten korkokengät ole todella epäkäytännöllisiä? Miksi ihmeessä niitä edes myydään. Eihän kukaan tollo vapaaehtoisesti laita sellasia jalkaansa. Menee vielä nilkat rikki.Alkuperäinen kirjoittaja -:No todellakin on! Jos on hame, sen alle EI OLE tarkoitus pukea housuja, kalsareita tai jumppatrikoita. Sehän on hame!!!Alkuperäinen kirjoittaja veera:Siis legginseissä ja farkkuhameessa nyt ei ole kyllä mitään nauramista. eikä kyllä crockseissakaan.
Ja puutarhakengät, joo.... Mökille ehkä, muttei sivistyksen pariin.