On muuten PERJANTAI! Minkäs tyyppistä kansankiihotusta tälle päivälle mahtaa olla tiedossa?

Sangria
Reilu vuosi siten erottu ja lapset asuneet minun luonani, äidillä vain tapaamisoikeus. Nyt asettunut aloilleen kun vuoden saanut juosta ja rillutella ilman huolia, löytänyt itelleen uuden kumppanin tässä keväällä. Onko jokin maineenpuhdistus nyt meneillään vaiko oikeasti tullut lapsia ikävä..
Kuukausi sitten yllättäen tuli käräjäoikeudesta paperit että exä haluaa lapset itelleen, ilman kummempia perusteluita ja nyt sitten toissapäivänä tehnyt tuon lastensuojeluilmoituksen. Outoa että vain nuoremmasta lapsesta sen tehnyt, paperin mukaan puutteita lasten perushoidossa ja lasta kohtaan käytetty väkivalta.. Haiskahtaako hieman siltä että koittaa petata itelleen parempaa tulosta huoltajuuden suhteen kun mennään käräjille :)

Keväällä tehnyt vissiin valituksen ettei lapsilla oli kunnollisia vaatteita.. Ostin molemmille lapsille Jonathanin ja reiman välikelin-takit ja housut, lisäsi ostin tuolle pikkuiselle vettähylkivän Lassien vk-haalarin ja sen alle villahaalarin Mutta ilmeisesti olis pitänyt olla tickettiä sun muuta :confused:
No huh, aikamoista, mutta jos sulla on ollut lasten yksinhuoltajuus ni eikai sitä niin vaan kumota, tuskin siis saisi lapsia ainakaan kokonaan itelleen ja jos hällä ei ole toteen näyttää väkivaltaa, on se yhtä tyhjän kanssa. Hirveesti tsemppiä sulle!
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26427230:
Aijai, tuossahan se jo tulikin... Eli olet mennyt hankkimaan ihan väärän merkkiset releet junnuille. :)

Ei kun ihan tosissaan, tsemppiä vaan ja pidä nyt oikeuksistasi kiinni! Hermostua ei kannata, se kun pelaa vaan "vastapuolen" pussiin. Jos/kun olet hoitanut asiat kunnolla, niin mitään ongelmia ei voi olla tiedossa.
En mie noin pienistä asioista hermostu, elen rupes ensiksi naurattamaan kun luin sen kirjeen lastensuojelusta :D Sen näkee sitten miten menee tuo asia, onhan tuo selvää että yrittää provosoida ja saada hemostumaan :)
 
Tsemppiä ariekselle. Paskamainen tilanne. Ymmärrän sen, jos joskus on sellainen tilanne, että siinä ero tuoksinnassa tarvii omaa aikaa, että saa asiat ja ajatukset järjestykseen, mutta kyllä tuo vuosi on jo aivan selkeä merkki siitä, kumpi teistä on soveltuvampi lähivanhemmaksi.
 
Lunatic
mINÄ NÄIN VIIME YÖNÄ SEKSIUNTA pAAVO vÄYRYSESTÄ. kATSELIN pAAVON JA VAIMONSA KANSSA TEEVEETÄ, pAAVON RASKAANA OLEVA MUIJA MENI VESSAAN, JA pAAVO ALKOI KATSELLA MINUA SILLÄ SILMÄLLÄ.

oHO, TULI isolla, en jaksa korjata. Näin mielessäni kaikki seksiasennot Paavon kanssa, koska olin itsekin kiimassa. Mutta oikeesti ei sitten ehditty pelehtiä siinä.


Aamulla leikin hämähäkin kanssa. Hämyhäkki laskeutui vaijerilla amppelista suoraan naamani eteen, annoin sille läpsäyksen pyllylle ja se kipusi takasin amppeliin. Sitten se taas laskeutui, ja annoin sen raajoille high fivet ja se taas sinkos ylös. Taas tuli alas jne, sitä jatkui ainakin kymmenen kertaa ja mulla oli hauskaa.
 
  • Tykkää
Reactions: metsänpeitto
mINÄ NÄIN VIIME YÖNÄ SEKSIUNTA pAAVO vÄYRYSESTÄ. kATSELIN pAAVON JA VAIMONSA KANSSA TEEVEETÄ, pAAVON RASKAANA OLEVA MUIJA MENI VESSAAN, JA pAAVO ALKOI KATSELLA MINUA SILLÄ SILMÄLLÄ.

oHO, TULI isolla, en jaksa korjata. Näin mielessäni kaikki seksiasennot Paavon kanssa, koska olin itsekin kiimassa. Mutta oikeesti ei sitten ehditty pelehtiä siinä.


Aamulla leikin hämähäkin kanssa. Hämyhäkki laskeutui vaijerilla amppelista suoraan naamani eteen, annoin sille läpsäyksen pyllylle ja se kipusi takasin amppeliin. Sitten se taas laskeutui, ja annoin sen raajoille high fivet ja se taas sinkos ylös. Taas tuli alas jne, sitä jatkui ainakin kymmenen kertaa ja mulla oli hauskaa.
Perjantaipullo on näköjään korkattu jo.
 
Olen myös pohdiskellut itseäni ja todennut olevani erilainen kuin muut. Naiset tekevät usein asioita pareittain tai pienessä kaveriporukassa. Naisten kanssa on ihan mukava kalkattaa, mutta harrastukset valitsen itse ja muut harrastusryhmäläiset tulevat sinne ystäviensä kanssa. Jos baarissa iskee vessahoppu niin menen sinne aivan yksinäni. Viihdyn aivan yhtä hyvin mies- tai naisseurassa.

Toisaalta taas, en koe kärsineeni tästä erilaisuudestani sen kummemmin.
 
Aino*
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26427744:
Hitto, nuo on kaikki maksimissaa 10 kilsan päässä miusta! Perin pelottavaa.

Teen Sinisulat, ja meen Prismaa. Mihin sinisulka on muuten hävinny?
Sinisulka meni hoploppiin viettämään laatuaikaa exännyxäntuksunpöksyn kanssa..
 
  • Tykkää
Reactions: jassåå

Yhteistyössä