On puhuttu niin paljon legginseistä.

  • Viestiketjun aloittaja kysyy
  • Ensimmäinen viesti
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mä en naura. Mun mielestä on tosi surullista, jos joku kokee tarvetta nauraa toisten vaatetukselle ja pinnallista. Ei kaikilla ole tarvetta näyttää tyylikkäältä. En ymmärrä mitä se kenenkään napaa kaivelee mitä toisilla on päällä.. toki sitä voi sitten itse tuntea itsensä niin kovin tyylitietoisena ja kauniina ihmisenä, kun pääsee arvostelemaan muita.
No mä nauran, koska mun mielestä sellainen pukeutuminen osoittaa myös paljon henkilön järjenkäytöstä ja älykkyydestä. Tyylikäs ja muotitietoinen ei tarvitse välttämättä olla, mutta hyvinpukeutunut ja asiallisesti pukeutunut pitää olla. Asiallista näistä trikookalsareista ei saa millään!

Mua oikeesti tekee pahaa, ku nään näitä hirvityksiä!
myös tuo toiselle nauraminen osoittaa paljon henkilön järjenkäytöstä ja älykkyydestä.

 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mä en naura. Mun mielestä on tosi surullista, jos joku kokee tarvetta nauraa toisten vaatetukselle ja pinnallista. Ei kaikilla ole tarvetta näyttää tyylikkäältä. En ymmärrä mitä se kenenkään napaa kaivelee mitä toisilla on päällä.. toki sitä voi sitten itse tuntea itsensä niin kovin tyylitietoisena ja kauniina ihmisenä, kun pääsee arvostelemaan muita.
No mä nauran, koska mun mielestä sellainen pukeutuminen osoittaa myös paljon henkilön järjenkäytöstä ja älykkyydestä. Tyylikäs ja muotitietoinen ei tarvitse välttämättä olla, mutta hyvinpukeutunut ja asiallisesti pukeutunut pitää olla. Asiallista näistä trikookalsareista ei saa millään!

Mua oikeesti tekee pahaa, ku nään näitä hirvityksiä!
myös toi sun vuodatukses kertoo paljon sun järjenkäytöstä ja älykkyydestä..
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja piikkisiili:
Mun mielestä jokainen saa pukeutua niin mikä itsestä tuntuu mukavalle ja missä viihtyy, ja jos se jonkun mielestä on naurettavaa niin vika on sen naurajan päässä.
Miksi puolustelet näitä pellejä, jotka eivät osaa pukeutua? Oletko itsekin niitä? Mä kyllä nauran, jos jollain ei ole pelisilmää tai makua pukeutumisen suhteen. Ja mun päässä ei ole mitään vikaa, olen vain rehellinen ja näytän tunteeni ja tuntemukseni avoimesti.

 
Alkuperäinen kirjoittaja sori vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mä en naura. Mun mielestä on tosi surullista, jos joku kokee tarvetta nauraa toisten vaatetukselle ja pinnallista. Ei kaikilla ole tarvetta näyttää tyylikkäältä. En ymmärrä mitä se kenenkään napaa kaivelee mitä toisilla on päällä.. toki sitä voi sitten itse tuntea itsensä niin kovin tyylitietoisena ja kauniina ihmisenä, kun pääsee arvostelemaan muita.
No mä nauran, koska mun mielestä sellainen pukeutuminen osoittaa myös paljon henkilön järjenkäytöstä ja älykkyydestä. Tyylikäs ja muotitietoinen ei tarvitse välttämättä olla, mutta hyvinpukeutunut ja asiallisesti pukeutunut pitää olla. Asiallista näistä trikookalsareista ei saa millään!

Mua oikeesti tekee pahaa, ku nään näitä hirvityksiä!
Just joo. Mun mielestä enempi kertoo sun järjen käytöstä, että tuhlaat aikaas moiseen naureskeluun ja tälläsiin aloituksiin. Ja lisäks looginen ajattelu tuntuu olevan hukassa, kun en usko että pukeutuminen korreloi millään tapaa suoraan älykkyyden kanssa.
 
leggins-mom
Että tämän niukemman pukeutumisen arvostelijoissa on paljon ihmisiä, joille lyhyt hame ja paljastavuus on aika mahdoton yhdistelmä?

Täällä on niin äidillä kuin reinityttärellä legginsit (on valkoisia, mustia) ahkerassa käytössä. Äärimmäisen mukavat verrattuna esim. sukkahousuihin. Antaa lämpöä ja mahdollisuuden pitää illallakin samoja vaatteita mitkä on lämpöisen päivän aikana pukenut vaikka kaupungille lähtiessä.

Eikä noista kukaan ole oikein rumaksi tohtinut haukkua ;)

Crockseja on myös joka lähtöön, mutta niitä pidetään sitten college-housujen ym. kanssa kotioloissa ja mökillä, lapsen kanssa pihallakin on kätevät.
 
toinen ongelma
mielestäni ongelma ihmisten pukeutumisessa on lähinnä se, että trendejä seurataan sokeasti ilman miettimättä, että sopiiko kyseinen vaatekappale omalle kropalle.. trendikkyys, kauneus ja hienous karisee välittömästi pois kun pukeudutaan sellaisiin vaatteisiin, jotka ei kyseiseen kehonmalliin sovi. oli sitten trendikäs vaate tai ei. itse suosin tästä syystä enemmän klassista linjaa.
 
Mulle on aivan sama mitä muut pitävät päällään, minua ei haittaa vaikka norsulla olisi legginsit ja farkkuhame. Itse tykkään legginseistä tietyin ehdoin ja pidän niitä paaaljon mieluummin kuin sukkahousuja.
 
kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja toinen ongelma:
mielestäni ongelma ihmisten pukeutumisessa on lähinnä se, että trendejä seurataan sokeasti ilman miettimättä, että sopiiko kyseinen vaatekappale omalle kropalle.. trendikkyys, kauneus ja hienous karisee välittömästi pois kun pukeudutaan sellaisiin vaatteisiin, jotka ei kyseiseen kehonmalliin sovi. oli sitten trendikäs vaate tai ei. itse suosin tästä syystä enemmän klassista linjaa.
Ehdottoman paljon samaa mieltä!

 
leggins-mom
Hyvä kun kaksplus-mammat ohjeistaa meitä ulkoisesti vähäisempiä sisaria, ettemme ressukat ole ihan naurun alaisena. :D

http://www.denimblog.com/wp-content/uploads/2009/05/beyonce-denim-leggings-3.jpg
 
Leggins-mom
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen ongelma:
mielestäni ongelma ihmisten pukeutumisessa on lähinnä se, että trendejä seurataan sokeasti ilman miettimättä, että sopiiko kyseinen vaatekappale omalle kropalle.. trendikkyys, kauneus ja hienous karisee välittömästi pois kun pukeudutaan sellaisiin vaatteisiin, jotka ei kyseiseen kehonmalliin sovi. oli sitten trendikäs vaate tai ei. itse suosin tästä syystä enemmän klassista linjaa.
Ehdottoman paljon samaa mieltä!
Legginsit voi yhdistellä myös siten, että klassista kauneutta tulee sopivasti joukkoon. :) Kuva oikealla.

http://media.photobucket.com/image/beyonce%20leggings/cnrward/Style%20and%20Clothing%20pics/Shond_Beyonce.jpg

 
toinen ongelma
Alkuperäinen kirjoittaja Leggins-mom:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen ongelma:
mielestäni ongelma ihmisten pukeutumisessa on lähinnä se, että trendejä seurataan sokeasti ilman miettimättä, että sopiiko kyseinen vaatekappale omalle kropalle.. trendikkyys, kauneus ja hienous karisee välittömästi pois kun pukeudutaan sellaisiin vaatteisiin, jotka ei kyseiseen kehonmalliin sovi. oli sitten trendikäs vaate tai ei. itse suosin tästä syystä enemmän klassista linjaa.
Ehdottoman paljon samaa mieltä!
Legginsit voi yhdistellä myös siten, että klassista kauneutta tulee sopivasti joukkoon. :) Kuva oikealla.

http://media.photobucket.com/image/beyonce%20leggings/cnrward/Style%20and%20Clothing%20pics/Shond_Beyonce.jpg
eikös nuo ole sukkahousut tuossa kuvassa?

klassiseenkiin tyyliin kuuluu asioita, jotka ei sovi joka kropalle ja ne tulee jokaisen itse osata karsia pois vaatevalikoimistaan. Legginssejä en saa kyllä millään muotoa siirrettyä klassisen linjan pukeutumiseen, en sitten millään.
 
Leggins-mom
Legginsit voi tosiaan ostaa monenvahvuisena, ihan kuten sukkikset. Eli ihan legginsit ovat, kuten linkin tekstissäkin lukee.

Mitä sitten kukakin klassisella tyylillä tarkoittaa, mutta legginsejä voi yhdistellä varsin tyylikkäästi monenlaisiin kokonaisuuksiin, kuten kuvista näkyy...
 
toinen ongelma
Alkuperäinen kirjoittaja Leggins-mom:
Legginsit voi tosiaan ostaa monenvahvuisena, ihan kuten sukkikset. Eli ihan legginsit ovat, kuten linkin tekstissäkin lukee.

Mitä sitten kukakin klassisella tyylillä tarkoittaa, mutta legginsejä voi yhdistellä varsin tyylikkäästi monenlaisiin kokonaisuuksiin, kuten kuvista näkyy...
Missä kohtaa se legginsin raja sitten menee tuossa kuvassa? Vai kutsutaanko sukkiksiakin nykyään legginsseiksi?
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja krhöm:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
enpä oo julkkiksilla ja muodin edelläkävijöillä paljon legginssejä nyt nähny.. jos ei merviä lasketa :D
http://www.iltasanomat.fi/naiset/muoti.asp?id=1706424
Just. Nää ei oo varmaan sitten julkkiksia? Vai tarkoitatko tässä sitten joitain suomalaisia missukoita :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja veera:
Siis legginseissä ja farkkuhameessa nyt ei ole kyllä mitään nauramista. eikä kyllä crockseissakaan.
No todellakin on! Jos on hame, sen alle EI OLE tarkoitus pukea housuja, kalsareita tai jumppatrikoita. Sehän on hame!!!

Ja puutarhakengät, joo.... Mökille ehkä, muttei sivistyksen pariin.
Joo ja ajattele ku ihmiset käyttää farkkuja kaupungilla!! Siis eikö edes viitsitä vaihtaa työhousuja johonkin asiallisempaan vaatteeseen?? Ja naisilla housut. Voi... Siis YÄK, eikö naiset osaa pukeutua enää NAISTEN vaatteisiin? Pitää käyttää miehensä vaatteita :x Ja eikö muuten korkokengät ole todella epäkäytännöllisiä? Miksi ihmeessä niitä edes myydään. Eihän kukaan tollo vapaaehtoisesti laita sellasia jalkaansa. Menee vielä nilkat rikki.





(crocseista tosin olen samaa mieltä kanssasi. Näin kadulla hevariäijän joka oli ihan mustaanpukeutunut... Paitsi oranssit crocsit. Tosi *söpöö*... jooei.)
 

Yhteistyössä