A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:tästä olikin juuri puhetta miehen kanssa. vietätkö joulua? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:tästä olikin juuri puhetta miehen kanssa. vietätkö joulua? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan..:Aivanmahtavaa olla elävässä uskossa!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:tästä olikin juuri puhetta miehen kanssa. vietätkö joulua? :xmas:
Totta maar vietetään. Ei juhlien Jeesusta tosin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:tästä olikin juuri puhetta miehen kanssa. vietätkö joulua? :xmas:
Mitäs se joulun vietto ateismiin kuuluu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Ateisti:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:tästä olikin juuri puhetta miehen kanssa. vietätkö joulua? :xmas:
Koska meillä ateisteilla ei taida olla oikeutta viettää joulua sen kristillisyyden vuoksi, jonka vuoksi sitä tarinoiden mukaan vain vietetään?
Alkuperäinen kirjoittaja Ollaan mitä ollaan:Täällä kirkkoon kuulumaton, joka viettää joulua eikä pelkää mennä etes kirkkoon kun sellanen tilaisuus tulee eteen. On vapauttavaa olla tiukkapipoisuudesta vapaa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja Anna Ateisti:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:tästä olikin juuri puhetta miehen kanssa. vietätkö joulua? :xmas:
Koska meillä ateisteilla ei taida olla oikeutta viettää joulua sen kristillisyyden vuoksi, jonka vuoksi sitä tarinoiden mukaan vain vietetään?
Alunperin joulu ei ole kristillinen juhla!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Ateisti:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja Anna Ateisti:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:tästä olikin juuri puhetta miehen kanssa. vietätkö joulua? :xmas:
Alunperin joulu ei ole kristillinen juhla!!!
Valhetta kaikki vaan... Kuinka kauan kestää ennen kuin rokkivosu tajuaa minun tietävän tämän?
Alkuperäinen kirjoittaja anna ateisti:Alkuperäinen kirjoittaja Ollaan mitä ollaan:Täällä kirkkoon kuulumaton, joka viettää joulua eikä pelkää mennä etes kirkkoon kun sellanen tilaisuus tulee eteen. On vapauttavaa olla tiukkapipoisuudesta vapaa!![]()
Onko tämä nyt luettavissa sellaiseksi, että sinä oletat minun pelkäävän ja olevan tiukkapipoinen? Että minä pelkäisin mennä kirkkoon? Luulen, että osallistuminen kirkkotapahtumiin tahrisi jotain siitä, että olen ateisti? Mietitääs uudestaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Saivarreltiin vaan miehen kanssa siitä miten ateistit viettävät kaikkia kristinuskon juhlia. Otetaan kristinuskosta se mikä itselle sopii :xmas: (tämä ei ole pahalla, mutta tuli vaan jotenkin sopivasti, kun tästä puhuttiin)
Ja tiedän ettei joulu ole ALKUPERÄISESTI kristinuskon juhla mutta esim. pääsiäinen on.
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Saivarreltiin vaan miehen kanssa siitä miten ateistit viettävät kaikkia kristinuskon juhlia. Otetaan kristinuskosta se mikä itselle sopii :xmas: (tämä ei ole pahalla, mutta tuli vaan jotenkin sopivasti, kun tästä puhuttiin)
Ja tiedän ettei joulu ole ALKUPERÄISESTI kristinuskon juhla mutta esim. pääsiäinen on.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:tästä olikin juuri puhetta miehen kanssa. vietätkö joulua? :xmas:
NimenomaanAlkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Saivarreltiin vaan miehen kanssa siitä miten ateistit viettävät kaikkia kristinuskon juhlia. Otetaan kristinuskosta se mikä itselle sopii :xmas: (tämä ei ole pahalla, mutta tuli vaan jotenkin sopivasti, kun tästä puhuttiin)
Mutta onhan kristinuskokin ottanut pakanuudesta ja juutalaisuudesta irti sen, mikä sille itselle sopii. Minun mielestäni on aika maltillista, jos ateisti viettää joulua. Ei kai se juhliminen ole kristinuskossa tärkeintä. Sen sijaan jos ateisti alkaisi huudella olevansa oikeasti ainoa, joka pääsee taivaaseen, voisi ehkä sanoa hänen noukkineen rusinat kristinuskon pullasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Ateisti:Ettäs tiedätte te muutkin!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onko jotenkin muodikasta olla ateisti. Ja mitä tossa nyt on niin ihmeellistä että sitä ei muut muka ymmärrä. Taidat itse olla vähän yksinkertanen.