on-off suhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Olen ollut raastavassa on-off suhteessa kohta neljä vuotta. Äsken oli luoja ties monesko off ja nyt sitten eilen päätettiin taas kuitenkin jatkaa. Sitä toivoinkin, mutta toisaalta olen hyvin väsynyt tähän tilanteeseen. Miksi en pääse siitä miehestä irti, vaan kerta toisensa jälkeen jatkan suhdetta? Mies ei siis aina tule anelemaan takaisin, tämä on molemminpuolista. Nyt jotenkin tuntuu siltä, että odotan vain seuraavaa offia.

Vähän helpottaa se, että lukuisat muutkin henkilöt näyttävät olevan vastaavassa tilanteessa, ainakin kun on lehtiä lukenut.

Joopa joo. Törmäsin (jouduin, halusin?, ajauduin, päädyin?) toiseen sellaiseen.

Ekassa mies heitti minut aina menemään...aloitti sanoilla ""olen vähän ajatellut"" ja sitten kuitenkin HÄN aina otti uudesta yhteyttä ja minä typerä sorruin. No kolmannen eron jälkeen päätin olla sortumatta. Oli se niin kamalaa ja kuluttavaa, vaikka mies ihana olikin.

Nyt vaikuttaa todella pahasti, että tämä tämänhetkinen mies tekee samaa. Hänkin on ihana ja mukava, ja olisi kiva olla. Mutta kun ""ei olla"". Siis puheen tasolla mies ""on"" mutta käytännössä ei tapahdu mitään (edes tavata). Joten yritän kerätä tässä voimia lopettaa koko homma. En kestä enkä jaksa tällaista.

En kestä enkä jaksa tällaista.
no miksi jatkat sitten?

Naiset romanttisoi miehia ihan liikaa,ja sitten tarkeutuvat johonkin tyyppii vaikka tyyppi on valinpitamätan kusipaa ja kohtelee teita huonosti sita enemman naisesta alkaa tulla riippuvainen tuollaisesta tyypista jolta saat vain hetkellisia pää paijauksia,aaahhhh kun ma rakastan sita silti niiiiin paljon :D

mix naiset ovat tommosiiii?!

Miksi en pääse siitä miehestä irti, vaan kerta toisensa jälkeen jatkan suhdetta?'

se tulee siitä kun sinulla ei ole omaa elämää eikä tarpeeksi tekemistä.

Eipä se tilanne nyt noinkaan ole. On erittäin hyvä työpaikka, jossa kuluu myös paljon aikaa. On harrastuksia ja on ystäviä. Eli kyllä mulla on ihan oma elämä ja tekemistä enemmän kuin ehdin tehdä. Tiedän myös, että menekkiä olisi miesmarkkinoilla.

En voi myöskään sanoa miesystävääni totaaliseksi kusipääksi. Hänen riidanratkaisumetodinsa on tuo. Muuna aikana hän on juuri kaikkea sitä, mitä mieheltä toivon. Ehkä juuri viimeksi mainitun seikan vuoksi en pääse hänestä irti.

Yhteistyössä